Negentiendertien bestaat 5 jaar!

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Afbeelding

Vijf jaar geleden even snel een forumpje online gegooid zoals ik dat ook met travian deed. En als je dan ziet hoe het is uitgegroeid tot wat er nu staat... heel knap. Dat is voor een bizar groot gedeelte de passie en (steeds meer opgedane) kennis van [mention]deninho32[/mention]. Thx maat! Je mag hier heel erg trots op zijn. Ook wil ik [mention]Maikel[/mention] bedanken, er gebeurt soms meer achter de schermen dan dat je aan de voorkant ziet.

Er zijn nog veel meer mensen die zich ingezet hebben, twee wil ik eruit lichten: [mention]ziege maar ook zagge[/mention] en [mention]Grasmat[/mention]. Deninho kon vaak op ze terugvallen als het nodig was. Maar over de afgelopen 5 jaar vergeet ik ongetwijfeld nog velen. Neem de stukken van [mention]Ykhim[/mention], [mention]Heruone[/mention] en [mention]Sensation[/mention] over spelers en tactiek. Pieter Zwart is zijn stukken maar achter een betaalmuur gaan vrotten, anders was het zo lullig voor hem. Dit was uit het bloote bolletje: excuus als ik iemand heb overgeslagen, maar noem ze vooral!

Verder dank aan de gebruikers: die hebben het uiteindelijk groot gemaakt. Behalve een zo goed mogelijk platform bieden wat continu verbetering behoeft is het de community die het zelf groot heeft gemaakt. Bedankt voor alle mooie momenten, forumbrandjes en avonturen. Op naar de volgende 5 jaar!

Gaan we dan niets doen behalve een topic? Gisteren na de wedstrijd vroegen wij ons af of vandaag het juiste moment zou zijn. [mention]deninho32[/mention] heeft heel hard achter de schermen gewerkt aan wat moois met behulp van wat forumtijgers. Zelfs s nachts zijn nest uit om stiekem even te testen omdat dan toch bijna niemand online is behalve een Australische Chapter en een figuur uit Trump Country. Dat komt, wie weet vandaag nog. Even kijken.

Dank allemaal voor het al 5 jaar lang delen van pure PSV passie. De wijze waarop en de mening erover verschilt veel, vaak en hevig, maar dat is de basis van ons prachtige negentiendertienforum en dat alles uit vanuit één grote liefde: PSV.

Dank allemaal!

Rik
Likes voor ShovingNE2 :
PSV 1973
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hele fijn plek om onze mening, frustraties, ideeen, geluk, ongeluk en liefde voor de club te delen.

Dank jullie wel!

Luv ya [mention]deninho32[/mention]

Ik ben lid sinds 2000, kan iemand dit aanpassen voor mij? :grin:
Laatst gewijzigd door RIO op 25 aug 2022, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vorig jaar het forum ontdekt en super blij om een plek te hebben waarmee je je passie voor PSV kan delen
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

You guys are the best! Thanks mods & support team voor dit prachtige forum.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Bedankt aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, als ik zie hoeveel tijd ik hier per dag op doorbreng, dat kon niet zonder jullie. I love you all.

Ps. Erg mooie update van het forum zeg, ziet er modern en strak uit!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Gefeliciteerd allen! Zorg dat jullie thuis zijn vandaag want de mods komen tussen 9 en 17 uur bij iedereen langs met een stukje gebak.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Klasse allemaal voor het mogelijk maken van dit forum. :strong: :PSV:
#simplythebest
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heel erg bedankt [mention]ShovingNE2[/mention] [mention]deninho32[/mention] [mention]Maikel[/mention][mention]ziege maar ook zagge[/mention] [mention]Grasmat[/mention] en alle anderen, die veel tijd en energie in dit forum steken om ervan te maken wat het is. Ook met zo'n klote-avond als gisteren kom ik hier graag om soms mee af te reageren op elkaar en op andere momenten goede discussies te hebben. Heel fijn dat jullie zorgen voor de basis waardoor dit mogelijk is.
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Felies all. Het forum is in ieder geval wel op CL-niveau! Dank allemaal voor het mogelijk maken hiervan.
VTheMan
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 735
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Hey allen,

Dankjulliewel voor dit mooie forum, als enige PSV supporter in mijn vriendengroep is het voor mij fijn om op dit Forum mee te lezen met "like-minded individuals". Daar ben ik dankbaar voor. Ik hoop dat we gisteren snel kunnen vergeten. ( Wat ook wel mogelijk moet zijn nu het forum er zo strak uitziet ) en ons team samen kunnen aanmoedigen naar de eerste plek in de Eredivisie en de finale EL!
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Na een hele lang tijd de hoop te hebben gehad dat PSV.netwerk.to weer goed online (wist niet dat dat forum een groot rotzooitje was op de achtergrond) zou komen, kwam ik dit forum tegen. In het begin nog wel wat rondgekeken op andere forums van PSV maar geen 1 van die forums kwam in de buurt van dit forum. Mooi opgezet en kan vaak best genieten van de mooie discussies hier.
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Sorry mannen , niet eens zin om hier rond te kijken na de deceptie van gisteren ... wel gefeliciteerd met dit mooie jubileum!
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Mooi dat het in de afgelopen 5 jaar enorm gegroeid is. Hopelijk kunnen we qua forum/site de komende jaren stappen blijven maken en blijven doorgroeien qua ledenaantallen.
Bedankt iedereen die dit voor elkaar heeft gekregen!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Mooi, mooi! Dank aan allen die dit mogelijk maken en hebben gemaakt, vast ankerpunt in deze onzekere tijden, al is er omtrent ons PSV inmiddels wat minder zekerheid. Enne, mods ([mention]Grasmat[/mention] dank voor de waarschuwing): gebak gaarne bezorgen bij de Villa Borghese. Na de flinke teleurstelling gisteravond met twee andere PSV supporters hier aan de overkant van de straat in de Irish Pub, zoek ik even de schaduw op: derde pijnboom van rechts bij de ingang, dank! De koffie staat klaar 8)
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Vanochtend nog geen zin om blij te te doen over het forum, maar nu dan alsnog. Ziet er geweldig uit, een flinke upgrade!
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Proficiat! En ziet er gelikt uit.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Zuc0 schreef: 25 aug 2022, 23:27 En ziet er gelikt uit.
Dus we zijn een beetje de Kim Holland onder de fora? :whistle:
040-076
International
2
Berichten: 896
Lid geworden op: 30 aug 2021

Congrats Rik je hebt een mooi forum opgericht, waarbij we altijd op de hoogte zijn van onze club.
Marcel for president!
Gebruikersavatar
Stofzuiger
Basisspeler
3
Berichten: 435
Lid geworden op: 14 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

:pul: Proficiat! Was lang lid van het vorige forum en ben nu blij met 1913! Goed gedaan mannen. Mooie upgrade ook.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Had gister even op dit topic heen gelezen. Maar nu alsnog voor wat het waard is een bedankje naar iedereen die dit forum overeind houdt. En een felicitatie uiteraard voor dit mooie jubileum. Het is een geweldig medium geworden waar ik elke dag als eerste en als laatste kijk. En waar ik vooral mijn geweldige mening over het voetbal kan ventileren. Dus bedankt toppers.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Gefeliciteerd, mooi forum! Op naar de volgende jaren
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ondanks dat ik nog steeds erg veel last heb van de genante vertoning tegen Glasgow Rangers, waardoor het moeilijk is heel enthousiast te zijn wil ook ik mijn steentje wel alvast bijdragen aan de zeer verdiende felicitaties over deze geweldige site. [mention]ShovingNE2[/mention] [mention]deninho32[/mention] [mention]Grasmat[/mention] [mention]ziege maar ook zagge[/mention] [mention]Maikel[/mention] onwijs bedankt voor het opbouwen en onderhouden van dit forum en het vervullen van de ondankbare taak om de sfeer hier goed te houden. Mochten jullie een gezamenlijk kantoor hebben zou ik zeker gebak jullie kant opsturen, al moeten jullie dan wel zorgen dat Shoving niet de deur open doet, want dan is het gebak al op voor het bij de tafel is aangekomen.

[mention]Heruone[/mention] bedankt voor je longreads vol met tactische kennis
[mention]Sensation[/mention] en [mention]Voormalig KG[/mention] bedankt voor jullie scoutingsinbreng
[mention]Armada[/mention] bedankt voor je inside info
[mention]Ailon[/mention] jij ook bedankt voor de moeite die je erin steekt (hebt gestoken) om je medeforumleden te informeren met inside info
[mention]Ykhim[/mention] naast je inhoudelijke bijdragen ook onwijs bedankt voor het mij informeren over het bestaan van deze site. Aangezien ik geen twitter heb had het anders vast een eeuwigheid geduurd voor ik weer zoveel kon meelezen.
[mention]Juancho[/mention] bedankt voor het vullen van zoveel pagina's met tekst dat ik regelmatig iets te lezen heb als ik weer eens lang in de auto zit
[mention]Ren Höek[/mention] jij schiet me ook nog te binnen, aangezien je vaak veel tijd in je posts steekt en inhoudelijk onderbouwd discussieert.
En dan vergeet ik er vast nog heel veel, excuus daarvoor, maar mooi dat jullie er allemaal zijn.

Toen het oude forum ineens stopte kwam er een enorme leegte en deze is gelukkig weer gevuld. De pijn van de wedstrijd tegen Glasgow zal nog wel even doorwerken, maar in ieder geval hebben elkaar nog op het forum.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Gefeliciteerd allen, aan een ieder die heeft geholpen met aanmaken, onderhouden en upgraden van dit forum, dikke chapeau! Vele uren met plezier hier doorgebracht en het is oprecht fijn een plek te hebben waar je frustraties, meningen en nieuws kan delen met mede supporters, keep up the good work.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25077
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gefeliciteerd allemaal!
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gefeliciteerd, iedereen! Van een forum dat oorspronkelijk bedoeld was als tijdelijk alternatief is het uitgegroeid tot een volwaardig forum met een eigen identiteit en naamsbekendheid. Daar mogen de hoofdverantwoordelijken best trots op zijn. Als je bijvoorbeeld 'PSV forum' intikt op Google krijg je Negentiendertien als derde hit, dat was in de tijden van forum2go.nl onmogelijk voor te stellen, en ook binnen PSV weten ze van het bestaan van dit forum af.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Negentiendertien bestaat 5 jaar!