Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

In dit artikel wordt 6 miljoen genoemd. Zelfde bedrag als waarvoor rosario wegging.
Bij FR12 worden we toch wel finaal uitgelachen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

hondjevandebakker schreef: 03 jan 2022, 23:29 In dit artikel wordt 6 miljoen genoemd. Zelfde bedrag als waarvoor rosario wegging.
Bij FR12 worden we toch wel finaal uitgelachen.
Wij hebben tenminste geld om uit te geven, dus wij lachen harder. :opzijnkop:
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

hondjevandebakker schreef: 03 jan 2022, 23:29 In dit artikel wordt 6 miljoen genoemd. Zelfde bedrag als waarvoor rosario wegging.
Bij FR12 worden we toch wel finaal uitgelachen.
Zo voorspelbaar.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 03 jan 2022, 23:21
ShovingNE2 schreef: 03 jan 2022, 23:17 Hele Rotterdamse voetbaltop afgetroefd
Sparta?
Is de club van Rotterdam :mrgreen:
Joenepsv schreef: 03 jan 2022, 23:20
GillesdelaCroquette schreef: 03 jan 2022, 23:02

Het lijkt me dat dit de toekomstige middenvelder moet worden naast Sangare. Van Ginkel, Propper en Guti moet je na dit seizoen afscheid van nemen en dan is het plaatje al een stuk logischer. Daarnaast voegt hij technisch wel iets toe aan het middenveld wat nu ontbreekt bij PSV. Nu een half jaar wennen, volgend jaar basis.
Ik zie eerder Sangare vertrekken dan die andere drie. Bovendien hebben we maar één speler die in het profiel van Sangare past en dat is Sangare zelf. PSV moet oppassen dat ze niet dezelfde fout maken als in de zomer. Toen is er ook geen fatsoenlijke back up voor Sangare geregeld waardoor cv Boscagli de beste optie is. Aan de andere kant hebben we straks Propper, Van Ginkel, Thomas, Guti, Veerman en evt Mauro die naast Sangare kunnen spelen maar niemand die hem één op één kan vervangen. Het kan zijn dat ik voor mijn beurt praat nu natuurlijk. De window duurt nog even en wie weet hebben ze wat op de korrel en zit er meer in het vat.
De kanttekening is anderzijds dat men met Pröpper, van Ginkel, Thomas en Guti 2 spelers heeft die dit seizoen bijna niet fit zijn, dat het met van Ginkel iemand heeft die duidelijk geen drol toevoegt en je met Guti een speler hebt die degelijk is, maar niet goed genoeg. Eigenlijk voldoet één iemand. Dat is Pröpper. Probleem is alleen dat hij nooit fit is. En als hij fit is, loopt hij erbij alsof hij met een rollator rondloopt bij wijze van. Hij mist de explosiviteit en dynamiek als middenvelder die nodig is in de transitie van aanval --> verdediging. Dan ben je op het middenveld eigenlijk al geen optie meer.

Wel eens met je punt tho over Sangare. Alleen ik zou die positie niet versterken louter voor de Africa cup. En ik denk dat PSV persoonlijk over 34 wedstrijden ook meer baat heeft bij het versterken van die positie langs Sangare.
Struviet schreef: 03 jan 2022, 23:03
koetje schreef: 03 jan 2022, 22:51 Zou dit een teasertje zijn om Schmidt over de streep te trekken?

* Valt in de categorie 19-23 waar hij vindt dat PSV moet investeren
* Feyenoord wordt vlot overboden, daadkracht van de leiding
* Vorig jaar investeerde Ajax fors in de winter nu PSV
Ja, absoluut.
Kunnen we meer verwachten?
ShovingNE2 schreef: 03 jan 2022, 22:52 Sangare mist waarschijnlijk. Maar 2 duels. Waarvan 1 Groningen.

5,5 miljoen. Dit betaalden wij een jaar of 4 geleden aan Heerenveen voor Dumfries. Wat dat aangaat zijn de prijzen gedrukt daar.
Je zou best een vervanger voor Sangare kunnen halen. Alleen dan moet het argument idd niet de Africa cup zijn. Dan moet je hem halen, omdat je ervan overtuigd bent dat hij komende zomer vertrekt en je nu al iemand haalt die kan acclimatiseren.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Behalve over de handelingssnelheid waarmee deze transfer is gedaan ben ik niet bijster enthousiast.
Tenzij er nog wat uitgaands is waar we nog niets van weten waardoor er op plekken waar het wél nodig is ook rap gehandeld kan worden.

Dat er zo snel spijkers met koppen geslagen worden is sterk van de Jong, die het blijkbaar ziet zitten in Veerman, en hint wel op dat er wel degelijk behoorlijk ruimte is om te investeren, dus ik laat me graag verrassen met een spits, vervanger van Yaya, rechtsback en keeper.
Aan Veerman om mijn ongelijk te bewijzen dat hij geen Maher, Ramselaar en vul ze allemaal maar in is, ik zie het graag gebeuren!
Dus bij deze: welkom Joey!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Deze aankoop zegt eigenlijk alles over van Ginkel en Propper en in mindere mate Guti. Hopelijk kan Veerman wel de fitheid en souplesse brengen wat we broodnodig missen op het middenveld.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Veerman is natuurlijk niet de vervanger van Sangare. Je gaat ook geen speler voor 2 wedstrijden halen, ja als je Chelsea of City bent. Veerman wordt gehaald omdat Propper en Van Ginkel niet leveren en kan ook Gotze vervangen als die een wedstrijd mist.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

"Laat hem maar lekker floppen bij PSV. Supporters zijn in ieder geval niet blij daar, omdat ze al 8 middenvelders hebben."
"Kan wel genieten van die mensen die doen alsof Veerman een exceptioneel talent is"
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zit er een beetje hetzelfde in als een deel hier: voetballend geen twijfel, wel over z'n mentaliteit. Maar dat is puur van de buitenkant oordelen. Aan Veerman om die twijfel weg te halen. Als dat lukt, wordt ie international hier en kan ie zelfs nog het WK halen als je kijkt naar de rest van het middenveld. We gaan het zien. Welkom Joey!
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat er twijfels zijn over veerman zijn mentaliteit snap ik opzich wel. Al denk ik dat hij zich bij een nieuwe topclub graag wilt laten zien. Als hij iedere wedstrijd op hetzelfde niveau kan spelen, dan heb je ook wel echt een geweldige speler.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... komst.html
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

hondjevandebakker schreef: 03 jan 2022, 23:36 "Laat hem maar lekker floppen bij PSV. Supporters zijn in ieder geval niet blij daar, omdat ze al 8 middenvelders hebben."
"Kan wel genieten van die mensen die doen alsof Veerman een exceptioneel talent is"
Schijt aan die club. Who cares. Afgunst.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nou hij is er. Welkom en ben wel benieuwd, want op zich is het een fijne speler. Wel een daverende verrassing want leek nou niet een prioriteit. Maar wie weet is er ook uitgaand nieuws. Guti of zo.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat je een zelfverklaard topclub bent en al tijden op zoek bent naar elke cent die kan helpen om droomaankoop Veerman te halen. Elke hoek, elke bank, elk potje, alles doorzoeken op zoek naar die paar euro's. En dan komt John de Jong van concurrent PSV op maandagochtend even langs in Heerenveen met z'n portemonnee, zegt 'ie dat ze hem een tikkie mogen sturen en dat hij Veerman meteen meeneemt. Ja, da's pijnlijk voor Feyenoord. Heel pijnlijk.

Zelf heb ik mijn twijfels, maar voor 6 miljoen ga je weinig betere spelers vinden. Dat is de kille waarheid van de hedendaagse transfermarkt. Veerman verdient het voordeel van de twijfel en hopelijk kan hij de stap zetten van leuke subtopvoetballer naar belangrijke speler voor PSV. Hopelijk geen tweede Maher, maar een tweede Pröpper zoals we die in 2015 kregen.

Welkom, Joey!
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Ok, nu hebben we ook een Drommel voor op het middenveld. Tsja.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dat Feyenoord transfermannetje op Twitter begint ook wel erg in zichzelf te geloven :lol:
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Bij de Telegraaf zitten ze te slapen. Wel een fapartikel over het ajax DNA van Schreuder 😅
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Niet verwacht hem nu te halen met alle middenvelders die we hebben. Maar gezien de tegenvallende prestaties van Propper en in mindere mate Van Ginkel kunnen we hem wel gebruiken. Schmidt is fan van hem, dat schept vertrouwen. En ook vertrouwen in Schmidt, dat PSV laat zien wil investeren in spelers.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

ruuddevil schreef: 03 jan 2022, 23:36 Veerman is natuurlijk niet de vervanger van Sangare. Je gaat ook geen speler voor 2 wedstrijden halen, ja als je Chelsea of City bent. Veerman wordt gehaald omdat Propper en Van Ginkel niet leveren en kan ook Gotze vervangen als die een wedstrijd mist.
Klopt, al denk ik wel dat de afwezigheid van Sangare mee heeft gespeeld bij PSV om hem eerder binnen te halen. We kunnen gewoonweg niet vertrouwen op de genoemde namen in de belangrijke maand januari. Zonder Sangare moet al het voetbal van achteruit van Boscagli of Ramalho komen met Veerman haal je nu een type die voetballend met een steekbal een hechte meer kan open te trekken.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

voskat schreef: 03 jan 2022, 23:57 Ok, nu hebben we ook een Drommel voor op het middenveld. Tsja.
Nee hoor. Hij heeft nog geen seconde voor ons gespeeld en is nu al afgeschreven.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Eerder vanavond hier opgeschreven waarom ik Veerman een interessante speler vind en PSV kan op die positie mijns inziens een betere speler of speler met meer potentie gebruiken. Ik begrijp de twijfel wat betreft zijn mentaliteit en de afgelopen 2-3 seizoenen hebben we van meerdere kanten wel gehoord of gelezen dat hij gemakzuchtig kan zijn en dat kan een valkuil zijn. Wel is het zo dat Veerman uit de KKD kwam en binnen no time de beste speler van Heerenveen was. En de afgelopen anderhalf jaar lopen er inclusief huurlingen eigenlijk daar alleen maar troep rond waardoor ze een grauwe middenmoter zijn geworden. Dat hij uitgekeken en uitgeleerd is bij Heerenveen begreep ik wel. Zo snel al boven dat niveau uitspringen terwijl je van de KKD komt en het langere tijd hebben laten zien. Nu zal hij in een veel meer veeleisende omgeving komen en dat zal hem goed kunnen doen. Hij kan nu veel meer in de luwte zich doorontwikkelen in plaats van dat er naar hem elke keer gekeken wordt dat hij het maar steeds moet doen en als het niet lukt de schuld krijgt. Dat zoveel beter zijn dan de rest zal waarschijnlijk wat minder vlot verlopen dan bij Heerenveen en als hij dat wel wordt dan is hij zo goed geworden dat hij voor PSV weer niet houdbaar is. Ik begrijp op dit vlak wel enige reservering, maar ik denk dat PSV hier wel mee om kan gaan. Helemaal als Schmidt blijft. Op het voetballende vlak heb ik sowieso weinig twijfels en vind ik hem bij PSV passen.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 652
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Dan ga je dus sangare van zn beste plek (8) weer terug zetten naar 6. PSV ging daar zoveel beter door draaien.

Heb ook geote twijfel bij de speler zelf. Onstijgd hij echt het niveau propper en v Ginkel? Maar goed welkom Joey, hopelijk wordt het iets
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Ardbeg schreef: 04 jan 2022, 00:01
voskat schreef: 03 jan 2022, 23:57 Ok, nu hebben we ook een Drommel voor op het middenveld. Tsja.
Nee hoor. Hij heeft nog geen seconde voor ons gespeeld en is nu al afgeschreven.
Hij is er nu, dus ik kan alleen maar hopen dat ik het mis heb.
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat mensen dit een onbegrijpelijke transfer vinden, vind ik an sich dan weer onbegrijpelijk. PSV had twee zwakke plekken in de as van het veld. De plek naast Sangare en de spits positie. Niet voor niets de laatste twee aankopen. Vinicius blijkt nog geen geweldenaar, maar met Zahavi of Maxi Romero nog op de achterhand kan dat voldoende zijn.

Voor de plek naast Sangare zijn twee spelers gehaald. Logische transfervrije spelers die vrijwel zeker zouden voldoen. Alleen beiden zijn volkomen door het ijs gezakt. Zelfs zodanig dat een speler die al 3 seizoenen de bank en tribune warm houdt en transfervrij weg mocht, nu alsnog als opvulling fungeert.

In dat licht bezien is een transfer van 6 mln, een bedrag waarvoor PSV normaliter geen basisspeler haalt, voor een talentvolle speler die iets kan brengen wat we momenteel niet hebben, me dunkt volstrekt verdedigbaar. Uiteraard geen garantie dat hij slaagt, en het blijft veel geld. En blijkbaar, als ik de posts hierboven lees van psychologisch onderlegde forumleden, is hij vrijwel suïcidaal zo zwak is zijn mentaliteit. Ik heb er wel vertrouwen in.

Dat mensen dit geld verspilling vinden en liever een vervanger zien voor onze beste speler Sangare, omdat ie wel eens deze zomer kan vertrekken en 2 of 3 wedstrijden moet missen vanwege de Afrika Cup, vind ik ironisch.

Veerman is zowel een transfer voor dit seizoen als voor volgend seizoen. Laat hem, onder druk, Madueke, Gakpo en Vertessen maar eens de diepte in sturen in de grote wedstrijden. Dat is wat er aan ontbrak. En verder tijdens de training 6 dagen per week met een touw van 3 meter aan Sangare vastbinden om defensief positioneren te leren.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dn Trol schreef: 04 jan 2022, 00:04 Dan ga je dus sangare van zn beste plek (8) weer terug zetten naar 6. PSV ging daar zoveel beter door draaien.

Heb ook geote twijfel bij de speler zelf. Onstijgd hij echt het niveau propper en v Ginkel? Maar goed welkom Joey, hopelijk wordt het iets
Ik denk niet dat je het op die manier moet bekijken. Met een double-pivot kan je variëren in die posities.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joey Veerman