Inside Prediction League

Bespreek hier de 1913 Prediction League, sportweddenschappen, scorito en andere pools.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Wat is het toch ook een kutspel af en toe.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

:lol: :lol: :lol:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Doke, held!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

PCGC schreef: 26 feb 2022, 23:49Doke, held!
Haha ja idd. Dat was echt het verschil tussen winst en verlies dit keer. Lokwinske!
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Kunnen we misschien afspreken dat zolang je je beurt niet volbracht hebt met het updaten van uitslagen en/of stand efc, je uitgesloten bent van voorspellen?

We wachten nu al weken op de uitslag en update van de stand van de laatste speelronde waar deze ronde [mention]ShovingNE2[/mention] verantwoordelijk voor is. Iemand anders heeft de uitslagen nu al gedaan (dank!), kleine moeite om de stand bij te werken. Zeker als je wel tijd hebt om elders te posten.

We zijn met 18 mensen een spel aangegaan met bepaalde regels, laten we daar onszelf dan ook aan houden?
#FreeGeneratie4
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

PCGC schreef: 21 apr 2022, 18:18 Kunnen we misschien afspreken dat zolang je je beurt niet volbracht hebt met het updaten van uitslagen en/of stand efc, je uitgesloten bent van voorspellen?

We wachten nu al weken op de uitslag en update van de stand van de laatste speelronde waar deze ronde @ShovingNE2 verantwoordelijk voor is. Iemand anders heeft de uitslagen nu al gedaan (dank!), kleine moeite om de stand bij te werken. Zeker als je wel tijd hebt om elders te posten.

We zijn met 18 mensen een spel aangegaan met bepaalde regels, laten we daar onszelf dan ook aan houden?
Ik zie geen uitslagen door iemand anders, maar verder helemaal eens met wat je zegt.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

En al helemaal als je toch al heel de dag te vinden bent op dit forum. Uitslagen bijwerken duurt 5 min. Kan altijd een keer vergeten, maar is toch al een keer gementioned?
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

We zijn toch bij qua uitslagen? Verder wel grotendeels eens. Als je het zelf niet redt geef dan op zijn minst een seintje zodat een ander het kan overnemen. Ik wil af en toe best een keer extra uitwerken als iemand er geen tijd voor heeft.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Tijn schreef: 22 apr 2022, 08:28 We zijn toch bij qua uitslagen? Verder wel grotendeels eens. Als je het zelf niet redt geef dan op zijn minst een seintje zodat een ander het kan overnemen. Ik wil af en toe best een keer extra uitwerken als iemand er geen tijd voor heeft.
We missen de laatste speelronde.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Thijs schreef: 22 apr 2022, 08:32
Tijn schreef: 22 apr 2022, 08:28 We zijn toch bij qua uitslagen? Verder wel grotendeels eens. Als je het zelf niet redt geef dan op zijn minst een seintje zodat een ander het kan overnemen. Ik wil af en toe best een keer extra uitwerken als iemand er geen tijd voor heeft.
We missen de laatste speelronde.
Ah ok, wist ik niet, zal ik die straks wel verwerken dan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

PCGC schreef: 21 apr 2022, 18:18 Kunnen we misschien afspreken dat zolang je je beurt niet volbracht hebt met het updaten van uitslagen en/of stand efc, je uitgesloten bent van voorspellen?

We wachten nu al weken op de uitslag en update van de stand van de laatste speelronde waar deze ronde @ShovingNE2 verantwoordelijk voor is. Iemand anders heeft de uitslagen nu al gedaan (dank!), kleine moeite om de stand bij te werken. Zeker als je wel tijd hebt om elders te posten.

We zijn met 18 mensen een spel aangegaan met bepaalde regels, laten we daar onszelf dan ook aan houden?
Och, helemaal niet aangedacht. Excuses. Je hebt gelijk. Welke moet nog bijgewerkt worden? Meerdere ronden?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik heb hem al verwerkt voor je
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Kampioen worden met een ‘perfecte score’ , dat kunnen alleen de echte! Gefeliciteerd met het kampioenschap en het voorspellen van de juiste uitslag incl EG, [mention]Jwoeloe[/mention] , dikverdiend!
#FreeGeneratie4
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 11 mei 2022, 21:53 Kampioen worden met een ‘perfecte score’ , dat kunnen alleen de echte! Gefeliciteerd met het kampioenschap en het voorspellen van de juiste uitslag incl EG, @Jwoeloe , dikverdiend!
Niet voor het eerst dit seizoen glipt die perfecte score me vlak voor het eind nog uit handen, maar het is gelukkig genoeg voor de 3 punten. :tear: Thanks in ieder geval!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Even voor de toekomst mannen. Gaan we volgend seizoen door met dit spel, gaan we het vervangen door een nieuw spel of gaan we met 2 spellen werken?

De afgelopen maanden ben ik bezig geweest met een nieuwe extensie. Er moet nog wel wat aan gebeuren, maar in de basis werkt alles.

Heel simpel, iedere week voorspel je alle wedstrijden van dat weekend in de Eredivisie. Bij een juiste score krijg je 10 punten, bij de juiste winnaar 5 punten en bij het juiste verschil in doelpunten 3 punten, met uitzondering van gelijke spelen. Iedereen die lid is kan meespelen en buiten het (door 1 van de mods) invoeren van het programma en na de wedstrijden de uitslagen gaat alles volledig geautomatiseerd.

Paar screenshots:

Afbeelding
Afbeelding
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dat zijn veel voorspellingen, maar ik vind het prima. Ik merk dat het mij lang niet altijd meer lukte om uitslagen en stand te verwerken, dus heel fijn dat een aantal anderen dat overnamen. Wat mij betreft kan het goed naast elkaar bestaan, maar in plaats van is ook prima als de Prediction League teveel werk is.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Sowieso gaan we deze ook gebruiken voor het WK, geen gekut meer met externe partijen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Doe graag mee met beide, maar kan me voorstellen dat je niet zoveel mensen mee krijgt.

[mention]Jwoeloe[/mention] , haha dacht dat ik FT zag staan, bleek het ‘interrupted’ te zijn. Scoren ze nog daarna.

Toch gewonnen, en dikverdiend kampioen, hulde!
#FreeGeneratie4
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ahja zo'n poll, dat was er op het oude netwerk ook, leuk was dat.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Ik doe ook wel mee bij beide spellen. Leuk.

Gefeliciteerd Jwoeloe! :pul:
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

PL blijf ik sowieso meedoen. Nieuwe spel kijk ik nog even aan, lijkt me veel werk?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Gestelnaar schreef: 12 mei 2022, 08:56 PL blijf ik sowieso meedoen. Nieuwe spel kijk ik nog even aan, lijkt me veel werk?
Iedere week 9 uitslagen invullen, valt mee.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Denk dat het naast elkaar kan bestaan inderdaad. Voordeel van deze extensie is dat je niet meer beperkt bent tot 18 spelers. En er meer mee kunnen doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik doe aan alles mee hoor. Hou er van. Heb ooit zo'n voorspelachtige app gehad waarbij je allerlei competitie kon voorspellen, ook voor de fun. Loop je ineens te kijken wie er in Japan eigenlijk bovenaan staan, en Brazilië, en Zuid Afrika. Heerlijk.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 12 mei 2022, 11:26 Denk dat het naast elkaar kan bestaan inderdaad. Voordeel van deze extensie is dat je niet meer beperkt bent tot 18 spelers. En er meer mee kunnen doen.
Eens, maar alle wedstrijdrondes alle wedstrijden voorspellen gaat wel veel tijd kosten. Ik ga het vast af en toe vergeten.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 12 mei 2022, 11:17
Gestelnaar schreef: 12 mei 2022, 08:56 PL blijf ik sowieso meedoen. Nieuwe spel kijk ik nog even aan, lijkt me veel werk?
Iedere week 9 uitslagen invullen, valt mee.
Voor jou wel, 9x 2-1 standaard als script ingesteld al?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Inside Prediction League