Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Massimo schreef: 16 jan 2022, 13:10 Het is wel een bijzonder mechanisme. Toen Feyenoord hem wilde hebben zou hij Feyenoord sterker maken, zou Slot een goede trainer voor hem zijn en omdat hij ooit jaren geleden op een blauwe maandag heeft geroepen dat hij wel bij Feyenoord zou willen spelen zou dit een hele goede aankoop zijn. Nu haalt PSV hem, wordt Bazoer al als een betere speler dan Veerman gezien en wordt vooral de nadruk op zijn mindere punten gelegd en zijn er opeens volop twijfels.

Ik heb al eerder in dit topic geschreven waarom ik de vergelijking met Maher en Ramselaar mank vind gaan, maar zou indien Feyenoord hem had aangetrokken dan ook volop vergelijkingen zijn gemaakt met middenvelders die in de Eredivisie naar Feyenoord zijn gegaan en het niet gered hebben?
De vraag stellen is hem beantwoorden..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Heurelho schreef: 16 jan 2022, 13:04
Ardbeg schreef: 16 jan 2022, 12:00 Ze doen wel heel opzightig hun best om Veerman af te schrijven al..
Maar misschien zijn de zorgen wel terecht.
Natuurlijk, Ten Hag wilde hem ook hebben. De complete top 3 dus.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Paulus22 schreef: 16 jan 2022, 13:11
Heurelho schreef: 16 jan 2022, 13:04

Maar misschien zijn de zorgen wel terecht.
Natuurlijk, Ten Hag wilde hem ook hebben. De complete top 3 dus.
Nee want hij ging naar PSV dus dan had ajax eigelijk geen interesse want niemand slaat god almachtig af.

Merk dat ik alweer geïrriteerd raak door de wedstrijd in utrecht. Winterstop is voorbij :D
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Reken maar dat als hij het wel goed doet dat niemand in de media zich al die twijfels herinnert. Dan was het al een zekerheidje en was hij erg duur ofzo.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Tomm schreef: 16 jan 2022, 13:15
Paulus22 schreef: 16 jan 2022, 13:11

Natuurlijk, Ten Hag wilde hem ook hebben. De complete top 3 dus.
Nee want hij ging naar PSV dus dan had ajax eigelijk geen interesse want niemand slaat god almachtig af.

Merk dat ik alweer geïrriteerd raak door de wedstrijd in utrecht. Winterstop is voorbij :D
Yup, hopelijk zo meteen ook een goeie start in Groningen :PSV:
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Heurelho schreef: 16 jan 2022, 13:04
Ardbeg schreef: 16 jan 2022, 12:00 Ze doen wel heel opzightig hun best om Veerman af te schrijven al..
Maar misschien zijn de zorgen wel terecht.
Van je behandelend psychiater? Denk dat we dat hier allemaal wel kunnen beamen. Laat hem maar een account aanmaken, samen met je pooier.

Wel gek eigenlijk. Je clubje speelt nu en jij bent hier. Pak wat slaap, het is een beetje ongezond geworden inmiddels.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

[mention]Heurelho[/mention] heeft toch gewoon gelijk? Het is toch logisch dat er twijfels zijn over of Veerman goed genoeg voor ons is? Ik heb die twijfels ook, dus logisch dat daar ook over gesproken wordt. Bij Feyenoord ligt het niveau lager, dus zouden er minder twijfels over zijn of ie dat aan zou kunnen. En onzin om te doen alsof dit soort vragen er bij Ajax aankopen niet ook zijn, want Haller is volgens mij een jaar lang als niet goed genoeg betiteld, totdat hij er dit seizoen een hoop scoorde in de CL.

We zijn een topclub, dus daar hoort een kritische benadering bij. Als je daar niet tegen kunt, moet je maar fan van FC Eindhoven worden.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij heeft ook een punt, het probleem zat 'm in die ondertoon overal. Als je geen PSV'er bent kun je dat zeggen. Je hoeft je niet voor te doen als kritische supporter als je dat niet bent.

Twijfels omtrent Veerman lijken me terecht, met name mentaal en fysiek. Aan hem om te laten zien dat hij de stap kan maken, die tijd verdient hij ook.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 16 jan 2022, 13:55 Hij heeft ook een punt, het probleem zat 'm in die ondertoon overal. Als je geen PSV'er bent kun je dat zeggen. Je hoeft je niet voor te doen als kritische supporter als je dat niet bent.

Twijfels omtrent Veerman lijken me terecht, met name mentaal en fysiek. Aan hem om te laten zien dat hij de stap kan maken, die tijd verdient hij ook.
Eens dan, maar dan gingen de reacties dus hier niet over wat hij zei, maar dat hij het was die het zei. Dan snap ik het en prima uiteraard dat ie weg is.

Maar ik hoop Veerman wel even te zien vandaag, maar ik vind het ook logisch dat Ginkel speelt, ook als is hij niet meer de speler, die hij ooit voor ons was.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dat er een mogelijkheid tot twijfel bestaat maakt die twijfel niet op voorhand terecht, natuurlijk. Is er buiten een aantal geruchten ook daadwerkelijk reden om aan zijn mentaliteit / mentale weerbaarheid te twijfelen?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

El Sordo schreef: 16 jan 2022, 14:12 Dat er een mogelijkheid tot twijfel bestaat maakt die twijfel niet op voorhand terecht, natuurlijk. Is er buiten een aantal geruchten ook daadwerkelijk reden om aan zijn mentaliteit / mentale weerbaarheid te twijfelen?
Twijfel is toch gewoon terecht? Als ze nu zouden zeggen dat ie waardeloos is en het nooit gaat redden zou dat onterecht zijn uiteraard, maar scepsis is iets anders dan kritiek. Ik heb het idee dat dat soms nog wel eens verward wordt.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Het zou terecht zijn als daar degelijke onderbouwing voor wordt gegeven of geworteld is in een te observeren inzicht, die onderbouwing heb ik eerlijk gezegd nog niet gezien en het op voorhand uitspreken van twijfel over zijn functioneren bij PSV is nog nergens op gestoeld. Dan mag je, uiteraard, twijfels hebben, maar stellen dat deze terecht zijn vind ik overdreven. Wat dat verder met scepsis vs. kritiek en de veronderstelde onkunde om die twee uit elkaar te houden te maken heeft, ontgaat me even.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Verademing op het middenveld qua creativiteit. Genoten van zijn passes
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Rikkert1234 schreef: 16 jan 2022, 16:30 Verademing op het middenveld qua creativiteit. Genoten van zijn passes
Same! Laat gelijk de dingen zien die je vaak mist bij PSV, strakke passing en ziet het spelletje vooruit zo ontzettend goed.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Maakt aan de bal echt goede keuzes. Geweldige passer. Maar als het onrustig wordt, heb je er verdedigend niks aan. In de slotfase zag je dat wel. En het drukzetten most hij nog leren en aan wennen, logisch ook.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Durft vooruit te spelen, prima invalbeurt.
#simplythebest
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Heeft al een aantal heerlijke balletjes tussen de linies door gegeven.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Eindhovenvoetbal schreef: 16 jan 2022, 16:31 Maakt aan de bal echt goede keuzes. Geweldige passer. Maar als het onrustig wordt, heb je er verdedigend niks aan. In de slotfase zag je dat wel. En het drukzetten most hij nog leren en aan wennen, logisch ook.
Gauw Sangaré ernaast
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zonder bal op het oog wel wat slapper dan gehoopt. Aan de bal precies wat we nodig hebben. Donderdag basis en wat meer minuten en gevoel bij de ploeg krijgen en dan uiteindelijk naast Ibi gaat dat helemaal goed komen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

TomPSV schreef: 16 jan 2022, 16:32 Heeft al een aantal heerlijke balletjes tussen de linies door gegeven.
Ja, hij ziet het, kan hem geven en durft hem ook te geven. Dat heb je nodig. Het kansenaantal van ons moet hier per wedstrijd wel mee omhoog gaan. Minder die suffe 'tikkies breed'.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Kwam erin en deed dat best aardig.
Wat opviel is dat hij de duels niet echt aanging. Dat maakt opzich niet uit als je weet waar die tweede bal komt.

Aan de bal was hij serieus samen met Gakpo de enige die rustig bleven. De rest bleef die ballen maar naar voren peren.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Hij liet dit al bij Heerenveen zien, maar vrijwel alle passes van hem komen aan en zijn op de juiste snelheid. En het oog voor ruimte zag je bij die kans van Bruma vlak voor tijd. De meeste spelers zouden alleen Gakpo aan de rechterkant hebben gezien en hem de bal hebben gegeven, maar Veerman zag dat Bruma aan de andere kant er beter voor stond. En omdat zijn passes doorgaans goed zijn, had Bruma ook een 100% kans. Veel spelers zien maar vaak één helft van het veld in zo'n situatie.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 16 jan 2022, 16:46 Hij liet dit al bij Heerenveen zien, maar vrijwel alle passes van hem komen aan en zijn op de juiste snelheid. En het oog voor ruimte zag je bij die kans van Bruma vlak voor tijd. De meeste spelers zouden alleen Gakpo aan de rechterkant hebben gezien en hem de bal hebben gegeven, maar Veerman zag dat Bruma aan de andere kant er beter voor stond. En omdat zijn passes doorgaans goed zijn, had Bruma ook een 100% kans. Veel spelers zien maar vaak één helft van het veld in zo'n situatie.
Misschien speelt hier ook mee dat hij de hiërarchie nog niet 'voelt'? Deze bal was idd beter dan op Gakpo, maar bij Gakpo was de kans op een goal misschien wel groter..
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Mooi hoe hij zelf die pass analyseert, ziet het echt goed en kan in split second goede beslissingen maken
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Schitterend interview. Super trots om voor ons PSV te mogen spelen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Goeie invalbeurt, speelt zichzelf snel in de basis naast Sangare. Speelde alsof hij er al heel het seizoen staat.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joey Veerman