Adrian Fein

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Denk dat dit binnen PSV een nobrainer is. Voor 6 miljoen haal je niet makkelijk zo'n speler met zo'n potentie binnen. Dat hij nu geen basisspeler is doet daar weinig aan af. Hij moet completer worden met name op verdedigend vlak.

Klopt: serieus bedrag. Maar als er niets geks gebeurt gaat die gelicht worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het wel bizar dat hij gekocht gaat worden voor 6 miljoen als hij volgend seizoen weer niet speelt.

Dan heb ik liever dat er een speler gekocht wordt die 8/9 kost en direct in de basis staat.
Kijk naar een Max of Sangare.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

En het is ook geen schokkend bedrag, als hij een redelijk eredivisie seizoen gaat draaien, waarvan ik denk dat hij die potentie minimaal bezit. Dan haal je dat bedrag er in de toekomst ook altijd weer uit, dan heb je in het slechtste geval een prima 12e man / aanvulling. Natuurlijk moet je het niet doen als 6 miljoen het enige is wat je te besteden hebt maar dat is niet het geval. Al met al, ik begrijp het wel en ik zou zelf ook de optie lichten. Potentie heeft hij zeker.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ligt eraan wat er met Guti, Thomas en ook vGinkel gaat gebeuren. 6 miljoen is wel veel geld voor ons. Das een halve Cv.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat en als we Donyell en/of Denzel verkopen dan moeten die ook vervangen worden. En dat zijn onbetwiste basis spelers.

In een ‘normaal’ seizoen, zou ik zeggen: optie lichten. Maar laten we nu eerst eens kijken hoeveel we in het rood staan, wie er verkocht worden en wat we straks echt over houden om te herinvesteren.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ga er vanuit dat die optie wordt gelicht. Vind dit ook wel een goede constructie. Ben anti huren omdat het puur korte termijn beleid is. Soms is dat goed maar meestal is dat verplaatsen van problemen. Bij de Fein transfer huur je die jongen om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt en kun je daarna zelf beslissen of hij gekocht wordt of niet. Ik zie zeker potentie in hem. Fijne voetballer die de nodige fysiek mee brengt. Denk dat ze hem hebben gehaald voor de toekomst om Rosario te vervangen die misschien wel eens een transfer wil maken na een paar jaar in het eerste. Daarnaast vind ik zowel Hendrix als Guti niet goed genoeg. Vind zes miljoen een normaal en behapbaar bedrag voor een goede middenvelder.
Breur
Internationale topspeler
6
Berichten: 3744
Lid geworden op: 1 mar 2018

Fein moet dan wel willen komen. Als hij hier 12e man wordt dan weet ik niet of het zo aantrekkelijk voor hem is om bij PSV te blijven, dan kan je beter terug gaan naar Bayern zodat zij hem weer kunnen verhuren/verkopen om ergens basisspeler te worden.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dan hoop ik alleen wel dat hij in de 2de seizoenshelft veel meer speeltijd gaat krijgen en dat een Hendrix niet 1e invaller is. Als PSV Fein over wil nemen is het wel zo fIJn om hem door te laten groeien. Je moet ook beter kunnen beoordelen of hij komend seizoen al basiswaardig kan zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Breur schreef: 02 jan 2021, 08:31 Fein moet dan wel willen komen. Als hij hier 12e man wordt dan weet ik niet of het zo aantrekkelijk voor hem is om bij PSV te blijven, dan kan je beter terug gaan naar Bayern zodat zij hem weer kunnen verhuren/verkopen om ergens basisspeler te worden.
Nee hoor, dit is een gepasseerd station. Als PSV de optie licht is er ook automatisch overeenstemming over een contract dus Fein heeft in principe niet heel veel te willen. Hij ligt dan gewoon voor 3 of 4 jaar vast.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het lijkt me niet dat Fein zo dom is om al van te voren zijn contract voor een jaar later te ondertekenen...

Logischer is dat PSV en Bayner wel een akkoord hebben maar dat PSV en Fein straks nog om de tafel moeten. Waarbij er overigens best al een soort van concept kan liggen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Juancho schreef: 02 jan 2021, 11:42 Het lijkt me niet dat Fein zo dom is om al van te voren zijn contract voor een jaar later te ondertekenen...

Logischer is dat PSV en Bayner wel een akkoord hebben maar dat PSV en Fein straks nog om de tafel moeten. Waarbij er overigens best al een soort van concept kan liggen.
Wat is er anders aan dan in het geval Fein meteen een 4- of 5-jarig contract had ondertekend? Dan had hij er ook aan vast gezeten.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

loginnaam schreef: 02 jan 2021, 12:39
Juancho schreef: 02 jan 2021, 11:42 Het lijkt me niet dat Fein zo dom is om al van te voren zijn contract voor een jaar later te ondertekenen...

Logischer is dat PSV en Bayner wel een akkoord hebben maar dat PSV en Fein straks nog om de tafel moeten. Waarbij er overigens best al een soort van concept kan liggen.
Wat is er anders aan dan in het geval Fein meteen een 4- of 5-jarig contract had ondertekend? Dan had hij er ook aan vast gezeten.
Volgens mij is het zelfs heel gebruikelijk dat de voorwaarden van de speler van tevoren al vastgezet worden.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Een soort van concept kan ik me nogmaals heel goed begrijpen. Maar ik zou het vreemd vinden als Fein in de zomer al zijn contract voor volgend seizoen heeft vastgelegd en heeft ondertekenen. Op dat moment was er zoveel onduidelijkheid, allereerst voor hem zelf. Hoe gaat zijn rol er bij PSV uit zien, word je basisspeler in de loop van het seizoen of juist niet. En wat als de club wel verder met je wil maar jij om welke reden toch niet wil blijven? Genoeg dingen te bedenken waarom het niet geheel logisch is om als huurling al een jaar eerder je contract te ondertekenen terwijl er in dat jaar van alles kan gebeuren. Immers, huur...

Lijkt mij dus eerder logisch dat in grote lijnen er idd wel gesproken is, wat is er mogelijk, wat verwachtte Fein op dat moment. En dat je na dit seizoen, afhankelijk van de ontwikkelingen, dat concept verder bespreekt en afrond.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt me dat er gewoon afspraken liggen en het aan PSV is om de optie te lichten ja of nee. Want dat hele verhaal van Juancho hierboven geldt ook voor 'gewone' aankopen.

Uiteindelijk is het aan PSV om de optie te lichten en Fein definitief te halen. Bij Guardado was dat bijvoorbeeld anders omdat daar geen optie bij in zat en PSV dus zowel met club als speler nog om tafel moest.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Maikel_91 schreef: 02 jan 2021, 13:44 Lijkt me dat er gewoon afspraken liggen en het aan PSV is om de optie te lichten ja of nee. Want dat hele verhaal van Juancho hierboven geldt ook voor 'gewone' aankopen.
Dat is nou net het verschil: huur vs een gewone directe aankoop. Een verhuur is normaal gesproken niet altijd in het belang van de club maar ook voor een speler om bijv. te bekijken hoe je het vindt bij die club, wat zijn je toekomstverwachtingen, hoe zit het plaatje er na de verhuurperiode uit. Dat maakt nou net het verschil tussen directe koop en huur lijkt mij.
Laatst gewijzigd door Juancho op 02 jan 2021, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Juancho schreef: 02 jan 2021, 11:42 Het lijkt me niet dat Fein zo dom is om al van te voren zijn contract voor een jaar later te ondertekenen...

Logischer is dat PSV en Bayner wel een akkoord hebben maar dat PSV en Fein straks nog om de tafel moeten. Waarbij er overigens best al een soort van concept kan liggen.
Ik wist dat het wel eens gebeurde, maar het is zelfs gebruikelijk om dat al te doen. Stel Fein wordt gehuurd en speelt de pannen van het dak vanuit de basis. Waarde loopt op naar 15 miljoen. Bayern zegt tegen Fein: geen contract tekenen, lekker terugkeren. Fein komt er niet uit met PSV want wil 5 miljoen en gaat terug naar Bayern... dan heeft een optie tot koop weinig zin meer want je komt er onderuit.

Heeft niets met dom te maken van Fein, maar simpelweg een voorwaarde om de stap te maken.

Uit de Telegraaf:
De optie van om en nabij de zes miljoen euro die dan moet worden overgemaakt aan Bayern München, is te overzien. Er zijn al contractuele afspraken gemaakt over een vervolg in Eindhoven, al is dat inmiddels vrij gebruikelijk bij dit soort huurtransfers.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

We gaan het zien... Belangrijkere vraag is of Fein er dus volgend jaar er al kan staan. Dus wat betreft sowieso een belangrijk half jaar voor hem waarin hij gewoon wel meer zal moeten gaan spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Je gelooft het niet begrijp ik?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 02 jan 2021, 14:00 Je gelooft het niet begrijp ik?
De telegraaf neem ik idd niet zo serieus nee. Jij wel begrijp ik? Verder gaan we het wel zien zeg ik. Daarmee impliceer ik helemaal niet dat ik het niet geloof, het zou best kunnen namelijk. Voor zover ik weet is niemand hier behalve [mention]Garrincha[/mention] in dienst bij PSV :D
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Juancho schreef: 02 jan 2021, 14:02 De telegraaf neem ik idd niet zo serieus nee. Jij wel begrijp ik?
Bij dit soort feiten wel inderdaad. Het is meer een bevestiging van wat ik wist al wel eens gebeurde. Daarnaast is het ook logisch omdat je anders nooit meer een optie tot koop clausule kan inroepen bij geweldig presteren.

Als het niet overeenkomt met je eigen denkwijze ('het zou erg dom van Fein zijn) dan is het eenvoudig om het dan af te doen met 'ik geloof het niet'. Je kan ook de andere bekijken waarom het wel logisch is en zo tot andere inzichten proberen te komen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Daarom zeg ik toch ook dat het best zou kunnen? Voor beide valt wat te zeggen toch? Je praat wel over een mens he, die kan bijv. erachter komen dat PSV het toch gewoon niet is of dat hij hier gewoon niet aan de bak komt. Is toch niet zo gek? Er kan best een concept liggen met wat mitsen en maren in het contract, die voor alle partijen gelden natuurlijk.

Of is dit gewoon weer even mij tot de orde willen roepen omdat ik niet braaf achter jou aan loop? Gaan we serieus weer die kant op?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Zo snel getriggered.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Juancho schreef: 02 jan 2021, 14:23 Of is dit gewoon weer even mij tot de orde willen roepen omdat ik niet braaf achter jou aan loop? Gaan we serieus weer die kant op?
:lol: :lol: :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 02 jan 2021, 14:30
Juancho schreef: 02 jan 2021, 14:23 Of is dit gewoon weer even mij tot de orde willen roepen omdat ik niet braaf achter jou aan loop? Gaan we serieus weer die kant op?
:lol: :lol: :lol:
Je komt zelf weer met een halve sneer omdat ik er niet 100% hetzelfde over denk als jij. Lok je het dan ook niet een beetje uit? Dus ja [mention]Ardbeg[/mention] , als je keer op keer dat soort dingen krijgt dan stoort/irriteer dat ja. Zels als je tot 2 aangeeft dat iets idd wel mogelijk is en dat beide verhalen waarheid kunnen bevatten. Wordt gewoon keihard geneerd. Sterker nog, je staat blijkbaar ondanks die woorden niet open voor de andere zijn mening. Dikke lul en 3 bier ja.

Ik dacht dat we hier op een forum zitten waar je een mening mag hebben. Maar het valt me steeds meer op dat als je niet dezelfde mening als een bepaalde groep heb je onderwater aardig wat porren krijgt. Nergens voor nodig, maargoed, blijkbaar is die nood zo hoog bij sommigen. Het haalt iig in rap tempo het plezier bij mij weg op dit forum.

Verder laat ik het er maar weer bij want ik heb helemaal geen zin in dat constante zoeken en kinderachtige gedoe bij een afwijkende mening.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Juancho schreef: 02 jan 2021, 14:54
ShovingNE2 schreef: 02 jan 2021, 14:30

:lol: :lol: :lol:
Je komt zelf weer met een halve sneer omdat ik er niet 100% hetzelfde over denk als jij. Lok je het dan ook niet een beetje uit? Dus ja @Ardbeg , als je keer op keer dat soort dingen krijgt dan stoort/irriteer dat ja. Zels als je tot 2 aangeeft dat iets idd wel mogelijk is en dat beide verhalen waarheid kunnen bevatten. Wordt gewoon keihard geneerd. Sterker nog, je staat blijkbaar ondanks die woorden niet open voor de andere zijn mening. Dikke lul en 3 bier ja.

Ik dacht dat we hier op een forum zitten waar je een mening mag hebben. Maar het valt me steeds meer op dat als je niet dezelfde mening als een bepaalde groep heb je onderwater aardig wat porren krijgt. Nergens voor nodig, maargoed, blijkbaar is die nood zo hoog bij sommigen. Het haalt iig in rap tempo het plezier bij mij weg op dit forum.

Verder laat ik het er maar weer bij want ik heb helemaal geen zin in dat constante zoeken en kinderachtige gedoe bij een afwijkende mening.

Het valt me gewoon op dat je heel snel boos bent. Ik zou me gewoon niet zo snel persoonlijk aangevallen voelen. Tenminste, zo lijkt het over te komen. Ik lees liever de oude Juancho, met die uitgebreide analyses!

https://thehollandshop.com/pickwick-kamille-thee/

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Adrian Fein