FC Groningen

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als je bij Groningen werkt kun je niet elk jaar toppers halen als je met dergelijke budgetten werkt. Wat hij heeft gedaan met bv Strand Larsen, Meijer, Matusiwa, Gudmundsson, Zeefuik etc is wel knap en daarmee heeft hij heel veel geld verdiend voor de club. Waar het dit seizoen mis ging bij Groningen was een totale mismatch tussen spelers en trainer en dat is hem zeer aan te rekenen. Voor de rest hebben ze denk ik te weinig naar de ED markt gekeken en te veel in het buitenland. Twente haalt gewoon Pröpper op en dat is een stabiele ED kracht. Dat soort aankopen had Groningen mijn inziens moeten doen als je altijd maar 500k a 2 miljoen budget hebt per speler.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het is niet alleen aankopen doen, maar het is een hapve club runnen, relaties onderhouden, verkopen, het complete plaatje. En dat klopt duidelijk niet bij Fleddieweddie.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Hebben we het hier niet over PSV? :P
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik vond Fledderus interessant, juist omdat ie tot het gaatje gaat. Dat zijn peopleskills onvoldoende zijn is me inmiddels wel duidelijk. Gelukkig hebben we nu Earnest en geen rookie.
Danny03
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Misschien is Fledderus wat voor Ajax, daar zoeken ze bijna al een jaar naar een nieuwe td
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat een aantal spelers met gedoe en gezeur weg gaan wil niet direct zeggen dat de TD een vreselijk mens is he. Die heeft ook te maken met de club belangen en hij ging blijkbaar heel ver om het uiterste eruit te halen of anders de spelers nog even te behouden. Valt ook wat voor te zeggen. Tis nooit leuk voor een speler die een leuke stap kan maken, maar als club mag je natuurlijk ook zeker aan jezelf denken. We voeren die discussie bijv. ook niet voor niks regelmatig bij PSV. Spelers mogen hier wat makkelijker/sneller gaan en men gaat niet snel tot het uiterste. Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk. Niet alles van beide manieren is slecht.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kunnen we Fledderus niet als verkoopmanager aanstellen.. Dat kan die in ieder geval
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Dick Lukkien wordt volgend seizoen de nieuwe trainer, goede keuze.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nou, hopen dat het met Dick wel gaat Lukkien dan.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Inderdaad op voorhand denk ik een goede keuze. Wel saillant wordt dat beide ploegen volop degradatiestress hebben op dit moment en waarschijnlijk tot het einde van het seizoen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Goed moment om in te stappen want het kan in principe niet slechter met Groningen.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Slim van Groningen. En een goede trainer en je creëert toch ook onrust bij een directe concurrent.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Vette sfeeractie net. En wat goed om het tijdens de wedstrijd te doen ipv ervoor. Vaker doen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

En we hebben ook Emmen ingelicht, omdat onze voorkeur was om het direct te communiceren. Dat wilde Emmen niet. "Daar sloeg de paniek toe", vervolgt Gudde. "Het moest per se over het weekend heen getild worden. Toen had ik al een donkerbruin vermoeden dat het precies tussen de wedstrijd van Emmen en die van Groningen gelekt zou worden. Ik ben teleurgesteld dat het nu is uitgelekt vanuit de Emmen-kant, dat is onprofessioneel en onbetrouwbaar. Maar de voetbalwereld zit helaas zo in elkaar. Dat het nu naar buiten komt, kan ik niet los zien van het feit dat dit waarschijnlijk bewust is gebeurd."
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... emmen.html
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Prima actie Jetro Willems.
#FreeGeneratie4
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Paco Casal schreef: 19 mar 2023, 14:00 Prima actie Jetro Willems.
Mooie mens is het!
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Kom, laten we de uitsupporters gaan weren!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

En dan zo’n stumper die hem probeert een knal te geven die vierendeel je toch als groep joh. Mafkees.
#FreeGeneratie4
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Geef Manu en Willems maar een minuutje met zo'n clown
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Amen Ferry!

#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Als ik Willems was, zou ik mijn spullen inleveren en daar nooit meer op de club verschijnen. Doorsnoven idioten

Edit. Oprecht weerzinwekkend om zulke beelden te zien. Het duurt niet lang meer voordat we lege stadions gaan zien. Stumpers!
Laatst gewijzigd door Vanthaman18 op 19 mar 2023, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Misschien wat beelden toevoegen zodat degene die niet kijken snappen wat Ferry Bouman bedoelt.

Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

Mijn hemel het wordt elke week gekker in Nederland. Dit is compleet bezopen. Als ik Jetro was had ik mijn shirt toegeworpen, twee claxons en joe!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hoezo wordt zo'n wedstrijd in godsnaam uitgespeeld? Gewoon direct kappen. Reglementaire 0-3 nederlaag, het vak met hersenlozen dichthouden en daarna iedereen er 1 voor uit rossen met en een boete en stadionverbod.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Tuurlijk Jan, iedereen ook maar meteen. Staan ook kinderen hè in dat vak. Ook maar meteen tot bloedens toe kapot rammen?
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nee de tokkies staan duidelijk op beeld lijkt me. Je maakt het weer eens te moeilijk. Haal de rotte appels eruit! Zodat juist die lieve kinderen kunnen genieten van voetbal.

Wordt Gvd met de week erger met dat kut spelletje. 🤮
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

FC Groningen