Adrian Fein

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
tijn0

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Massimo schreef: 11 dec 2020, 09:40 Ik vind hem ok, maar ben ook nog niet hotel de botel van zijn spel. Daarnaast vind ik het ook wel tekenend dat tot nu toe met regelmaat spelers de voorkeur kregen als Rosario of Sangaré niet speelde of gewisseld werden.
Denk dat zijn meerwaarde na de winter moet blijken, als we een klein half jaar op 3 fronten actief zijn. Dan zullen er wedstrijden genoeg voor hem komen om een verschil te kunnen maken en kun je goed oordelen. Op die paar potjes, waarbij PSV ook pas net een week of 3 aardig voetbalt, kun je geen beslissing van 6 miljoen baseren.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nou, dat viel echt niet mee. Viel in alsof ie een potje voetvolley op het strand ging spelen. Zal echt beter moeten komende tijd.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Mindere pot, maar ook rotwedstrijd om in te vallen. Hoop dat hij bijvoorbeeld tegen VVV weer een kans krijgt vanaf het begin.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Met de rentree van Guti, Thomas en van Ginkel, waarbij ik denk dat vooral Van Ginkel de minuten zal maken, wordt de kans op speeltijd voor Fein minder en minder. En idealiter kom je er wel tijdig achter of je hem wel of niet definitief over wilt nemen.

Als je nu elke gelegenheid gebruikt om Hendrix op te stellen dan lijkt het me dat hij zo ver in de pikorde staat dat hij nu aan zijn laatste kunstjes bezig is.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 17 dec 2020, 11:38 Met de rentree van Guti, Thomas en van Ginkel, waarbij ik denk dat vooral Van Ginkel de minuten zal maken, wordt de kans op speeltijd voor Fein minder en minder. En idealiter kom je er wel tijdig achter of je hem wel of niet definitief over wilt nemen.

Als je nu elke gelegenheid gebruikt om Hendrix op te stellen dan lijkt het me dat hij zo ver in de pikorde staat dat hij nu aan zijn laatste kunstjes bezig is.
Mijn gevoel zegt dat Guti aardig klaar is onder Schmidt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 17 dec 2020, 11:41

Mijn gevoel zegt dat Guti aardig klaar is onder Schmidt.
Waarom? Tot zijn blessure was Schmidt erg tevreden.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Op dit moment lijkt het er niet op dat wij hem voor 6 miljoen euro gaan kopen. Met alle respect maar voor 6 miljoen euro kan je zoveel betere spelers halen die ook direct in de basis staan.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wedstrijd van gisteren is ook niet echt een goede graadmeter hé ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Klopt.

De wedstrijd tegen ADO in principe ook niet.

Of het is juist bij beide wel een goede graadmeter.
Het is net hoe je het wil zien.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

El Sordo schreef: 17 dec 2020, 12:44
Josef Dettelbacher schreef: 17 dec 2020, 11:41

Mijn gevoel zegt dat Guti aardig klaar is onder Schmidt.
Waarom? Tot zijn blessure was Schmidt erg tevreden.
Oh hij leek me te flegmatiek voor t gewenste spel van Schmidt. Maar met het doorwisselbeleid kan hij idd van pas komen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ComeOnPSV schreef: 17 dec 2020, 12:47 Op dit moment lijkt het er niet op dat wij hem voor 6 miljoen euro gaan kopen. Met alle respect maar voor 6 miljoen euro kan je zoveel betere spelers halen die ook direct in de basis staan.
Ik ben benieuwd. Op welke plek weet jij iemand voor 6 miljoen die een huidige speler uit de basis verdringt?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Met Fein heb ik hetzelfde als met baumgartl... aan de manier van lopen zie je al dat het hoogstens een middenmotor eredivisie speler is.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik vind het ontzettend knap dat je op basis van hoe iemand loopt zulke conclusies kunt trekken.

Dat scheelt flink in scoutingskosten als PSV jou zou inhuren.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het lijkt mij dat Fein aan de bal niet veel training nodig heeft. Iedereen ziet dat hij goed kan ballen. Het is vooral zonder bal en in de duels dat Fein nog niet goed genoeg is. Dan krijgt zelfs Hendrix structureel de voorkeur, ja.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

MaartenV schreef: 17 dec 2020, 17:39 Met Fein heb ik hetzelfde als met baumgartl... aan de manier van lopen zie je al dat het hoogstens een middenmotor eredivisie speler is.
Was het niet Gullit die naar eigen zeggen spelers maar in hun ogen hoefde te kijken om te weten of het iets was of zou kunnen worden?
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

nilssonH schreef: 16 dec 2020, 20:55 Nou, dat viel echt niet mee. Viel in alsof ie een potje voetvolley op het strand ging spelen. Zal echt beter moeten komende tijd.
Eerlijk is eerlijk, kunnen we Adrian dit kwalijk nemen als klaarblijkelijk zijn tweelingbroer Markus inviel? ;)
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Haha, het stond blijkbaar ook zo op het wedstrijdformulier :mrgreen:

TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Verdient echt meer speelminuten. Was als invaller direct betrokken bij goals tegen Omonia, RKC en vandaag tegen VVV.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Had vandaag ook in de basis gemoeten in plaats van Hendrix. Die laatste kan prima als je meer moet verdedigen, maar vandaag waren vaardigheden aan de bal gevraagd. Die heeft Fein natuurlijk in overvloed.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Vond Fein soms ook erg slordig. Hendrix deed het naar mijn mening stukken beter op zijn positie. Maar moet meegeven dat Fein uiteindelijk met de goal wel weer laat zien meer in het aanvalsspel betrokken te zijn, Hendrix zou nooit op die positie zijn uitgekomen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Jimi is eigenlijk 36 maar probeert jeugdigheid op zijn kop te planten. Is gewoon klaar hier, voegt weinig toe.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het issue met Fein is dat hij zonder bal nog niet goed genoeg is en dat PSV zelf ook zonder bal nog niet goed genoeg is.

Omtrent dat eerste: vandaag werd hij bij het pressen bijv. 1 a 2x simpel uitgekapt in situaties waar dat echt totaal niet nodig is, maar waar dat wel mogelijk gevaar kan opleveren.

Omtrent dat tweede: PSV heeft de pressing nog niet voldoende onder de knie, waardoor het met vlagen kwetsbaar oogt en er mogelijkheden liggen voor de tegenstander om ruimtes te exploiteren. Tegen RKC voeren de aanvallers bijv. niet adequaat pressing uit, hetgeen wat tot op heden dus frequenter gebeurd. Nu is de uitspraak vaak dat tegen ploegen als VVV je toch 70% balbezit hebt, dus dan kan het geen kwaad een dergelijke speler op te stellen. Zit uiteraard een kern van waarheid in, maar vaak zijn in dit soort wedstrijden tegelijkertijd ook mogelijke gaten in de restverdediging (niet omschakelen spelers, teveel ruimtes achter de backs, etc.) de grootste kwetsbaarheden voor teams met dusdanig veel balbezit.

Als je de optelsom maakt dat ons centrale duo niet altijd even betrouwbaar is, onze aanvallers niet altijd even goed pressen en de grote gevaren juist schuilen in het niet adequaat gegenpressen en omschakelen, dan is de keuze voor Hendrix best te bilijken. Niet mijn favo speler, maar ook met Hendrix moet je dit soort wedstrijden gemakkelijk kunnen winnen.

Verder heb ik inmiddels ook wel het gevoel of althans, ik mag hopen dat PSV op voorhand al wel wist wat voor vlees ze in de kuip haalde en dat dit met name een jaar voor Fein is waarin ze hem goed van dichtbij kunnen bekijken, ontwikkelen en laten wennen. Met een huur en optie tot koop is dat in dit corona speelschema de ideale situatie, gezien je de extra spelers ook echt wel kunt gebruiken ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Volgens Robin Jongjans wil PSV Adrian Fein graag de optie gaan lichten en hem vast gaan leggen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heissenberrug schreef: 01 jan 2021, 22:01 Volgens Robin Jongjans wil PSV Adrian Fein graag de optie gaan lichten en hem vast gaan leggen.
Dat lag in de lijn der verwachtingen. Maar niet onbelangrijk: er is ook al een akkoord over een contract en salaris met Fein als dit gebeurt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

6 miljoen is voor PSV wel een serieus bedrag. Die haal je niet voor zomaar even er bij. Ik vind dat [mention]Heruone[/mention] een week geleden hier boven wel een prima weergave geeft van de eerste maanden van Fein. Als de optie wordt gelicht dan ziet PSV wel een serieuze versterking die in de toekomst sportief en financieel een meerwaarde moet gaan worden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Denk dat dit binnen PSV een nobrainer is. Voor 6 miljoen haal je niet makkelijk zo'n speler met zo'n potentie binnen. Dat hij nu geen basisspeler is doet daar weinig aan af. Hij moet completer worden met name op verdedigend vlak.

Klopt: serieus bedrag. Maar als er niets geks gebeurt gaat die gelicht worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Adrian Fein