Nieuw? Stel je even voor!

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
DeBruyne
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 155 times
Been thanked: 30 times

Nieuw? Stel je even voor!

Bericht door DeBruyne » 12 aug 2019, 13:23

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Mijn nickname is dus DeBruyne en lijkt op mijn eigen achternaam en Kevin is een hele goede speler, dus vandaar dat het deBruyne is geworden.

Ik ben al vanaf 2000 actief op het 'andere' forum. Eerst als Camigo en later dus als deBruyne. Ik kom zelf uit Friesland, uit een plaatsje ergens tussen Leeuwarden en Dokkum, en heb jaren een sk van Cambuur gehad. Daar kwam Camigo ook vandaan. PSV is echter altijd mijn club geweest al ligt dat niet bij de achterdeur. Dus daarom bezoek ik ook maar een paar keer per jaar een wedstrijd in Eindhoven.

PSV fans zijn hier wel, maar wel in de minderheid. Vanaf mijn jeugd is Romario mijn all time Hero en sindsdien ben ik ook groot fan!

Op het andere forum speel ik nog steeds de VoVo en de Pool voor de fun, maar posten doe ik alleen hier nog. Toen alles daar plat ging, kwam ik via Twitter hier. Over Twitter gesproken, daar zoek ik dagelijks tientallen keren naar PSV-nieuws. Dat is echt een verslaving geworden.

Op het vorige forum ben ik ook in contact gekomen met [mention]Ykhim[/mention] blij dat ik hem en een aantal andere oude bekenden hier weer trof. Geweldig om (PSV)nieuws en andere gedachten met hun te wisselen.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2130 times
Been thanked: 1140 times

Bericht door J.B. » 12 aug 2019, 13:36

Leuk dit topic. Zo leer je mensen een beetje kennen. Sommige verhalen kende ik al maar was ik een beetje vergeten, dus toppie dit!
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

Maikel_91
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1249 times
Been thanked: 2092 times

Bericht door Maikel_91 » 12 aug 2019, 13:43

Ook leuk om te lezen dat er toch best aardig wat PSV fans van buiten Brabant hier zitten.

Captain(C)
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 12 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Captain(C) » 12 aug 2019, 13:54

Dag Allemaal,

Mijn nickname is Captain en ben nu meer dan 20 jaar supporter van ons mooie PSV. Mijn vader nam me als klein jongetje in 1998 mee naar de wedstrijd PSV-Volendam (10-0) en was hierna helemaal verkocht met als favoriete speler Luc Nilis.

Ben woonachtig in de omgeving van Eindhoven en ben geruime tijd actief geweest op het PN (Vanaf 2004). Heb zelf momenteel geen seizoenkaart meer maar heb deze in mijn jeugd enkele jaren gehad.

Naast PSV en de eredivisie volg ik ook Real Madrid en La Liga op de voet.
Koekoek!

Juancho
Legende
Has thanked: 476 times
Been thanked: 743 times

Bericht door Juancho » 12 aug 2019, 14:13

In het kort, ik liep zoals de meesten weten toch ook al een hele tijd rond op het oude BB. Diverse nicknames gehad zoals Coutinho4ever, Juancho, Keepersleed en nu weer Juancho. Juancho is overigens mijn bijnaam die ik heb gekregen na een half jaar stage op Aruba. De meesten hier ken ik ook wel van het oude BB dus sowieso leuk om jullie hier allemaal weer te zien. Al zou het nog leuker zijn als de groep nog een stukje groter wordt. Dat voorkomt denk ik sowieso ook wat meer het probleem dat discussies hier vaak herhaalt worden (waar ik zelf ook schuldig aan ben). Dus nieuwe leden, laat je vooral niet afschrikken en discussieer zeker gezellig mee!

Wat over mezelf, ik ben ook zo'n PSV fan die door familie fan werd van PSV ondanks dat ik helemaal in het verre oosten woon. Niet altijd even handig en praktisch (gisteravond was mij gewoon te gek en moet je soms keuzes maken) maar dat neemt niet weg dat ik het altijd leuk vind om naar Brabant te komen. Zeker zaterdagwedstrijden zijn leuk omdat we er dan een dagje uit van maken. Verder ben ik (trance) muziek producent naast mijn full time job als consultant. Daarnaast loopt er ook nog een vrouwtje rond dus druk zat! Al zullen sommigen zich nu verslikken in hun koffie gezien mijn vele posten :D

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 64 times
Been thanked: 122 times

Bericht door Mick Jagger » 12 aug 2019, 14:26

Zoals iedereen wel ziet is mijn gebruikersnaam Mick Jagger. Ik heb, sinds ik in 2009 lid werd op het PN, meerdere - overigens vrijwel allemaal verschrikkelijke - namen gehad, maar in de tijd dat ik Mick Jagger koos luisterde ik veel naar de Stones. Inmiddels wel minder, maar het is nu al zo lang mijn gebruikersnaam en omdat ik een schrijnend gebrek aan fantasie heb laat ik het maar zo.

Zoals enkele anderen hier kom ik ook uit een omgeving met weinig PSV-supporters, in mijn geval Amersfoort. Een online plek om met andere PSV-supporters zin en vooral onzin over PSV te praten was een geschenk uit de hemel. Nadat het PN dichtging, kwam ik er bij toeval via Shoving's Twitter achter dat hij een nieuw PSV-forum had opgericht en daarom ben ik nu hier.

Sinds mijn negende, in 2001, PSV-supporter, al begon ik als een successupporter. Ik werd namelijk PSV-supporter nadat ik een samenvatting van de kampioenswedstrijd tegen Heerenveen had gezien en wilde bij die blijdschap en vreugde na afloop horen. Een paar maanden later wel kort overwogen om een andere club te gaan supporteren nadat PSV na zeven wedstrijden 14e of zo stond, maar dit gelukkig nooit doorgezet.

Geen seizoenskaart, maar ik ben wel van plan er eentje te nemen nadat ik ben afgestudeerd.

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 12 aug 2019, 14:35

Mick Jagger schreef:
12 aug 2019, 14:26

Sinds mijn negende, in 2001, PSV-supporter, al begon ik als een successupporter. Ik werd namelijk PSV-supporter nadat ik een samenvatting van de kampioenswedstrijd tegen Heerenveen had gezien en wilde bij die blijdschap en vreugde na afloop horen. Een paar maanden later wel kort overwogen om een andere club te gaan supporteren nadat PSV na zeven wedstrijden 14e of zo stond, maar dit gelukkig nooit doorgezet.
Dit herken ik wel een beetje. Bij mij was het het seizoen 2000/2001 waarin iemand tegen de 9 jarige mij zei: 'Je moet voor PSV worden want die zijn vet goed'. En ik dacht toen: 'Is goed, want ze zijn blijkbaar de beste'.
Datzelfde jaar ook gelijk naar de Phoxy Kidsclub dag geweest, mijn aller eerste keer in een voetbalstadion. En vanaf toen was ik was meteen verkocht :mrgreen:

[mention]Juancho[/mention] Waar haal jij de tijd vandaan joh :lol:

Grasmat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: P.S.V.
Has thanked: 614 times
Been thanked: 418 times

Bericht door Grasmat » 12 aug 2019, 14:38

Lorenzo von Matterhorn schreef:
12 aug 2019, 07:51
Wat betreft PSV:
Heb 5 (?) jaar een seizoenkaart gehad op oost eerste ring, maar bezoek PSV de laatste jaren slechts sporadisch.
Ik las op het oude forum al mee vanaf 2001, en begon te typen vanaf 2004. Ik lees nog altijd meer dan dat ik typ. Ik ben van de korte berichtjes en vergeet vaak te reageren.
Grappig, voor mij geldt bovenstaande eigenlijk ook. Met het enige verschil dat 5 jaar oost, 4 jaar jeugdtribune was. Maar we zaten destijds (vorige eeuw, wauw ik voel me oud) naast Oost dus we voelden ons wel harde kern haha.

Ik ben trouwens vanaf 2003 gaan typen op PN onder de naam Whopper later veranderd naar de huidige naam (zonder interessante herkomst). Als het goed is sta ik daar nog in quarantaine om gewieberd te worden. Mooie tijd gehad daar, aber das war einmal. Veel actief geweest op het designforum en heul heul vroeger toen het nog een beetje storm liep het onzinforum aldaar. Menig bureaubladachtergrond ontworpen op inmiddels niet meer gangbare pixelformaten.

Verder ben ik niet de meest opvallende poster en ben meer van het slap ouwehoeren dan van de diepgaande discussies. Ik lees echter wel alles maar vind mijn eigen mening niet altijd interessant genoeg om te delen. Jaja, zulke mensen bestaan tegenwoordig ook nog online :mrgreen:

NESTA

Bericht door NESTA » 12 aug 2019, 14:39

Mijn nickname is NESTA en was sinds 2012 op het PN actief als Aogo.

Al sinds ik het me kan herinneren ben ik fan van PSV en op 18 november 1995 was het dan eindelijk zover, ik was oud genoeg om met m’n grotere broer in het jongerenvak naar de wedstrijd tegen De Graafschap (8-0) te gaan. Ondanks dat ik 7 was ben ik nooit vergeten hoe Ronaldo die avond uitblonk. Toen wist ik het zeker, PSV is mijn club.

Ik ben een echte Eindhovenaar en heb 3 jaar een seizoenskaart gehad. Eerst vak M en daarna onderste ring Oost. Verder ging ik regelmatig mee naar uitwedstrijden om m’n held Kezman aan te moedigen. De uitwedstrijd tegen Utrecht in 2002 waarin hij constant werd uitgescholden en het afstrafte met 2 goals waren een van de hoogtepunten :mrgreen: , heerlijk. Dat was eigenlijk ook meteen mijn meest fanatieke periode als bezoeker van wedstrijden. Daarna besteedde ik mijn tijd meer aan school en meiden, maar miste tot op de dag van vandaag nooit een wedstrijd op tv. Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om mijn vrouw van voetbal te laten houden. Lekkere weekendjes Ziggo en Fox dus. 8-)

Uithetzuiden18
Talent
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Bericht door Uithetzuiden18 » 12 aug 2019, 14:44

Hoi allen,

Mijn gebr. naam verraadt wel een beetje waar ik vandaan kom, het zuiden van het land. Waar dan precies? Nou, omgeving Heerlen. De 18 staat voor mijn geboortedag.

Ben al járen PSV fan. Misschien als peuter nog eens voor onze rivalen gejuicht; erg kwalijk ja. Gelukkig later nog verstand gekregen :D

Ik lees hier voornamelijk mee. Zal proberen om ook zelf wat meer te posten. Op het oude netwerk ook veel meegelezen en via Twitter dit forum gevonden.

Juancho
Legende
Has thanked: 476 times
Been thanked: 743 times

Bericht door Juancho » 12 aug 2019, 14:48

Maikel_91 schreef: @Juancho Waar haal jij de tijd vandaan joh :lol:
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af :D . Zonder gekheid, je weet dat ik gek ben op lijstjes, liefst zo geprioriteerd mogelijk. Dat helpt me gewoon, eigenlijk bij alles. Snap je ook gelijk waarom ik de transfermarkt in lijstjes zie :D :lol: ;)

NESTA

Bericht door NESTA » 12 aug 2019, 14:49

J.B. schreef:
12 aug 2019, 13:36
Leuk dit topic. Zo leer je mensen een beetje kennen. Sommige verhalen kende ik al maar was ik een beetje vergeten, dus toppie dit!
Precies wat jij zegt. Ik dacht namelijk al die tijd dat ik met Justin Bieber aan het discussiëren was. :mrgreen:

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2130 times
Been thanked: 1140 times

Bericht door J.B. » 12 aug 2019, 15:44

Captain(C) schreef:
12 aug 2019, 13:54
Dag Allemaal,

Mijn nickname is Captain en ben nu meer dan 20 jaar supporter van ons mooie PSV. Mijn vader nam me als klein jongetje in 1998 mee naar de wedstrijd PSV-Volendam (10-0) en was hierna helemaal verkocht met als favoriete speler Luc Nilis.

Ben woonachtig in de omgeving van Eindhoven en ben geruime tijd actief geweest op het PN (Vanaf 2004). Heb zelf momenteel geen seizoenkaart meer maar heb deze in mijn jeugd enkele jaren gehad.

Naast PSV en de eredivisie volg ik ook Real Madrid en La Liga op de voet.
Grappig. Wat jij had met Nilis had ik met Ruud Gullit. Ik werd fan toen ie bij PSV kwam ballen. Ok, en de CL winst (sorry EC winst) heeft ook geholpen :mrgreen:
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

ElChucky
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 9 times
Been thanked: 35 times

Bericht door ElChucky » 12 aug 2019, 18:24

ElChucky hier, vreselijk saaie en niet creatieve naam I know. Lozano toch wel een van de leukste spelers die ik de laatste jaren in ons shirt heb gezien. Grappig manneke ook verder :).

Kom verder uit Brabant, zit nog in mijn jeugdige jaren (begin 20) en ben al meer dan 10 jaar PSV fan. Vanaf mijn vroege jeugd al meegegaan naar het PSV stadion en nu sinds 2 jaar een SCC met een paar maten. Mijn eerste echte herinneringen aan PSV zijn vooral de tijd met Kezman en erna een van de grootste trauma's ooit; de verloren halve finale CL tegen Milan. Mijn mooiste moment is absoluut de 3-0 tegen Ajax waardoor we kampioen werden, mooier gaat het voor mij niet worden. Goede 2de plek is het doorgaan in de CL paar jaar terug. Heb verder sporadisch gepost op het PN toen maar was toen nog wat jong. Nu komen er alleen nog maar verstandige teksten uit op dit forum :).
Vind het zeer leuk om hier mee te lezen en mee te doen aan discussies. Heb overdag echter niet echt veel tijd door mn werk..
It aint over over till its ovrrrrehee hoest proest

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 919 times
Been thanked: 720 times

Bericht door Sensation » 12 aug 2019, 18:27

[mention]ElChucky[/mention] haha ik heb hetzelfde, ben 26 en fan sinds het Kezman tijdperk gevolgd door het AC Milan trauma :(
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 12 aug 2019, 18:29

2004/2005 was het seizoen dat ik echt de grote jongen was op de middelbare school als een van de enige PSV fans. Wat een fantastisch jaar was dat :lol:

Tot AC Milan dan.

StratumZuid
Nationale topspeler
Has thanked: 1439 times
Been thanked: 476 times

Bericht door StratumZuid » 12 aug 2019, 18:29

Ambrosini, en onze Mark maar beweren dat voor de man dekken 'modern' is. Wat een hel was dat.
In Philips blauw St.Joris den draak doorstekende, alles van goud.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 912 times
Been thanked: 2592 times

Bericht door ShovingNE2 » 12 aug 2019, 18:53

ShovingNE2 dus :) Een nickname die ik bedacht in mijn actieve pokertijd en staat voor een kamikaze actie aan de pokertafel. Dankzij Makaveli op het oude netwerk terecht gekomen (en samen met hem de wedstrijden bezoek) .
Maar de pokertijd ligt al lang achter mij en velen weten wel dat mijn twitter @RikKleinEntink is. Sta bekend om hele Noord Hollandse volksstammen tegelijkertijd op een onwaarschijnlijk grote kast te jagen en hier en daar een Turkse dictator waardoor ik wegens een dagvaarding dat land niet meer in kan, al zou ik dat al ooit willen.

Was in mijn pokertijd al communitybouwer, en trapte voor Travian (waar pokerspelers volle bak aan meededen) menig forum in de lucht voor clans op forum2go. Vandaar dat het ook een hele kleine moeite was om aan verslavingszorg te doen en na het offline gaan van het netwerk hier iets in de lucht te gooien.

Voetbal niet van huis uit meegekregen. Mijn vader had er een bloedhekel aan omdat hij als agent nog wel eens naar thuiswedstrijden van FC Wageningen moest. Maar ergens rond 1986 greep het mij omdat het steeds vaker over voetbal ging in de buurt en ik was toen al eigenwijs en had geen zin om voor ajax te zijn. Vond Van Basten toen al een mafkees en Gullit een held en met de overstap naar PSV was ook het supportersschap geboren.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

ElTigre
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 70 times
Been thanked: 45 times

Bericht door ElTigre » 12 aug 2019, 18:57

ShovingNE2 schreef:
12 aug 2019, 18:53
ShovingNE2 dus :) Een nickname die ik bedacht in mijn actieve pokertijd en staat voor een kamikaze actie aan de pokertafel. Dankzij Makaveli op het oude netwerk terecht gekomen (en samen met hem de wedstrijden bezoek) .
Maar de pokertijd ligt al lang achter mij en velen weten wel dat mijn twitter @RikKleinEntink is. Sta bekend om hele Noord Hollandse volksstammen tegelijkertijd op een onwaarschijnlijk grote kast te jagen en hier en daar een Turkse dictator waardoor ik wegens een dagvaarding dat land niet meer in kan, al zou ik dat al ooit willen.

Was in mijn pokertijd al communitybouwer, en trapte voor Travian (waar pokerspelers volle bak aan meededen) menig forum in de lucht voor clans op forum2go. Vandaar dat het ook een hele kleine moeite was om aan verslavingszorg te doen en na het offline gaan van het netwerk hier iets in de lucht te gooien.

Voetbal niet van huis uit meegekregen. Mijn vader had er een bloedhekel aan omdat hij als agent nog wel eens naar thuiswedstrijden van FC Wageningen moest. Maar ergens rond 1986 greep het mij omdat het steeds vaker over voetbal ging in de buurt en ik was toen al eigenwijs en had geen zin om voor ajax te zijn. Vond Van Basten toen al een mafkees en Gullit een held en met de overstap naar PSV was ook het supportersschap geboren.
Nooit geweten dat pokerspelers Travian speelde, heb het vroeger (niet dat ik nu heel oud ben) ook gespeeld, maar hiervan was ik niet op de hoogte! Leuk weetje.

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 514 times
Been thanked: 1009 times

Bericht door deninho32 » 12 aug 2019, 18:58

Ik begon rond 1987 het voetbal te volgen.. Mijn vader is een echte Ajax fan en hij kocht toen een shirt van Ajax voor me.. Ik rende huilend naar mijn moeder en vertelde dat ik (als geboren Eindhovenaar) een PSV shirt wilde hebben en dat shirt kwam er uiteindelijk.. Ondanks dat ik alles van PSV verzamelde was mijn favoriete speler Marco van Basten van Ajax op dat moment, ik heb tot nu toe nog nooit zo'n goede en complete spits gezien..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 912 times
Been thanked: 2592 times

Bericht door ShovingNE2 » 12 aug 2019, 19:00

ElTigre schreef:
12 aug 2019, 18:57
Nooit geweten dat pokerspelers Travian speelde, heb het vroeger (niet dat ik nu heel oud ben) ook gespeeld, maar hiervan was ik niet op de hoogte! Leuk weetje.
Speelde tegen en in kaas. Uit de oudheid: PIA (PokerInfo Army) en zo nog een aantal beruchte namen. Won vele servers :)
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Donkie8774
Talent
Has thanked: 41 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Donkie8774 » 12 aug 2019, 19:12

Mijn Nick verwijst naar mijn achternaam en zo heb ik ook altijd gepost op het oude netwerk. Voornaam is Rob en ik ben inmiddels 45. Volg het voetbal nu voornamelijk vanaf m'n bank, maar probeer wel alles bij te houden.

M'n eerste pot was als 14 jarige met de familie van een vriend, want bij ons thuis werd nauwelijks voetbal gekeken (nu wel anders ;) ). En wat voor een pot, PSV- Steaua. Dan ben je verkocht, dus na een beetje gezeur een jeugd-SCC op de L gekregen. 17 wedstrijden busvervoer kostte vanuit Uden ik meen Fl. 30,- extra.

Na een paar jaar ook m'n eerste uitwedstrijd (Fortuna) en prompt miste ik de laatste bus naar huis. Gelukkig kon ik blijven slapen bij wat mensen uit de bus. Vanaf dat moment me eigenlijk altijd deelgenoot gevoeld van de PSV-familie.

Later, tijdens de verbouwing van L naar Oost verhuisd, en daar tot 2011 een sc gehad. In de tussentijd vader geworden van 2 dochters, dan wordt het niet meer gewaardeerd continu van huis te zijn.
Gelukkig hebben we een aantal business-seats via het werk, dus nu pik ik op die manier nog wat wedstrijdjes mee

Hoogte en dieptepunten meegemaakt met m'n cluppie, maar een paar dingen staan voorgoed in m'n geheugen:
- m'n eerste Europese uitwedstrijd in de 1e editie van de Cl naar Milaan;
- Linda, Roos & Jessica in de rust bij Vitesse - PSV;
- de lichtshow (en stenen koppen) tijdens PSV -Ajax;
- m'n wereldreis (24 uur enkele reis) naar de voorronde Cl in Belgrado. Dit bleek later de start te zijn van een geweldig jaar -totdat onze huidige trainer z'n man liet lopen.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 898 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 12 aug 2019, 19:15

Wat PSV betreft hier heel simpel: ook ein geboren tovenaar, hele familie PSV fan dus daar was m'n eigenwijsheid niet voor nodig. Het Aalster deel van de familie (waarvan de helft uit Woensel afkomstig was) sprak trouwens steevast over 'Philips' als het om PSV ging. Oma bleef fanatiek tot het einde, die groeide dan ook op onder de rook van het stadion (voor zover dat rookte) - zij was van 1911 maar kon zich van vóór haar tweede niks herinneren ;)
Ik zelf alleen bij RPC (rotte peren club) en EVV gevoetbald, intussen wel jarenlang bij PSV op de jongensrang en later vaak op de L side te vinden geweest. Bij grote wedstrijden verzamelen bij de Banaan, stenen gooien bij het spoor, veldtochten door de binnenstad enzo... Ahhh mooie tijden, toen waren we tenminste nog lief voor elkaar :D

StratumZuid
Nationale topspeler
Has thanked: 1439 times
Been thanked: 476 times

Bericht door StratumZuid » 12 aug 2019, 19:28

Ik heb ook bij RPC gespeeld! Mooie shirts wel ;) Hoe heet die materiaalman nou, geweldige vent haha.
Edit: Nol :mrgreen:
In Philips blauw St.Joris den draak doorstekende, alles van goud.

milansandro
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 756 times
Been thanked: 264 times

Bericht door milansandro » 12 aug 2019, 19:35

Hahaha Ziege...ik wist wel dat jij een historie van activisme had :D

Paulus22
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Has thanked: 91 times
Been thanked: 28 times

Bericht door Paulus22 » 12 aug 2019, 19:37

Mijn nummer verwijst naar het rugnummer v Fredje Bouma die wel goed speelde toen ik lid werd op het oude nw. 19 jaar een seizoenkaart gehad (begonnen met mijn vader, daarna met vrienden vanuit Venlo) tot ik in 2013 het regelmatig van huis zijn niet meer zo gewaardeerd werd vanwege 2 kinderen ;-) . Onze zoon is inmiddels 7 en ook groot fan. Dingen die me altijd bij blijven, Milaan uit - en thuis, 29.04.2007, uitwijken naar de Gelredome, de standaard 3-punters in Duivendrecht en Kaiserlautern thuis.. Wellicht komend seizoen met mijn zoontje een SCC aanschaffen. #het bloed kruipt waar 't niet gaan kan.

Plaats reactie