Santiago Arias

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie

Santiago Arias naar PSV

Peiling eindigde op 18 aug 2022, 12:00

Prima toevoeging voor de selectie
54
74%
Niet meer aan beginnen
19
26%
 
Totaal aantal stemmen: 73
Straatvoetballer
Ballenjongen
2
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Grasmat schreef: 23 aug 2021, 20:21
Thijs85 schreef: 23 aug 2021, 20:19 @Grasmat wat weet jij van Santi Arias?
Santiago Arias Naranjo (geboren te Medellín op 13 januari 1992) is een Colombiaans profvoetballer die doorgaans als rechtsachter speelt. Hij tekende in juli 2018 een contract tot medio 2023 bij Atlético Madrid, dat circa €11.000.000,- voor hem betaalde aan PSV. In september 2020 werd hij voor een jaar verhuurd aan Bayer Leverkusen, met een optie tot koop. Arias debuteerde op 16 oktober 2013 in het Colombiaans voetbalelftal.

Stop de tijd.

Of was dit niet een vraag uit De Slimste Mens?
Wat weet je van Tatiana Arias?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Straatvoetballer schreef: 23 aug 2021, 20:22
Grasmat schreef: 23 aug 2021, 20:21

Santiago Arias Naranjo (geboren te Medellín op 13 januari 1992) is een Colombiaans profvoetballer die doorgaans als rechtsachter speelt. Hij tekende in juli 2018 een contract tot medio 2023 bij Atlético Madrid, dat circa €11.000.000,- voor hem betaalde aan PSV. In september 2020 werd hij voor een jaar verhuurd aan Bayer Leverkusen, met een optie tot koop. Arias debuteerde op 16 oktober 2013 in het Colombiaans voetbalelftal.

Stop de tijd.

Of was dit niet een vraag uit De Slimste Mens?
Wat weet je van Tatiana Arias?
Ligt er aan, de onderneemster of de wetenschapper? :tongue:

Voor beiden geldt overigens: een stuk meer dan ik tien minuten geleden wist.
Mwenusss
Regelmatige invaller
2
Berichten: 310
Lid geworden op: 28 jul 2021
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Hartig Woordje
Bankzitter
3
Berichten: 213
Lid geworden op: 4 nov 2020

De toevoeging van 'concreet' vind ik dan wel weer bemoedigend. Sterker, opvallend.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hahah exact, dit is echt een touwladder van iemand die niet 100% maar 90% zeker is.

Als Arias heeft gezegd ik mag op huurbasis weg en ik wil naar PSV dan hoef je nog niet heel veel meer te doen.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik hecht 100x zoveel waarde aan de woorden van Fabrizio dan Rik Elfrink.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Onze nieuwe rechtsback komende winter? Is helemaal fit, maar speelt niet of nauwelijks meer. Scoorde gisteren weer.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Dit zou een uitstekende aankoop/huur zijn..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Fit? Oké. Op het niveau waar hij nu speelt en met zijn kwaliteiten waarschijnlijk van waarde voor PSV. Hoewel ik zeker niet altijd voorstander ben van terughalen van oude succesnummers (Luuk) zou Santi voor mij de uitzondering op de regel kunnen zijn. Welkom terug dan maar?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nu is een transfer verder niet aan de orde, maar ik zou toch liever een groot talent op de back zien. De nieuwe Angelino, Arias of Dumfries. Heb het wel even gehad met (oude) spelers terughalen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het zal vast een reden hebben dat ie zelfs bij een laagvlieger als Granada niet veel speelt. De vraag is dan wat die reden is en of hij het bij ons wel zou kunnen laten zien. Ik zou er niet blind op vertrouwen dat dat zo is
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 04 dec 2021, 09:55 Nu is een transfer verder niet aan de orde, maar ik zou toch liever een groot talent op de back zien. De nieuwe Angelino, Arias of Dumfries. Heb het wel even gehad met (oude) spelers terughalen.
Dan kan je net zo goed niets halen en hopen dat Teze zich daar gaat ontwikkelen. Als je een RB haalt in de winter moet hij bewezen beter zijn en er direct staan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 04 dec 2021, 10:00
Standbeeld schreef: 04 dec 2021, 09:55 Nu is een transfer verder niet aan de orde, maar ik zou toch liever een groot talent op de back zien. De nieuwe Angelino, Arias of Dumfries. Heb het wel even gehad met (oude) spelers terughalen.
Dan kan je net zo goed niets halen en hopen dat Teze zich daar gaat ontwikkelen. Als je een RB haalt in de winter moet hij bewezen beter zijn en er direct staan.
Daar ben ik het mee eens. Ik denk namelijk dat PSV financieel in een lastig parket zit door corona en dat andere posities prioriteit hebben mocht er iets van een versterking mogelijk zijn. Dan kunnen we in de zomer kijken of we op de rechtsback iets mogelijk kunnen maken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik vind rechtsback na middenvelder goede tweede hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mocht dat mogelijk zijn, dan 2e seizoenshelft huren lijkt me beter.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 04 dec 2021, 09:56 Het zal vast een reden hebben dat ie zelfs bij een laagvlieger als Granada niet veel speelt. De vraag is dan wat die reden is en of hij het bij ons wel zou kunnen laten zien. Ik zou er niet blind op vertrouwen dat dat zo is
Was destijds ook voor een habbekrats samen met Schaars opgehaald bij Sporting.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Niet aan beginnen. Graag een nieuwe Arias, geen oude Arias met gebruikssporen. Vanderson.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Eens met [mention]Grasmat[/mention], maar een half jaar huren kan geen kwaad. En Karin.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Huren kan geen kwaad, dat is waar. Maar daar heeft Granada weinig belang bij denk ik.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Onze rechtsbacks zijn niet top laten we maar zeggen, maar de positie is wel dubbelbezet. Ik denk niet dat PSV er nu voor gaat kiezen om in de winterstop geld steken in een rechtsback -op wat voor manier dan ook-. Helemaal niet om het feit dat we vorig seizoen een fors verlies hebben geleden en het nu maar weer zien is hoe alles gaat lopen. Beter stoppen ze het geld in de grootste prio (middenvelder) en besparen ze het geld voor de back om dat bij het potje van aankomende zomer te stoppen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Op het middenveld zijn we driedubbel bezet. Dat ze niet goed genoeg zijn is iets anders, maar dat zijn de rechtsbacks ook niet. Hopelijk pakt Teze het nog op.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat ze niet fit zijn. Dat is het grote probleem daar. Een fitte Pröpper is echt wel goed genoeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 04 dec 2021, 13:19 Op het middenveld zijn we driedubbel bezet. Dat ze niet goed genoeg zijn is iets anders, maar dat zijn de rechtsbacks ook niet. Hopelijk pakt Teze het nog op.
Vervanger voor Gotze? Vind Doan een vervanger voor de buitenspelers en geen 10. Ik vermoed zelf dat PSV de markt scant voor een speler die zowel op 10 kan als 6/8.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 04 dec 2021, 13:33 Dat ze niet fit zijn. Dat is het grote probleem daar. Een fitte Pröpper is echt wel goed genoeg.
Hij is alleen nooit fit. Dus is ie niet goed genoeg.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Santi wil in ieder geval wel terug!
Ben benieuwd wat PSV gaat doen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie PSV dat wel doen, zeker nu Hoever er uit is gegooid. Dat en dit nieuwsbericht lijkt mij een 1-2'tje.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Santiago Arias