Sorare

Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Hey allemaal,

Recent kwam in het nieuws dat Daley Blind en Davy Klaassen met voorkennis hebben gehandeld op het spel Sorare,

Ik ben toen eens gaan kijken en ben ondertussen ook fervent aan het meespelen (voor geld).

Sorare is een spel waarbij je kaartjes van spelers koopt met crypto, en deze kaartjes kun je vervolgens elke speelronde inzetten. Afhankelijk van hun performance krijgen ze een score, en door goed te scoren kun je als speler prijzen winnen: kaartjes van spelers. De kaartjes kun je ook (kopen en) verkopen op de markt. Mauro Junior, normaal kaartje (je hebt ook rare en super rare en Unique) zijn er 1000 van en die kost momenteel 200-250 euro.

Een mix tussen fantasy football, FUT en investeren in altcoins / NFT eigenlijk. Ik vind het tot en er lijkt ook best wat activiteit te zijn daar (zo’n 10a20k actieve spelers op wekelijkse basis).

Is hier nog iemand die dit speelt? Lijkt me geinig om wat ervaringen en tips te delen.

Mocht iemand interesse hebben om eens rond te kijken en eventueel mee te spelen, dat kun je doen via de referral link hier, daar ben ik dan weer mee geholpen..
sorare.com/r/mauritsgrootegoed

Daar gaat trouwens mijn identiteit.

https://allesovercrypto.nl/blog/sorare- ... -beginners
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Skuddem schreef: 03 mei 2022, 19:25 Hey allemaal,

Recent kwam in het nieuws dat Daley Blind en Davy Klaassen met voorkennis hebben gehandeld op het spel Sorare,

Ik ben toen eens gaan kijken en ben ondertussen ook fervent aan het meespelen (voor geld).

Sorare is een spel waarbij je kaartjes van spelers koopt met crypto, en deze kaartjes kun je vervolgens elke speelronde inzetten. Afhankelijk van hun performance krijgen ze een score, en door goed te scoren kun je als speler prijzen winnen: kaartjes van spelers. De kaartjes kun je ook (kopen en) verkopen op de markt. Mauro Junior, normaal kaartje (je hebt ook rare en super rare en Unique) zijn er 1000 van en die kost momenteel 200-250 euro.

Een mix tussen fantasy football, FUT en investeren in altcoins / NFT eigenlijk. Ik vind het tot en er lijkt ook best wat activiteit te zijn daar (zo’n 10a20k actieve spelers op wekelijkse basis).

Is hier nog iemand die dit speelt? Lijkt me geinig om wat ervaringen en tips te delen.

Mocht iemand interesse hebben om eens rond te kijken en eventueel mee te spelen, dat kun je doen via de referral link hier, daar ben ik dan weer mee geholpen..
sorare.com/r/mauritsgrootegoed

Daar gaat trouwens mijn identiteit.

https://allesovercrypto.nl/blog/sorare- ... -beginners
Ik heb me hier ook eens in verdiept. Op zich een interessant spel, alleen snap ik niet dat er ook oude kaartjes in omloop zijn (zoals bijvoorbeeld van de echte Ronaldo) en dat er elk seizoen nieuwe kaartjes van spelers worden uitgebracht.
Kunnen die oude kaartjes ook nog van waarde veranderen? Of gaat het dan puur op basis van vraag en aanbod?
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:



Klinkt vrij serieus als ze gelijk bovenin de piramide terecht komen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Jwoeloe schreef: 08 jul 2022, 22:25

Klinkt vrij serieus als ze gelijk bovenin de piramide terecht komen.
Ik had toch liever gezien dat PSV op een andere wijze aan geld probeert te komen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Sorare