Adrian Fein

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Adrian Fein, 18 maart 1999
Nationaliteit: Duits
Voet: Tweebenig
:PSV: 6 oktober 2020 -

Aankoopbedrag: gehuurd (met koopoptie) van Bayern München
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Transfermarkt

Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nu weten we ook waarom Rosario weer direct de voorkeur kreeg. Aan de bal een fantastische speler, zonder bal nog te soft. Ik geloof dat hij bij twee goals echt veel doortastender had kunnen handelen. Of je dan alsnog verliest: geen idee, maar nu krijg je wel heel erg op de broek.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mee eens Ykhim, viel gisteren behoorlijk tegen. Zeker bij de ik geloof 3-1 vroeg ik me echt af wat hij aan het doen was. Desondanks hoop ik dat hij voldoende minuten zal maken om in zn rol te groeien ipv die wisselbeurten in de 90e minuut.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Wat was dat trouwens voor raar verhaal van die k*tcommentator gisteren? 'Fein wordt ook opgeroepen voor Duitsland, voor onder de 21, maar dat weet hij zelf nog niet dus even tussen u en mij. Volgens mij hoort hij dat volgende week pas, als ik het goed begrepen heb'. Hoeveel borrels had die vent al achter z'n kiezen als je met zo'n verhaal komt? :mrgreen:
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Sensation schreef: 09 nov 2020, 10:46 Wat was dat trouwens voor raar verhaal van die k*tcommentator gisteren? 'Fein wordt ook opgeroepen voor Duitsland, voor onder de 21, maar dat weet hij zelf nog niet dus even tussen u en mij. Volgens mij hoort hij dat volgende week pas, als ik het goed begrepen heb'. Hoeveel borrels had die vent al achter z'n kiezen als je met zo'n verhaal komt? :mrgreen:
Leo wilde even interessant doen denk ik
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Heeft wat weg van Propper
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Deze man viel mij erg tegen vandaag.
Hij probeerde veel maar zo onmundig veel balverlies. Het schot in de tweede helft was zijn hoogte punt. Verdedigend matig, opbouwend niet daadkrachtig.

3 punten binnen en over naar de ordevan de dag.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Fein was de enige die er nog wat van wist te maken. Hij was vandaag de enige basisspeler die ook maar een beetje een idee had van hoe de trainer het graag ziet. Niet alles ging goed en kritiek is prima, maar hij probeerde tenminste wat. Als hij defensief de nodige stappen kan zetten, dan staat hier een speler die een hele goede middenvelder voor PSV gaat worden. Aan de bal rustig, denkt twee stappen vooruit en kan daarnaar handelen.

Ik had hem die goal ook eigenlijk wel gegund.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Zo zag ik het dus ook, als ik van iemand een splijtende pass zou verwachten of überhaupt iets qua creativiteit dan was het van Adrian. Bij alle overige starters had ik het idee dat ze in 20 uur niet aan scoren of kans creëren toe kwamen.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Hm, ik vond het eerlijk gezegd niet zo geweldig. Kwam heel erg bleu over, lage handelingssnelheid. Wel een mooi schot op doel. Natuurlijk een lastige wedstrijd om in uit te blinken.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Nou ik vond het ook niet geweldig hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar hij was wel een van de weinige die iets probeerde te creëren.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Tussen geweldig en slecht zit natuurlijk wel een verschil. Je zult mij ook zeker niet horen zeggen dat Fein een topwedstrijd speelde. In deze omstandigheden sneeuwde zelfs Mario Götze in. Daarvoor was er voorin veel te weinig stootkracht. Dat vind ik niet per se de schuld van Fein of Götze, eerder dat van Zahavi, Mauro en Ledezma, die er werkelijk helemaal niks van bakten.

Ik zie in elk geval wel potentie in Fein, ondanks dat ik hem defensief onzeker vind ogen. Fysiek mag 'ie natuurlijk ook wel groeien, al schat ik zo in dat hij met z'n spelinzicht redelijk uit de duels kan blijven. Dan hoef je helemaal niet supersterk te zijn natuurlijk.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ykhim schreef: 29 nov 2020, 22:38 Tussen geweldig en slecht zit natuurlijk wel een verschil. Je zult mij ook zeker niet horen zeggen dat Fein een topwedstrijd speelde. In deze omstandigheden sneeuwde zelfs Mario Götze in. Daarvoor was er voorin veel te weinig stootkracht. Dat vind ik niet per se de schuld van Fein of Götze, eerder dat van Zahavi, Mauro en Ledezma, die er werkelijk helemaal niks van bakten.

Ik zie in elk geval wel potentie in Fein, ondanks dat ik hem defensief onzeker vind ogen. Fysiek mag 'ie natuurlijk ook wel groeien, al schat ik zo in dat hij met z'n spelinzicht redelijk uit de duels kan blijven. Dan hoef je helemaal niet supersterk te zijn natuurlijk.
[mention]Ykhim[/mention] eens. Ik had hem graag gezien en hij probeerde het inderdaadin ieder geval. Maar hij viel net alsde rest erg tegen.
Slecht heb ik niet gezegd
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 29 nov 2020, 22:28 Fein was de enige die er nog wat van wist te maken. Hij was vandaag de enige basisspeler die ook maar een beetje een idee had van hoe de trainer het graag ziet. Niet alles ging goed en kritiek is prima, maar hij probeerde tenminste wat. Als hij defensief de nodige stappen kan zetten, dan staat hier een speler die een hele goede middenvelder voor PSV gaat worden. Aan de bal rustig, denkt twee stappen vooruit en kan daarnaar handelen.

Ik had hem die goal ook eigenlijk wel gegund.
Heb hem vanavond met speciale interesse gevolgd.
Fein komt bij mij wel over als een "coachbare" speler. Hij beschikt over een redelijke trap en is bereid rugdekking te geven aan medespelers. Ook het afschermen van de diepe "passlijn" van de tegenstander ging hem redelijk goed af.
Dat Sparta zowat de hele wedstrijd 10 man achter de bal bleef houden is dan ook mede een verdienste van hem.
Geen geweldige wedstrijd, maar hij is pas 21 en dus mag je nog de nodige groei van hem verwachten.
PSV heeft een optie tot koop bedongen en ik zou die wel durven lichten.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik vond Fein de enige met een voldoende. Vaak aanspeelbaar, zoekt ruimte met de dribbel, niet bang om vooruit en in de dekking spelers aan te spelen. Allleen de pech dat hij geen steun kreeg van de aanvallende vier (ook Götze viel helaas tegen gisteren). Ik zie veel potentie in hem. Hoop dat hij vaker minuten mag maken!
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Zoekt in ieder geval wel vaak de oplossing naar voren. Is ook volledig tweebenig of niet? Ik denk dat dit een zeer bruikbare speler kan zijn/worden. Die koopoptie van (6?) miljoen zou ik denk ik net als [mention]Ailon[/mention] ook wel durven lichten. 6 miljoen is niet bijzonder veel meer in de huidige markt.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik vond hem gisteren niet sterk, maar iedere pass die je geeft kwam ook aan bij een speler die er vervolgens niet zoveel mee (kan) doen. Vind niet dat hij het, op basis van gisteren, Schmidt heel lastig heeft gemaakt in zijn keuzes. Zal voorlopig het bankje warmhouden mits er geen gekke dingen gebeuren met Rosario/Sangare.
#FreeGeneratie4
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Jammer dat dat schot er niet in vloog. Was echt een bijzonder fraaie goal geweest. Die keeper van Sparta deed het ook aardig zeg.
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Hele feine speler. Alleen is er voorlopig geen reden om Rosario te laten banken
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik vind het echt een goede voetballer. Mag van mij meer minuten krijgen. Er zit altijd een idee achter bij wat hij doet, heeft een neusje voor het juiste moment drukzetten en is vast in zijn passing zowel links als rechts.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik vind hem ok, maar ben ook nog niet hotel de botel van zijn spel. Daarnaast vind ik het ook wel tekenend dat tot nu toe met regelmaat spelers de voorkeur kregen als Rosario of Sangaré niet speelde of gewisseld werden.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Adrian Fein is wel het schoolvoorbeeld van Duitse Degelijkheid. Weinig sprankelend, maar wel heel all-round en foutloos. Prima om erbij te hebben.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Ik vind hem nog geen 6 miljoen waard. Maar prima speler voor erbij. Hopelijk wordt het allemaal nog wat meer.
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Propper 2.0

tijn0

Massimo schreef: 11 dec 2020, 09:40 Ik vind hem ok, maar ben ook nog niet hotel de botel van zijn spel. Daarnaast vind ik het ook wel tekenend dat tot nu toe met regelmaat spelers de voorkeur kregen als Rosario of Sangaré niet speelde of gewisseld werden.
Denk dat zijn meerwaarde na de winter moet blijken, als we een klein half jaar op 3 fronten actief zijn. Dan zullen er wedstrijden genoeg voor hem komen om een verschil te kunnen maken en kun je goed oordelen. Op die paar potjes, waarbij PSV ook pas net een week of 3 aardig voetbalt, kun je geen beslissing van 6 miljoen baseren.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Adrian Fein