Frank Arnesen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

iam schreef: 16 sep 2022, 21:34 Je kan toch niet afscheid nemen van de ene nederlandse 'topclub' vanwege ziekte etc. om maand later bij de volgende weer gecontracteerd te worden :D
Dat werd er van gemaakt maar Feyenoord heeft hem ‘ netjes’ er uit gewerkt.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Voormalig KG schreef: 16 sep 2022, 20:00 Als hij hier ook de scouting dan moet vernieuwen en dat lukt hem is het wel een wonderdokter na eerst bij Feyenoord alles opnieuw op poten te zetten en vervolgens bij PSV. Lijkt mij lastig om zo'n groot netwerk te hebben en de beste mannen zal hij al voor Feyenoord gerecruteerd hebben..
Zeker die laatste zin snijdt logischerwijs een heel bos hout natuurlijk.

De verhalen rondom zijn vertrek bij Feijenoord vind ik trouwens ook maar vaag. Nadat er eerst publicaties verschijnen over vermeende belangenverstrengeling en geruchten over zelf verrijking bij transfers, daarna het moment dat hij zijn taken neerlegt agv een vervelende bacteriële infectie na een operatie aan zijn knie.

Tenslotte vraag ik me af of een combinatie Brands-Arnesen een gelukkige zou zijn, maar da's puur vanuit mijn indruk dat beide heren een beetje eenzelfde pakket aan kwaliteiten lijken te bezitten en elkaar dus misschien meer in de weg zouden zitten dan elkaar aan zouden vullen, ondanks de hopelijk duidelijk afgekaderde rolverdeling en dito verantwoordelijkheid.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Balinho schreef: 16 sep 2022, 23:48 De verhalen rondom zijn vertrek bij Feijenoord vind ik trouwens ook maar vaag. Nadat er eerst publicaties verschijnen over vermeende belangenverstrengeling en geruchten over zelf verrijking bij transfers, daarna het moment dat hij zijn taken neerlegt agv een vervelende bacteriële infectie na een operatie aan zijn knie.
Alleen al hierom kan Arnesen geen optie zijn. Die man moet gewoon met pensioen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Brands zal niet Arnesen binnenhalen. Dat zal niet meer werken.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heeft Marcel; daar wat op te zeggen dan? Dit is een oprechte vraag na alle gebeurtenissen.
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 17 sep 2022, 05:31 Heeft Marcel; daar wat op te zeggen dan? Dit is een oprechte vraag na alle gebeurtenissen.
Dat vroeg ik me ook al af. Als het statement klopt dat de directie het over alles eens is geweest gedurende de gehele transferperiode dan is Brands ook door de RvC op het matje geroepen en heeft mss als licht aangeschoten wild ingestemd met het mogelijk aantrekken van Arnesen. Pure speculatie maar eerlijk gezegd verbaast me weinig meer na die rare ontknoping van de window.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Is geen optie 1 en (nog) niet formeel benaderd. Aldus Rik ED.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Standbeeld schreef: 17 sep 2022, 09:31 Is geen optie 1 en (nog) niet formeel benaderd. Aldus Rik ED.
Godzijdank. Houden zo.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Arnesen heeft te veel dubieuze zaken aan zijn kont hangen om mee in zee te gaan, dat hij buiten is gewerkt door Feyenoord ondanks dat hij en Slot het daar samen hebben aangepakt zegt meer dan genoeg.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/voetbal/6224660/arnes ... r-PSV.html

Slotje ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Trainer Feyenoord lijkt me niet geschikt als TD.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Frank Arnesen