Guus Til

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... innen-.htm
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Mooi, ff Gouka taggen. Lekker in de wond wrijven. :mrgreen:
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

Welkom Guus. Alvast bedankt voor de leuke reacties op FR12.nl :mrgreen:
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

PSV moet wel echt een goed verhaal hebben. Iedereen is om na gesprekken met Ruud
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

Als je kan praten met de grote Ruud, doet dat toch veel meer met je als persoon dan speknek Slot of alien hoofd Schreuder.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Maikel schreef: 04 jul 2022, 11:13 PSV moet wel echt een goed verhaal hebben. Iedereen is om na gesprekken met Ruud
Klopt, alhoewel het hier wel om Guus Til gaat. Die zal bij een slecht verhaal ook komen. ;)
Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

Welkom
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 04 jul 2022, 11:17
Maikel schreef: 04 jul 2022, 11:13 PSV moet wel echt een goed verhaal hebben. Iedereen is om na gesprekken met Ruud
Klopt, alhoewel het hier wel om Guus Til gaat. Die zal bij een slecht verhaal ook komen. ;)
Nee, want hij had ook bij Slot kunnen blijven, de trainer waar hij een enorm goede band mee heeft en waaronder hij is doorgebroken. Heeft last minute zowel Antwerp als Feyenoord afgezegd na te hebben gesproken met Ruud.

Zelfde hoorde je bij Benitez, Simons en De Jong. Allemaal waren ze om na te hebben gesproken met Ruud.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het staat hem heel goed dat tenue, hopelijk kan hij hier de vastigheid en zekerheid vinden die hij zoekt. Laten we eerlijk zijn, het is niet dat PSV de hele Europese subtop heeft afgetroefd voor Til. Als je Til bent en je hoort PSV zeggen dat ze je willen en Feyenoord wil je graag dan ga je toch kijken waar je het meeste naar uit kijkt. Hoe kun je Til kwalijk nemen dat hij dan voor PSV kiest als je ziet wat PSV met daadkracht doet (Veerman, Luuk, Xavi, Benitez etc etc etc) en Feyenoord dan is dit sportief wel degelijk een stap omhoog.

Ik denk dat hij met Sangaré en Veerman het middenveld gaat vormen in de wedstrijden voor de vCL. Dat hij misschien (snel) wordt ingehaald door andere spelers is niet uit te sluiten maar ik denk dat hij op dit moment basisklant is.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ruud is ook gewoon een fucking legend.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Fanboy Fabrizio deelt het ook weer, wij leveren zo onderhand de helft van zijn content. Die man is zo veel met ons bezig, zou ie inmiddels al een seizoenkaart besteld hebben?

Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wat zal die Fabrizio blij zijn als Savio eindelijk tekent.
Gebruikersavatar
ParkJiSung
Regelmatige invaller
1
Berichten: 370
Lid geworden op: 28 jun 2022
Seizoenkaart: Vak CC

Wat een sympathieke gozer een een prima rotatiespeler.
Gebruikersavatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 610
Lid geworden op: 4 nov 2020

Goede deal, deze had ik niet aan zien komen zeker voor dat bedrag. Ik was in het begin sceptisch al begrijp ik het nu wel. Toch een spelen met specifieke kwaliteiten zoals diepgang en scorend vermogen. Alleen de contract duur is enigszins vreemd hoezo vier jaar in plaats van vijf jaar?
Koekoek!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik snap wel dat hij een fanboy is
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ParkJiSung schreef: 04 jul 2022, 11:31 Wat een sympathieke gozer een een prima rotatiespeler.
En in het veld een zuiger, die kunnen we ook wel gebruiken!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV



Eerste schooldag voor Guus. Toch nog op tijd voor het trainingskamp.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Here we go! Inside Guus, let's go!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is in essentie geen heel vreemde vraag van Gouka. Ik vind het zelf ook best een kwestie waar wel wat uitleg over mag komen eerlijk gezegd. Zeker omdat de eigenaar van Spartak blijkbaar een rijke oliegarch is. De manier waarop ie het uit is echter vrij kinderachtig, en een beetje kleinzerig.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ook fijn dat hij aangeeft juist blij te zijn dat PSV hem definitief overneemt omdat hij juist niet vast wil blijven zitten in Rusland vanwege de oorlog, dat zijn familie daarom ook bezorgd was.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 04 jul 2022, 12:02 Het is in essentie geen heel vreemde vraag van Gouka. Ik vind het zelf ook best een kwestie waar wel wat uitleg over mag komen eerlijk gezegd. Zeker omdat de eigenaar van Spartak blijkbaar een rijke oliegarch is. De manier waarop ie het uit is echter vrij kinderachtig, en een beetje kleinzerig.
Het gaat ook om dat hij allemaal aannames doet. En de hypocrisie vind ik ook altijd aardig stuitend. Vraagtekens zetten doe je niet op deze manier lijkt me.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Er wordt hier veelvuldig gezegd een prima breedte/rotatiespeler. Ik vraag me zelf af of dat wel het plan van PSV is. Til is juist naar Feyenoord gegaan om weer te spelen. Elke week. Natuurlijk moet je knokken voor je plek, bij PSV nog meer dan bij Feyenoord, maar het lijkt mij sterk dat hij naar PSV komt met het idee dat hij ook regelmatig wissel zal zijn. Dan lijkt het me dat hij een andere keuze zou maken want aan interesse geen gebrek.

In dat kader ben ik dus heel benieuwd of het plan van PSV zal zijn:

Sangare/Veerman/Til als basis middenveld met daarachter en zeker als serieuze concurrenten: Xavi, Guti, Ginkel wellicht nog wat jeugdspelers als Ledezma.

Als er namelijk nog een middenvelder bij komt, bijv. zo'n Souza, dan haal je die in principe ook voor de basis. Het kan natuurlijk ook nog altijd zijn dat Guti het mooi vind, niet ingaat op de contractverlenging en PSV dus gaat verlaten. Dan heb je in principe nog ruimte voor een klasbak op het middenveld en die 4 moeten het dan maar uitvechten. Met Simons als groot talent daarachter.

Even los van of je Til kwalitatief goed genoeg vind, heb je met hem, Veerman en Sangare wel een complementair middenveld.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Bombel500
Lid 2e elftal
1
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Veel scorende middenvelder ✅
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

nilssonH schreef: 04 jul 2022, 12:02 Het is in essentie geen heel vreemde vraag van Gouka. Ik vind het zelf ook best een kwestie waar wel wat uitleg over mag komen eerlijk gezegd. Zeker omdat de eigenaar van Spartak blijkbaar een rijke oliegarch is. De manier waarop ie het uit is echter vrij kinderachtig, en een beetje kleinzerig.
Dat mag ook.

Bij het huren van Til en Hendrix door Feyenoord stelde hij die vragen echter niet. Alsof die gratis kwamen. De beste man is gewoon teleurgesteld dat Til niet voor Feyenoord heeft gekozen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tjompie schreef: 04 jul 2022, 12:03 Ook fijn dat hij aangeeft juist blij te zijn dat PSV hem definitief overneemt omdat hij juist niet vast wil blijven zitten in Rusland vanwege de oorlog, dat zijn familie daarom ook bezorgd was.
In de podcast van Andy in de auto gaf hij ook aan dat de corona periode hem ook zwaar was gevallen icm buitenlandse avonturen. In Nederland is het gewoon oud en vertrouwd en zoals je zegt hij vind gewoon fijn dat hij nu extra vastigheid heeft en dat hij niet meer terug hoeft
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 04 jul 2022, 12:07

Even los van of je Til kwalitatief goed genoeg vind, heb je met hem, Veerman en Sangare wel een complementair middenveld.
Dat denk ik ook, maar ook niet in elke wedstrijd tegen elke tegenstander. Maar dat vind ik nou het mooie aan deze transfer. Stel we spelen op zaterdag tegen Ajax, op dinsdag vCL en weer op zaterdag tegen Emmen en die week erop uit bij Eagles dan zijn juist die wedstrijden tegen Emmen en Eagles potjes waar Til super belangrijk kan zijn. Wellicht dat je in de CL of tegen Ajax wel kiest voor Guti erbij ipv Til voor net dat stukje fysiek spel op het middenveld.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Guus Til