Adrian Fein

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Schmidt kiest niet voor etalage of de meeste potentie, maar voor de speler die de beste optie is. Guti en Fein zullen elkaar niet veel ontlopen, maar Guti heeft een vracht aan ervaring, ook in het spelen van topwedstrijden. Die breng je dan eerder dan Fein.

Desalniettemin lijkt me dit een aardig onderwerp voor bijv. Elfrink om voor te leggen bij een persconferentie: waarom krijgt Fein zo weinig minuten?
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Je zou bijna gaan denken dat 'ie er geen kut van kan gezien zijn speelminuten.
Zit toch echt wel voetbal in die gast.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En we moeten ook niet doen alsof die optie al is gelicht. Tijd zat.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 14 jan 2021, 16:05 Schmidt kiest niet voor etalage of de meeste potentie, maar voor de speler die de beste optie is. Guti en Fein zullen elkaar niet veel ontlopen, maar Guti heeft een vracht aan ervaring, ook in het spelen van topwedstrijden. Die breng je dan eerder dan Fein.

Desalniettemin lijkt me dit een aardig onderwerp voor bijv. Elfrink om voor te leggen bij een persconferentie: waarom krijgt Fein zo weinig minuten?
Dat bedoel ik, alsof Schmidt een speler laat invallen die in de etalage moet. En dat tijdens een topwedstrijd. Natuurlijk doet hij dat niet. Ben ook wel benieuwd naar een tussentijdse mening van Schmidt over Fein, mischien idd Rik eens vragen of hij het mee wil nemen bij het wekelijkse perspraatje.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Fein lijkt me ala Pröpper vooral een mooie voetballer. Geen karaktermens, die je er doorheen trekt in moeilijke fases. Dat je dan eerder de voorkeur geeft aan Rosario, die ondanks alle beperkingen toch echt elke wedstrijd strijd levert en anderen coacht of anderen die dat ook meer lijken te hebben, valt voor mij te billijken. Betekent niet dat je hem kwijt moet raken, want als je centraal achterin meer kwaliteit op verdedigend gebied zou hebben, zo Fein in zijn kracht kunnen komen en dan meerwaarde hebben.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Schmidt zal zijn redenen hebben om hem niet op te stellen. Ik zou hem wel naast Sangare voor de defensie willen zien. In elk geval dat hij een serieuze kans krijgt. Ik verwacht dat Fein meer voetballend vermogen in de ploeg kan brengen dan Rosario. Die is samen met Sangare toch teveel van hetzelfde.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat Thijs zegt is natuurlijk waar. Zodra we die sterke CV hebben dan kan je ook een Fein opstellen centraal daarvoor. Nu is het toch kiele kiele achterin af en toe. Vind onze backs verdedigend ook niet sterk, zeker Dumfries kan niet zo best verdedigen. En voordat we naar Fein gaan dan moet je ook Marco een kans geven. Das natuurlijk de beste centrale middenvelder van onze selectie (op Sangare dan).
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 14 jan 2021, 16:03 Tuurlijk, je gaat in zulke super belangrijke wedstrijden niet de speler inzetten waar je het meest aan hebt maar je gaat een speler in zulke wedstrijden gebruiken om ze in de etalage te zetten.
Dit zeg ik niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Waar is hij ineens gebleven trouwens?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ykhim schreef: 14 jan 2021, 16:05 Desalniettemin lijkt me dit een aardig onderwerp voor bijv. Elfrink om voor te leggen bij een persconferentie: waarom krijgt Fein zo weinig minuten?
Denk dat Schmidt hier niet of nauwelijks op in gaat. Dan moet hij over tekortkomingen van het individu praten in de openbaarheid en dat komt het groepsgevoel niet ten goede.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 15 jan 2021, 10:21
Ykhim schreef: 14 jan 2021, 16:05 Desalniettemin lijkt me dit een aardig onderwerp voor bijv. Elfrink om voor te leggen bij een persconferentie: waarom krijgt Fein zo weinig minuten?
Denk dat Schmidt hier niet of nauwelijks op in gaat. Dan moet hij over tekortkomingen van het individu praten in de openbaarheid en dat komt het groepsgevoel niet ten goede.
Nee, dat vinden ze niet fein.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Als de situatie blijft zoals die nu is hoeft PSV wat mij betreft die koopoptie niet te lichten. Ik vind het echt weggegooid geld als die jongen alleen maar op de bank zit. 6 miljoen euro is voor ons best veel en voor 3 miljoen erbij heb je een goede speler die er wekelijks staat.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Je wordt op je wenken bediend:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Wow.

Zoals ik al aangaf snap ik dit volledig. 6 miljoen is een waanzinnig bedrag voor iemand die bijna nooit speelt.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Bijzonder wel, oogt als een hele mooie voetballer, maar brengt dus te weinig.
Saibari is underrated.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Wel bijzonder hoe dit (tot nu toe) verloopt. Bayern fans baalden enorm van de koopoptie en hier dachten we dat hij achteraf gezien wel eens de beste transfer van deze zomer zou kunnen blijken. Heeft vervolgens amper een kans gekregen (of afgedwongen?).
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Afgedwongen lijkt me vooral. Het middenveld was zo flegmatiek, dat hij nu zijn kans wel had kunnen pakken.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ontzettend zonde. Is een uitstekende speler namelijk. Maargoed, Rosario moet iedere week spelen blijkbaar.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Guti krijgt ook gewoon de voorkeur boven Fein tot dusver. Sta daar zelf ook niet helemaal achter. Wat mij betreft zou Fein veel vaker mogen spelen, te beginnen morgen. Aangezien Sangare een twijfelgeval is om te kunnen spelen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Als Fein niet iets extra's brengt tegenover een Guti of Hendrix, dan zegt dat genoeg toch?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Genoeg trainingen gewoon waar hij kon bewijzen beter te zijn dan de jongens die de voorkeur boven hem krijgen. De technische staf heeft daar veel beter zicht op dan wij, dus ik neem aan dat dit een logische en terechte beslissing is. 6 miljoen voor een backup van een backup is een te grote gok.
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Moest dat per se deze transfer window beslist worden of wat is dit voor een rare timing? Normaal zou je denken dat dat pas in de zomer wordt beslist toch, want dan lijkt me dit een onzin bericht.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

hoeft pas aan het einde van het seizoen gelicht te worden. Allemaal speculatie dus tot dusver.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nog geen 3 weken geleden zouden we de optie wel lichten volgens de Duitse media. Nu ineens niet meer. Elfrink zei er toen dit over:

Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Allemaal speculatie, die beslissing zal nu echt nog niet genomen worden.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Misschien kan Fein naar een andere club en wil hij dat zelf ook graag. Hij komt er bij PSV namelijk toch totaal niet aan te pas.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Adrian Fein