Santiago Arias

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie

Santiago Arias naar PSV

Peiling eindigde op 18 aug 2022, 12:00

Prima toevoeging voor de selectie
54
74%
Niet meer aan beginnen
19
26%
 
Totaal aantal stemmen: 73
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Massimo schreef: 16 aug 2022, 00:02 De Arias van de laatste 2 seizoenen PSV is sportief een meerwaarde en financieel een miljoenencontract waard, maar die kans is de laatste jaren wel een heel stuk kleiner geworden.
De Arias van de laatste twee seizoenen bestaat niet meer. Mooi die romantische bespiegelingen maar dat hij zichzelf overal aanbiedt is toch ook een teken aan de wand. Heeft zich bij PSV ontwikkeld tot een, voor PSV-begrippen, uitstekende back en destijds genoten van hem, maar ik zou die route nu niet meer kiezen. Investeer dat salaris en mogelijke tekengeld in een nieuwe lichting.
Zou het overigens vreemd vinden als Hoever nu al wordt afgeschreven. Hij maakt tot nu toe geen beste indruk maar we zijn net 4 wedstrijden op weg.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Lastig. Met Arias kun je gratis een potentiële top back halen die de club door en door kent en op een leeftijd is dat hij nog jaren met twee vingers in de neus meekan. Mits fit natuurlijk en dat is een beetje de twijfel. Bovendien is het dan de vraag wat we met die Hoever moeten. Die maakt tot nu toe sportief geen beste indruk en het is een teken aan de wand dat hij gister met Jong mee was terwijl het eerste zo'n belangrijke wedstrijd moet spelen. Dan wordt je niet als serieuze optie gezien lijkt me. Het is de vraag hoe Ruud daar naar kijkt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

KAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRINNNNNNNNNNNNNNNNN



"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Alle alarmbellen gaan af. Wéér een chronisch geblesseerde speler op leeftijd met een rits blessures, waaronder langslepende hamstring blessures die sowieso, mits fit, nog maanden nodig heeft om überhaupt te kunnen starten (laat staan 90 min volhouden) waarbij je je zelfs kunt afvragen of 2 maanden investeren in Hoever je niet minstens zo veel brengt omdat dat net zo 'n groot vraagteken is als Arias. Als je 10x achter elkaar 6 gooit met een dobbelsteen dan zou het kunnen dat hij het niveau haalt maar het is een longshot. De romantiek en de emotie wint het bij de meeste denk ik.

Waarom zou je het doen? Voor de kleedkamer, dat gif wat ie had of als insurance dat je niet met jeugdspelers op de proppen hoeft te komen met 3 blessures op RB of LB.

Waarom zou je het niet doen? Er is niets wat erop duidt dat we enigszins dezelfde speler terug krijgen als voor zijn blessures. Het is een project van meerdere maanden om hem überhaupt op te trainen en er is gewoon geen vacature voor een breedtespeler op de backposities. We hebben kwantiteit teveel waarbij je vraagtekens kunt zetten of we genoeg kwaliteit hebben om een heel jaar vol te houden. Gaat Arias je daarbij helpen? Ik hoop het echt maar die kans is gevoelsmatig heel klein.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is een aanvulling in je selectie. Je haalt niet een eerste spits of CV.

Alles wat [mention]Ykhim[/mention] zegt:
Ykhim schreef: 15 aug 2022, 23:36 Ik zou het gewoon doen. In het slechtste geval haalt 'ie zijn niveau niet meer, maar dat zou zoals gezegd geen enorme consequenties hebben. In het beste geval komt hij wel weer op niveau en heb je er een ordinaire klasbak bij. Laten we namelijk niet vergeten dat hij gewoon de beste rechtsback van de laatste 10, 15, 20 jaar is geweest.
In snooker noemen ze dit een 'shot to nothing'. Kan alleen maar goed uitpakken. Je leunt niet op deze transfer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Halen. En snel graag. Anders zie ik Feyenoord of Ajax er nog wel mee vandoor gaan.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Karin ziet er nog steeds goed uit na 2 kindjes of hangen die dingen nu tot aan de knieën?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

[mention]ShovingNE2[/mention] heb je nog melk gedronken in Madrid? En dan bedoel ik niet café con leche.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Maak er een soort van prestatiecontract van, dan heb je toch niets te verliezen? Wordt hij niet meer fit dan heb je het geprobeerd en zijn de kosten binnen de perken; is ie wel fit heb je een top rechtsback.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Moet je hem niet minstens 5 ton betalen als Non EU speler?
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ah ja dat was ik even vergeten!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Een jaar contract met een optie voor nog twee jaar zie ik best zitten. Zorgen dat hij na het WK topfit is en klaar om te vlammen. Half jaar beoordelen en dan zie je verder. Arias vond ik absolute buitencategorie bij PSV, stukkie beter dan Dumfries nog. Mwene en Hoever komen daar nog niet in de buurt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

RIO schreef: 16 aug 2022, 07:31 @ShovingNE2 heb je nog melk gedronken in Madrid? En dan bedoel ik niet café con leche.
Jij hebt de laatste instapost van Karin gezien. :grin:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSVTOPOss
Regelmatige invaller
1
Berichten: 340
Lid geworden op: 30 jun 2022

11 Sir Tinus schreef: 16 aug 2022, 07:42 Moet je hem niet minstens 5 ton betalen als Non EU speler?
Die moet minstens 1.5-2 miljoen verdienen, anders komt ie echt niet.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

PSVTOPOss schreef: 16 aug 2022, 08:03
11 Sir Tinus schreef: 16 aug 2022, 07:42 Moet je hem niet minstens 5 ton betalen als Non EU speler?
Die moet minstens 1.5-2 miljoen verdienen, anders komt ie echt niet.
Dat geloof ik niet maar als dat zo is dan is PSV knettergek. Dan kunnen ze beter Karin halen als persvrouw voor de helft van dat geld.
PSVTOPOss
Regelmatige invaller
1
Berichten: 340
Lid geworden op: 30 jun 2022

11 Sir Tinus schreef: 16 aug 2022, 08:04
PSVTOPOss schreef: 16 aug 2022, 08:03

Die moet minstens 1.5-2 miljoen verdienen, anders komt ie echt niet.
Dat geloof ik niet maar als dat zo is dan is PSV knettergek. Dan kunnen ze beter Karin halen als persvrouw voor de helft van dat geld.
Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV wil wachten met het versterken van de selectie tot duidelijk is of de groepsfase van de Champions League wel of niet bereikt is. Daarnaast moeten clubs Arias een miljoenensalaris aanbieden, waardoor nog niet zeker is of de Eindhovense club inzet op een hereniging met de routinier uit Zuid-Amerika.

'een miljoenensalaris'
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Ik zie het niet zo zitten. Arias was voor ons een geweldige back, ik heb ontzettend van zijn spel genoten. Maar zijn blessure geschiedenis is een te groot risico. Straks hebben we een chronisch geblesseerde speler en een huurling die tekort komt en nog steeds geen opvolger voor Dumfries.

Mwene voldoet voorlopig prima met Teze en straks Mauro als alternatieven. Mochten we CL halen zou het toch ook mogelijk moeten zijn om een rechtsback te kopen. Eentje die ons echt beter maakt, geen huurling, geen twijfelgeval of eentje met een flinke blessure geschiedenis.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Een miljoenensalaris nog wel. Begin er niet aan John, zorg dat we een nieuwe Arias vinden. Heeft er recent maanden uitgelegen met een hamstring blessure. Groot risico dat je hiermee een nieuwe Propper of Van Ginkel binnenhaalt.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Joenepsv schreef: 16 aug 2022, 06:23 Lastig. Met Arias kun je gratis een potentiële top back halen die de club door en door kent en op een leeftijd is dat hij nog jaren met twee vingers in de neus meekan. Mits fit natuurlijk en dat is een beetje de twijfel. Bovendien is het dan de vraag wat we met die Hoever moeten. Die maakt tot nu toe sportief geen beste indruk en het is een teken aan de wand dat hij gister met Jong mee was terwijl het eerste zo'n belangrijke wedstrijd moet spelen. Dan wordt je niet als serieuze optie gezien lijkt me. Het is de vraag hoe Ruud daar naar kijkt.
De man heeft inmiddels een blessure geschiedenis waar je u tegen zegt. Bovendien verwacht hij een miljoenen salaris en dat is gewoon te duur.

Hoever is een prima voetballer maar het is gewoon geen goede back. De vraag is of je dit van hem kunnen maken op korte termijn?

Ik mag hopen dat er op de scouting lijstje namen staan van verdedigers die haalbaar zijn, iets toevoegen en de afgelopen jaren meer dan 15 wedstrijden hebben gespeeld.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

PSVTOPOss schreef: 16 aug 2022, 08:09
11 Sir Tinus schreef: 16 aug 2022, 08:04

Dat geloof ik niet maar als dat zo is dan is PSV knettergek. Dan kunnen ze beter Karin halen als persvrouw voor de helft van dat geld.
Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV wil wachten met het versterken van de selectie tot duidelijk is of de groepsfase van de Champions League wel of niet bereikt is. Daarnaast moeten clubs Arias een miljoenensalaris aanbieden, waardoor nog niet zeker is of de Eindhovense club inzet op een hereniging met de routinier uit Zuid-Amerika.

'een miljoenensalaris'
Dit is gewoon wild gokken, Rik heeft simpelweg geen idee van de salarissen van Arias.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Niet meer aan beginnen. Das war einmal. Het was een geweldige speler en hij heeft veel betekend voor PSV, maar we moeten door met nieuwe frisse spelers die ons naar een hoger niveau tillen. Niet weer een risicogeval met miljoenensalaris binnenhalen. Mochten we CL halen en Luckassen verkopen, zal er toch wel sat geld vrijkomen om een fitte back met gif te halen? Iemand waar ook nog restwaarde op zit en die alleen maar beter wordt in plaats van minder.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Als je na twee jaar aankloten op rechtsback nu met Arias aankomt kun je net zo goed je scouting afdeling opheffen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Eindhovenvoetbal schreef: 16 aug 2022, 08:26
PSVTOPOss schreef: 16 aug 2022, 08:09

Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV wil wachten met het versterken van de selectie tot duidelijk is of de groepsfase van de Champions League wel of niet bereikt is. Daarnaast moeten clubs Arias een miljoenensalaris aanbieden, waardoor nog niet zeker is of de Eindhovense club inzet op een hereniging met de routinier uit Zuid-Amerika.

'een miljoenensalaris'
Dit is gewoon wild gokken, Rik heeft simpelweg geen idee van de salarissen van Arias.
Mwa, Rik heeft contact gehad met de zaakwaarnemer van Arias. Zouden dus gewoon waar kunnen zijn, en anders is het een hele realistische gok: hij komt hier niet voor een appel en een ei voetballen. Genoeg clubs die hem wel een miljoenensalaris willen geven.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Contract op amateursbasis of prestatiecontract kan wel. Dan neem je geen risico met blessures en je biedt Arias een kans op fatsoenlijk niveau terug te keren.

Maar ja, dat zal ie zelf niet willen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

trouwepsvfan schreef: 16 aug 2022, 08:30 Als je na twee jaar aankloten op rechtsback nu met Arias aankomt kun je net zo goed je scouting afdeling opheffen.
Dat verzoek van opheffen komt ook zo'n 8x per transferperiode de afgelopen 10 jaar hè? :D
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Gewoon niet doen. Wat hierboven al een aantal keer is aangegeven is dat hij een waslijst aan blessures heeft gehad en ook nog eens heeeeeel weinig gespeeld. Hij is ook geen 'buitenkans' - categorie naar mijn mening. Dit moet je toch niet willen?

Afbeelding

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Santiago Arias