Donyell Malen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

DonyellMalen schreef: 17 mar 2024, 13:55 Malen in de huidige vorm zou geweldig zijn bij Liverpool is hetgeen wat Klopp van zijn aanvallers vraagt; ook qua multifunctionaliteit en mogelijk vertrek Salah. Bij Arsenal zie ik hem alleen als spits wellicht de meeste minuten maken. Op rechts loopt daar ene Saka rond, die kan wel ballen.
Die Salah van Liverpool schijnt ook wel iets te kunnen…
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Die zie ik wel vertrekken.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

DonyellMalen schreef: 17 mar 2024, 14:02 Die zie ik wel vertrekken.
Klopt, maar dan zie ik in Malen niet degene die die leegte kan opvullen zonder dat Liverpool terug zal vallen in niveau.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Is zo, maar dat is weer een andere discussie. :mrgreen:

Malen kan daar wel naartoe groeien. Salah was ook niet direct te speler die hij nu is natuurlijk.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DonyellMalen schreef: 17 mar 2024, 13:45 Zou een hele mooie transfer zijn zeg. Leuk team dan met ook nog eens drie Nederlanders, waarvan twee toppers van ons.
Vier toch?
Gravenberch.
Likes voor Franciscus :
DonyellMalen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

DonyellMalen schreef: 17 mar 2024, 14:12 Is zo, maar dat is weer een andere discussie. :mrgreen:

Malen kan daar wel naartoe groeien. Salah was ook niet direct te speler die hij nu is natuurlijk.
Klopt. Toch zou ik minder happig zijn op Liverpool als Malen zijnde, omdat in zijn segment er al best wat spelers rondlopen en het onzeker is hoe het daar zal lopen zonder Klopp (en mogelijk zonder Salah). Nu als Xabi Alonso dan komt, zoals veel verwacht wordt, heb je misschien al een aardig beeld wat je kunt verwachten, maar vaak zie je wel na zo’n lange, succesvolle periode met een trainer dat het toch eerst een stuk minder wordt. Daarbij vraag ik me nog steeds af of Malen die continue pressing op kan brengen en daarnaast nog de aanvallende energie 90 minuten scherp kan houden. Dat is bij Dortmund nu toch echt veel minder gevraagd.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Dat laatste vraag ik mij ook enorm af. Bij Liverpool wordt wel next level intensiteit verwacht, kan Malen dat 90 minuten aan?

Overigens lijkt Alonso, jammergenoeg, toch richting Bayern te gaan, zo zijn de laatste geluiden.
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen schreef: 17 mar 2024, 13:45 Zou een hele mooie transfer zijn zeg. Leuk team dan met ook nog eens drie Nederlanders, waarvan twee toppers van ons.
Vier denk ik.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Donyell Malen