Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Icey gaat knallen dit seizoen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bal aan een touwtje. Maar gelijkertijd: kanonne wat een speeltuin voetballer.

Talent zat, maar moet echt werken aan overzicht en directer spelen. Met pijn in het hart hoor, want zijn dribbels zijn leuk om te zien. Maar voor prof voetbal is er nog veel te doen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Genieten zeg dat filmpje. Als dat ruwe talent effectief gemaakt kan worden dan heb je een klasse speler in huis. Wel even bijtekenen.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Menno1 schreef: 21 jul 2023, 02:10 Bal aan een touwtje. Maar gelijkertijd: kanonne wat een speeltuin voetballer.

Talent zat, maar moet echt werken aan overzicht en directer spelen. Met pijn in het hart hoor, want zijn dribbels zijn leuk om te zien. Maar voor prof voetbal is er nog veel te doen.
Helemaal eens. Schitterende dribbel. Ik zie wel heel vaak dat er een medespeler er heel veel beter voor staat, maar dan vertikt ie het om af te spelen. Legt ontzettend veel risico in zijn spel. Maargoed, we zullen het maar op jeugdigheid leggen :).

En al die mensen die het PSV verwijten dat er nog niet verlengd is. Er zijn altijd TWEE partijen nodig om tot een overeenkomst te komen. Waarom denken jullie dat PSV hier niets aan doet? Denken jullie echt dat PSV zulke talenten niets biedt ofzo? :brain:
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie ook liever dat Stewart hier pas in september daadwerkelijk werk van maakt. Grootste focus moet nu op in- en uitgaande transfers zijn
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Heerlijke beelden he. Dit seizoen moet zijn grote doorbraak worden.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Welnee, het ventje is net 18. Eerst een jaar af en toe met het eerste meetrainen, zo nu en dan invallen en bij Jong laten zien dat de KKD écht te klein voor hem is. Hij heeft een leuke dribbel, maar geen enkel overzicht; eerst daar maar eens aan werken en dan pas denken aan een doorbraak.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hé joh, laat mij onze talenten eens even hypen. :mrgreen:

Tuurlijk heeft ‘ie nog veel te leren, absoluut. Met name meer fysiek en meer inhouden kweken. Gaan het zien, in potentie is Icey een geweldige speler.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik ken hem niet goed genoeg maar naast Xavi en Sambo heeft ook deze jongen nog niet verlengd. John heeft zoveel haat gekregen de afgelopen weken maar met contracten verlengen was hij helemaal prima. Kan me zo Ihattaren en Lammers herinneren waarbij het niet gelukt was maar met Bergwijn, Malen, Gakpo, Madueke, Teze, Obispo, Mauro, Vertessen en Fofana heeft ie toch genoeg verdiend. Sangaré en Götze ook natuurlijk. Grootste misser was het niet verlengen van Roger :)

Als Bosz zegt dat hij alles dubbel bezet wil + talentvolle jongens vanuit Jong PSV als eerste back-ups dan is er voor Babadi ook gewoon perspectief genoeg lijkt me. Dus hup contract verlengen, mooi rug nr uitzoeken en geloven in het plan van PSV.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

11 Tinus schreef: 21 jul 2023, 11:08 Ik ken hem niet goed genoeg maar naast Xavi en Sambo heeft ook deze jongen nog niet verlengd. John heeft zoveel haat gekregen de afgelopen weken maar met contracten verlengen was hij helemaal prima. Kan me zo Ihattaren en Lammers herinneren waarbij het niet gelukt was maar met Bergwijn, Malen, Gakpo, Madueke, Teze, Obispo, Mauro, Vertessen en Fofana heeft ie toch genoeg verdiend. Sangaré en Götze ook natuurlijk. Grootste misser was het niet verlengen van Roger :)

Als Bosz zegt dat hij alles dubbel bezet wil + talentvolle jongens vanuit Jong PSV als eerste back-ups dan is er voor Babadi ook gewoon perspectief genoeg lijkt me. Dus hup contract verlengen, mooi rug nr uitzoeken en geloven in het plan van PSV.
Hij zal vast wel ergens in Engeland op de radar staan. Zal ie wel veel meer kunnen verdienen. Misschien dat het daarom zolang duurt.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Wil volgens Elfrink met liefde en plezier zijn contract verlengen. Ligt daarnaast goed in de groep, gangmaker samen met Baka en Sambo.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Nou, tekenen dan maar.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Zegt veel dat hij nu niet speelt. Die staat tegen Nottingham gewoon basis.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Til is nog niet fit en hij lijkt dus de gegadigde naast Sangaré en Veerman op het middenveld op dit moment.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Nja ik weet het niet hoor, het kan ook dat ze nu met een echte 6 spelen en dan is er voor Babadi eigenlijk geen plek op 10. Wellicht speelt ie straks op links of op 10 in de 2e helft.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hij zit niet eens op de bank. Dus lijkt me dat ‘ie tegen Nottingham basis staat. ;)
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Heeft nu ondertussen wel voldoende signalen gehad dat hij gewoon lekker z'n contract kan verlengen.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DonyellMalen schreef: 26 jul 2023, 19:10 Zegt veel dat hij nu niet speelt. Die staat tegen Nottingham gewoon basis.
Daar dacht ik ook aan. Ik ben zo benieuwd naar de stappen die Babadi komend seizoen gaat zetten. Zou zomaar heel veel minuten kunnen gaan maken.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 26 jul 2023, 19:11 Til is nog niet fit en hij lijkt dus de gegadigde naast Sangaré en Veerman op het middenveld op dit moment.
Je moet wat inderdaad. Zolang we nog geen aankoop hebben en Til & Saibari niet topfit zijn, lijkt mij Babadi het enige alternatief.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Madueke schreef: 26 jul 2023, 19:29 Heeft nu ondertussen wel voldoende signalen gehad dat hij gewoon lekker z'n contract kan verlengen.
Lijkt mij ook inderdaad. Die staat gewoon in de basis tegen Feyenoord.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Lorenzo von Matterhorn schreef: 26 jul 2023, 19:30Daar dacht ik ook aan. Ik ben zo benieuwd naar de stappen die Babadi komend seizoen gaat zetten. Zou zomaar heel veel minuten kunnen gaan maken.
Absoluut. Geweldig talent. Een van de verrassingen van de voorbereiding.

Nu z'n contract nog verlengen, heeft meer dan genoeg perspectief, ook als de vervanger van Xavi er straks is.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Al z’n balcontacten uit de wedstrijd tegen Augsburg, wel van bovenaf, maar geeft alsnog een goed beeld.

Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Zitten echt wel een paar sterke acties tussen, vooral hoe makkelijk hij wegdraait bij tegenstanders en snel een vrije man inspeelt.
Ben echt benieuwd naar zijn ontwikkeling dit seizoen
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Van wat ik tot nu toe van hem gezien heb, vind ik het nog teveel een Instagramvoetballer.
VTheMan
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 734
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Vogelund schreef: 28 jul 2023, 09:19 Van wat ik tot nu toe van hem gezien heb, vind ik het nog teveel een Instagramvoetballer.
Wat is een instagramvoetballer?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Isaac Babadi