Nieuwe jeugdspelers

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik zou 4.5mln ook best veel vinden voor een 17-jarige speler uit Venezuela.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld schreef: 01 dec 2023, 16:54 Ik zou 4.5mln ook best veel vinden voor een 17-jarige speler uit Venezuela.
Ligt eraan hoe goed ie is.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus schreef: 01 dec 2023, 16:56
Standbeeld schreef: 01 dec 2023, 16:54 Ik zou 4.5mln ook best veel vinden voor een 17-jarige speler uit Venezuela.
Ligt eraan hoe goed ie is.
Klopt, maar het is en blijft Venezuela. De nummer 11/15 van de competitie daar. De recordverkoop van de club waar hij speelt is verkocht voor 1.1mln in seizoen 17/18. Plaatst het eea in perspectief.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

11 Tinus schreef: 01 dec 2023, 16:56
Standbeeld schreef: 01 dec 2023, 16:54 Ik zou 4.5mln ook best veel vinden voor een 17-jarige speler uit Venezuela.
Ligt eraan hoe goed ie is.
Ajax moet bezuinigen en dan gaan ze een gokje nemen van 4 1/2 miljoen? Denk dat we dit fake nieuws mogen noemen
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De Diamantenauge is wel overtuigd iig:
Dat geldt overigens ook voor het aantrekken van buitenlandse jeugdspelers. Zo maakte Mislintat zich hard voor de komst van het Venezolaanse talent David Martínez. Mislintat maakte volgens bronnen voor om en nabij de vier miljoen euro een deal met zijn club Monagas SC, maar werd kort daarna ontslagen wegens een gebrek aan draagvlak. De komst van Martínez heeft op dit moment geen prioriteit, waardoor de kans groot is dat hij naar een andere club gaat. De huidige situatie betekent dat er voor nu ook geen investeringen voor Jong Ajax gedaan zullen worden. Ajax kijkt eerst naar wat het zelf in huis heeft, voordat het de markt op gaat.
https://www.vi.nl/pro/zo-bouwt-ajax-aan-de-toekomst

En Hamstelaar er nog over:



Ik ken de speler verder niet eerlijk gezegd, maar ik zou het zelf iig wel een prima investering vinden als je overtuigd bent.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tijd voor een overstap?
TimSibot
Ballenjongen
1
Berichten: 11
Lid geworden op: 2 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoorde vandaag dat PSV Jim Koller van Vitesse gaat overnemen. Een aanvallende middenvelder en jeugdinternational uit 2007.
Hij was in 22/23 speler van Vitesse 016 dat kampioen werd door Ajax met 5-1 te verslaan en was toen teamgenoot van Joël van den Berg die vorig jaar de overstap naar PSV heeft gemaakt.
Likes voor TimSibot (totaal 10):
M.DelgadoDonyellMalenTomPSVTrixmDeBruyneSKERLANoosazuidtribuneHeruoneTijn
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

De zoon van Jan?
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

TimSibot schreef: 05 mar 2024, 13:33 Ik hoorde vandaag dat PSV Jim Koller van Vitesse gaat overnemen. Een aanvallende middenvelder en jeugdinternational uit 2007.
Hij was in 22/23 speler van Vitesse 016 dat kampioen werd door Ajax met 5-1 te verslaan en was toen teamgenoot van Joël van den Berg die vorig jaar de overstap naar PSV heeft gemaakt.
Erg leuke speler, ligt vast bij Vitesse dacht ik dus PSV zal wel een flinke vergoeding betalen. Leuk dat hij overkomt in elk geval.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

TimSibot schreef: 05 mar 2024, 13:33 Ik hoorde vandaag dat PSV Jim Koller van Vitesse gaat overnemen. Een aanvallende middenvelder en jeugdinternational uit 2007.
Hij was in 22/23 speler van Vitesse 016 dat kampioen werd door Ajax met 5-1 te verslaan en was toen teamgenoot van Joël van den Berg die vorig jaar de overstap naar PSV heeft gemaakt.
Heb je hier nog wat over gehoord verder? Ik zag dat hij wederom is opgeroepen voor de 017 van Oranje. Zou mooi zijn mocht hij ook overkomen van Vitesse..
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Heruone schreef: 02 dec 2023, 13:32 De Diamantenauge is wel overtuigd iig:
Dat geldt overigens ook voor het aantrekken van buitenlandse jeugdspelers. Zo maakte Mislintat zich hard voor de komst van het Venezolaanse talent David Martínez. Mislintat maakte volgens bronnen voor om en nabij de vier miljoen euro een deal met zijn club Monagas SC, maar werd kort daarna ontslagen wegens een gebrek aan draagvlak. De komst van Martínez heeft op dit moment geen prioriteit, waardoor de kans groot is dat hij naar een andere club gaat. De huidige situatie betekent dat er voor nu ook geen investeringen voor Jong Ajax gedaan zullen worden. Ajax kijkt eerst naar wat het zelf in huis heeft, voordat het de markt op gaat.
https://www.vi.nl/pro/zo-bouwt-ajax-aan-de-toekomst

En Hamstelaar er nog over:



Ik ken de speler verder niet eerlijk gezegd, maar ik zou het zelf iig wel een prima investering vinden als je overtuigd bent.
Die werd ook bij PSV genoemd.
Vijf miljoen dan moet het wel echt een speler zijn die tegen het eerste elftal aanhikt. Erg veel geld voor een jeugdspeler die nog niets bewezen heeft.

https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-heeft-i ... ~a01e899c/

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuwe jeugdspelers