Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Voor dat geld en een beetje extra liever een fatsoenlijke vervanger van Sangare zodat je na de Afrika cup nog meedoet voor de titel.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zou dit een teasertje zijn om Schmidt over de streep te trekken?

* Valt in de categorie 19-23 waar hij vindt dat PSV moet investeren
* Feyenoord wordt vlot overboden, daadkracht van de leiding
* Vorig jaar investeerde Ajax fors in de winter nu PSV
Laatst gewijzigd door koetje op 03 jan 2022, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Ykhim schreef: 03 jan 2022, 22:45 Voetballend is er ook weinig twijfel. Het gaat vooral om het fysieke en mentale, zeker in combinatie met de prijs.
Die volgende stap kan hij bijleren als het allemaal een schep sneller gaat. Anders hebben we straks een tweede Adam Maher.
Laatst gewijzigd door Het Kanon op 03 jan 2022, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij lijkt mij uiteindelijk vooral de speler die naast sangare gaat spelen want een directe vervanger is hij niet. Ook een eerste stap om een nieuw middenveld te bouwen. Ik denk dat dit nog niet eens zo'n slechte deal zou zijn.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sangare mist waarschijnlijk. Maar 2 duels. Waarvan 1 Groningen.

5,5 miljoen. Dit betaalden wij een jaar of 4 geleden aan Heerenveen voor Dumfries. Wat dat aangaat zijn de prijzen gedrukt daar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Ik vind 5,5 behoorlijk voor Veerman. Iets meer dan ik er zelf voor over zou hebben. Prima speler, maar ik vraag me echt af of hij goed genoeg is. Lijkt me wel duidelijk dat hij de man náást Sangaré moet worden.
Wilysimba
Lid van verdienste
3
Berichten: 496
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Ardbeg schreef: 03 jan 2022, 20:36
Wilysimba schreef: 03 jan 2022, 20:11 Johnnie is nog aan het werk in het Philips stadion
Ben je naar binnen gesneaked?

Afbeelding
Nee ik ken het kenteken van Vennegoor en John de Jong. Deze auto's stonden beide geparkeerd bij het Philips Stadion. Daarnaast brandde er nog licht op het kantoortje waar ze de transfer van Gotze afrondde.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Iemand toevallig al naar FR12 geweest om te smullen van huilende havenslaven aldaar die al rekenden op Veerman richting Rotjeknor? Of zijn ze gewoon boos?
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

PSV zet er wel vaart achter. Blijf het een onbegrijpelijke transfer vinden maargoed. Er zal een plan zijn waar hij in past. Ervan uitgaande dat het geld niet tegen de klippen op loopt bij ons had ik de voorkeur gegeven aan een echte keeper of een fatsoenlijke spits. Posities die op korte termijn meer versterking nodig zijn.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wilysimba schreef: 03 jan 2022, 22:56
Ardbeg schreef: 03 jan 2022, 20:36

Ben je naar binnen gesneaked?

Afbeelding
Nee ik ken het kenteken van Vennegoor en John de Jong. Deze auto's stonden beide geparkeerd bij het Philips Stadion. Daarnaast brandde er nog licht op het kantoortje waar ze de transfer van Gotze afrondde.
Ze waren dus nog bezig met een fax naar Heerenveen, blijkt wel.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 03 jan 2022, 22:56 Iemand toevallig al naar FR12 geweest om te smullen van huilende havenslaven aldaar die al rekenden op Veerman richting Rotjeknor? Of zijn ze gewoon boos?
Die doen nu net alsof ze blij zijn omdat ze Veerman opeens "te duur", "overschat" of "niet goed genoeg" vinden.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Joenepsv schreef: 03 jan 2022, 22:57 PSV zet er wel vaart achter. Blijf het een onbegrijpelijke transfer vinden maargoed. Er zal een plan zijn waar hij in past. Ervan uitgaande dat het geld niet tegen de klippen op loopt bij ons had ik de voorkeur gegeven aan een echte keeper of een fatsoenlijke spits. Posities die op korte termijn meer versterking nodig zijn.
Het lijkt me dat dit de toekomstige middenvelder moet worden naast Sangare. Van Ginkel, Propper en Guti moet je na dit seizoen afscheid van nemen en dan is het plaatje al een stuk logischer. Daarnaast voegt hij technisch wel iets toe aan het middenveld wat nu ontbreekt bij PSV. Nu een half jaar wennen, volgend jaar basis.
Laatst gewijzigd door GillesdelaCroquette op 03 jan 2022, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

koetje schreef: 03 jan 2022, 22:51 Zou dit een teasertje zijn om Schmidt over de streep te trekken?

* Valt in de categorie 19-23 waar hij vindt dat PSV moet investeren
* Feyenoord wordt vlot overboden, daadkracht van de leiding
* Vorig jaar investeerde Ajax fors in de winter nu PSV
Schmidt is blijkbaar gecharmeerd van Veerman en dat stemt me tevreden. Roger heeft het aankopen van spelers in de vingers en hij weet vergeten spelers op hun kwaliteiten in te schatten en op te laten bloeien. Met Veerman weet hij waar hij aan begint.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

koetje schreef: 03 jan 2022, 22:51 Zou dit een teasertje zijn om Schmidt over de streep te trekken?

* Valt in de categorie 19-23 waar hij vindt dat PSV moet investeren
* Feyenoord wordt vlot overboden, daadkracht van de leiding
* Vorig jaar investeerde Ajax fors in de winter nu PSV
Ja, absoluut.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Nou. (Bijna) Welkom Joey. Ik geef je het voordeel van de twijfel!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Wel grappig om nu die posts te lezen op de eerste pagina's van dit topic, mensen die over dat accent van Veerman beginnen haha.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ardbeg schreef: 03 jan 2022, 23:07 Nou. (Bijna) Welkom Joey. Ik geef je het voordeel van de twijfel!
Sowieso. Iedere nieuwe speler is in eerste instantie PSV'er en verdient een eerlijke en echte kans. Ik denk dat iedereen wel op zijn minst nieuwsgierig is hoe dit gaat uitpakken.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hele Rotterdamse voetbaltop afgetroefd
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Afbeelding
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 03 jan 2022, 23:02
Joenepsv schreef: 03 jan 2022, 22:57 PSV zet er wel vaart achter. Blijf het een onbegrijpelijke transfer vinden maargoed. Er zal een plan zijn waar hij in past. Ervan uitgaande dat het geld niet tegen de klippen op loopt bij ons had ik de voorkeur gegeven aan een echte keeper of een fatsoenlijke spits. Posities die op korte termijn meer versterking nodig zijn.
Het lijkt me dat dit de toekomstige middenvelder moet worden naast Sangare. Van Ginkel, Propper en Guti moet je na dit seizoen afscheid van nemen en dan is het plaatje al een stuk logischer. Daarnaast voegt hij technisch wel iets toe aan het middenveld wat nu ontbreekt bij PSV. Nu een half jaar wennen, volgend jaar basis.
Ik zie eerder Sangare vertrekken dan die andere drie. Bovendien hebben we maar één speler die in het profiel van Sangare past en dat is Sangare zelf. PSV moet oppassen dat ze niet dezelfde fout maken als in de zomer. Toen is er ook geen fatsoenlijke back up voor Sangare geregeld waardoor cv Boscagli de beste optie is. Aan de andere kant hebben we straks Propper, Van Ginkel, Thomas, Guti, Veerman en evt Mauro die naast Sangare kunnen spelen maar niemand die hem één op één kan vervangen. Het kan zijn dat ik voor mijn beurt praat nu natuurlijk. De window duurt nog even en wie weet hebben ze wat op de korrel en zit er meer in het vat.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Ik verwacht de vervanger voor Sangare sowieso pas volgend seizoen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 03 jan 2022, 23:17 Hele Rotterdamse voetbaltop afgetroefd
Sparta?
SomeOne
Veelbelovend talent
3
Berichten: 94
Lid geworden op: 4 nov 2020

https://lc.nl/sport/PSV-troeft-Feyenoor ... 75553.html
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Morgen al bij de selectie. Da's rap!
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

In dit artikel wordt 6 miljoen genoemd. Zelfde bedrag als waarvoor rosario wegging.
Bij FR12 worden we toch wel finaal uitgelachen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joey Veerman