Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Thijs schreef: 04 jan 2022, 10:46 Pffff… een nieuwe Pröpper. Eenzelfde niveau als Rosario. Iemand die heimwee krijgt, zodra hij Volendam uitrijdt. En dan ook nog eentje, die een voorkeur heeft voor Feyenoord. Wat moeten we hiermee?
Ik gok dat zijn voorkeur voor feyenoord na vandaag wel vergeten kan worden?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Maikel schreef: 04 jan 2022, 10:48
Thijs schreef: 04 jan 2022, 10:46 Pffff… een nieuwe Pröpper. Eenzelfde niveau als Rosario. Iemand die heimwee krijgt, zodra hij Volendam uitrijdt. En dan ook nog eentje, die een voorkeur heeft voor Feyenoord. Wat moeten we hiermee?
Ik heb ook mijn twijfels over Veerman.
Maar als hij zo'n sterke voorkeur heeft voor Feyenoord, waarom tekent hij dan voor PSV terwijl Feyenoord ook meer richting een akkoord toen aan het gaan was?
Het is allemaal best dat hij Feyenoord supporter is/was. Voordat Luc Nilis naar PSV kwam, was hij wss ook geen PSV-er. Gini was ook geen PSV-er. Dat wordt je :D

Om echt antwoord te geven op je vraag: Omdat PSV een mooiere en betere club is.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Op weg naar nr 25 schreef: 04 jan 2022, 10:50
Sensation schreef: 04 jan 2022, 09:56

De schuld van @ruuddevil, die wilde een alternatief voor ijs en wederdienende...
Haha, nou in het ED artikel van vanochtend staat het ijs en wederdienende anders nog :)
Niet kunnen lezen, want geen abonnee.. Hint hint PB hint hint
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Sensation schreef: 04 jan 2022, 10:52
Op weg naar nr 25 schreef: 04 jan 2022, 10:50

Haha, nou in het ED artikel van vanochtend staat het ijs en wederdienende anders nog :)
Niet kunnen lezen, want geen abonnee.. Hint hint PB hint hint
Dit artikel was zonder betaalmuur, ik heb geen Elfrink abbo meer.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Wilysimba schreef: 03 jan 2022, 22:56
Ardbeg schreef: 03 jan 2022, 20:36

Ben je naar binnen gesneaked?

Afbeelding
Nee ik ken het kenteken van Vennegoor en John de Jong. Deze auto's stonden beide geparkeerd bij het Philips Stadion. Daarnaast brandde er nog licht op het kantoortje waar ze de transfer van Gotze afrondde.
"En dan denk ik aan Brabant, want daar brand nog licht" wordt wel serieus genomen door JdJ en VoH :mrgreen:

Anyway, we weten nu dus dat dit niet zomaar was maar om de transfer van Veerman af te ronden. Mooi gespot weer! Ben benieuwd naar de verdere berichtgeving van jou deze transferwindow! Als jij licht ziet branden weten we dus dat we snel wat kunnen verwachten :D
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 04 jan 2022, 10:46 Pffff… een nieuwe Pröpper. Eenzelfde niveau als Rosario. Iemand die heimwee krijgt, zodra hij Volendam uitrijdt. En dan ook nog eentje, die een voorkeur heeft voor Feyenoord. Wat moeten we hiermee?
Kampioen worden?

Pröpper is een fantastische speler, helemaal naast Sangaré. Alleen lijkt hij fysiek al op, vreemd genoeg.
Hoe kom je er trouwens bij dat Veerman eenzelfde niveau heeft als Rosario? Die overigens Oranje haalde toen hij nog wekelijks een hoog niveau haalde en minder fouten maakte, en vaste basisspeler is bij de nummer 2 van Frankrijk. Aan de bal is er bijna geen betere middenvelder in de Eredivisie dan Veerman, en dat laat hij al 1,5 seizoen structureel zien bij de gevallen subtopper Heerenveen met veel middelmaat als collega's. Daarin is hij ook veel beter dan Rosario.
Dat heimwee verhaal gaat al langer rond, maar is nooit bevestigd. Het is wel een punt van aandacht natuurlijk.
En wat heeft zijn eventuele voorkeur voor een club ermee te maken? Jij denkt dat alle PSV'ers vroeger al droomden van PSV? Alleen alle Ajacieden hadden als kind Ajax als droomclub :lol: Spelers zijn vooral broodvoetballers.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Vak-U
Talent
2
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 dec 2021
Seizoenkaart: Vak TT

Blij mee, eindelijk een fatsoenlijke middenvelder naast Sangare.
Nu doorpakken en de verloren zoon terughalen!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/401 ... n-naar-PSV

4,5 jaar
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ren Höek schreef: 04 jan 2022, 10:56
Thijs schreef: 04 jan 2022, 10:46 Pffff… een nieuwe Pröpper. Eenzelfde niveau als Rosario. Iemand die heimwee krijgt, zodra hij Volendam uitrijdt. En dan ook nog eentje, die een voorkeur heeft voor Feyenoord. Wat moeten we hiermee?
Kampioen worden?

Pröpper is een fantastische speler, helemaal naast Sangaré. Alleen lijkt hij fysiek al op, vreemd genoeg.
Hoe kom je er trouwens bij dat Veerman eenzelfde niveau heeft als Rosario? Die overigens Oranje haalde toen hij nog wekelijks een hoog niveau haalde en minder fouten maakte, en vaste basisspeler is bij de nummer 2 van Frankrijk. Aan de bal is er bijna geen betere middenvelder in de Eredivisie dan Veerman, en dat laat hij al 1,5 seizoen structureel zien bij de gevallen subtopper Heerenveen met veel middelmaat als collega's. Daarin is hij ook veel beter dan Rosario.
Dat heimwee verhaal gaat al langer rond, maar is nooit bevestigd. Het is wel een punt van aandacht natuurlijk.
En wat heeft zijn eventuele voorkeur voor een club ermee te maken? Jij denkt dat alle PSV'ers vroeger al droomden van PSV? Alleen alle Ajacieden hadden als kind Ajax als droomclub :lol: Spelers zijn vooral broodvoetballers.
Ik denk dat de kans op een kampioenschap niet vergroot wordt met Joey Veerman.

Rosario was een prima speler en is dat ook nu. Rosario heeft op een hoger niveau goede wedstrijden gespeeld dan Veerman. Guti zou bij Heerenveen ook direct de beste speler zijn, zeker als het zo afgestemd wordt op hem als bij Heerenveen voor Veerman werd gedaan. Mensen die nu aangeven dat Veerman voetballend het zo geweldig doet, vergeten dat bij PSV het spel niet op Veerman wordt afgestemd en PSV onder meer druk speelt dan Heerenveen. Als je wel eens wedstrijden kijkt, zie je dat Veermans handelingssnelheid echt niet beter is dan die van Guti en we weten allemaal hoeveel er overbleef van diens voetbalkwaliteiten toen hij bij PSV het op ene hoger tempo onder meer druk moest doen.

En clubvoorkeur heeft geen waarde, maar is voor mij wel een extra reden om een negatief gevoel te krijgen. Is dan ook niet te vergelijken met aankopen die geen voorkeur in Nederland hebben.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Waarom is Veerman’s handelingssnelheid niet beter dan die van Guti?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heruone schreef: 04 jan 2022, 11:05 Waarom is Veerman’s handelingssnelheid niet beter dan die van Guti?
Omdat ie onder druk zijn slechtste wedstrijden bij Heerenveen speelde en hij uitblinkt als hij alle tijd en ruimte krijgt. Idem als bij Guti pre-PSV.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Er wordt vantevoren al bepaald voor die jongen dat ie heimwee heeft zodra hij Volendam uitrijdt en een voorkeur heeft voor Feyenoord. Is toch niks mis mee, dat hij van jeugd af aan voor Feyenoord is? Of moeten we elke speler die initieel een andere favoriete club heeft afwijzen? Dan hadden we bijvoorbeeld ook niet aan Wijnaldum moeten beginnen. Mbt die heimwee, dit is door Veerman zelf en zijn zaakwaarnemer ontkracht. Toch wordt het volgehouden.

Ik sta er liever wat positiever in en geef hem het voordeel van de twijfel! Welkom Joey! Leg ze maar panklaar voor Noni en Cody!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 04 jan 2022, 11:06
Heruone schreef: 04 jan 2022, 11:05 Waarom is Veerman’s handelingssnelheid niet beter dan die van Guti?
Omdat ie onder druk zijn slechtste wedstrijden bij Heerenveen speelde en hij uitblinkt als hij alle tijd en ruimte krijgt. Idem als bij Guti pre-PSV.
Een van de krachten van Veerman is dat hij juist onder druk goed kan spelen?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Rikkert1234 schreef: 04 jan 2022, 11:08
Thijs schreef: 04 jan 2022, 11:06

Omdat ie onder druk zijn slechtste wedstrijden bij Heerenveen speelde en hij uitblinkt als hij alle tijd en ruimte krijgt. Idem als bij Guti pre-PSV.
Een van de krachten van Veerman is dat hij juist onder druk goed kan spelen?
Nee.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zo, dit is snel gegaan! Twee dagen geleden zou hij nog naar Feyenoord gaan.
Over de speler Veerman kan ik verder niets zeggen omdat ik Heerenveen alleen zie spelen als ze tegen ons spelen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Thijs schreef: 04 jan 2022, 11:09
Rikkert1234 schreef: 04 jan 2022, 11:08

Een van de krachten van Veerman is dat hij juist onder druk goed kan spelen?
Nee.
Kun je dat ook toelichten, waarom dat niet zo is? Ik zeg niet dat je per definitie ongelijk hebt maar ik weet het gewoon niet.

Anyway:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... nsfer.html
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 04 jan 2022, 11:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Ik heb ook mijn vraagtekens bij de handelingssnelheid van Veerman, maar dat had ik ook bij Pröpper in diens Vitesse-tijd. Het is afwachten of hij eenzelfde stempel kan drukken. Als hij meekan in het tempo, is Veerman wel een aanwinst naast Sangaré voor de passing vooruit. Een van de beste passers van de Eredivisie, zeker vooruit. En als je naar de wedstrijden van PSV kijkt, staat er doorgaans dit seizoen niet of nauwelijks druk op het middenveld. Sangaré en Guti hebben alle tijd van de wereld met de bal aan de voet, maar zeker Guti doet daar niets mee. Veerman zou dat beter moeten kunnen. Ik vind 6 miljoen wel veel geld. 4,5 had ik een prima bedrag gevonden. Het is geen zekerheidje.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ardbeg schreef: 04 jan 2022, 11:11
Thijs schreef: 04 jan 2022, 11:09

Nee.
Kun je dat ook toelichten, waarom dat niet zo is?
Volgens mij heb ik dat in meerdere posts die erboven staan gedaan. ;)
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 04 jan 2022, 11:09
Rikkert1234 schreef: 04 jan 2022, 11:08

Een van de krachten van Veerman is dat hij juist onder druk goed kan spelen?
Nee.
Lees wat scoutingsrapporten over Veerman.

https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... y-veerman/

https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics

Spreken hier over “press resistance” dus de mogelijkheid om onder druk te kunnen voetballen. Een van de kwaliteiten die hij juist bezit
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Iets zegt me wel dat als hij Luiz De Oliviera Huerlho Santos had geheten, dat het een topaankoop was.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Inderdaad. Als wij al deze scoutverslagen, statistieken en beelden zouden zien van een speler uit een andere competitie, zou iedereen ontzettend enthousiast zijn.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hier ben ik wel erg tevreden mee, ik denk dat hij een heel mooi koppel kan vormen met Sangare. Nou nog die ene echt goede spits en dan denk ik dat we een heel eind kunnen komen dit seizoen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Maikel schreef: 04 jan 2022, 10:48 Maar als hij zo'n sterke voorkeur heeft voor Feyenoord, waarom tekent hij dan voor PSV terwijl Feyenoord ook meer richting een akkoord toen aan het gaan was?
Hij heeft geen sterke voorkeur voor Feyenoord. Hij is gewoon van kinds af aan Feyenoord-supporter. Dat komt vaak voor zoiets.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Rikkert1234 schreef: 04 jan 2022, 11:14
Thijs schreef: 04 jan 2022, 11:09

Nee.
Lees wat scoutingsrapporten over Veerman.

https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... y-veerman/

https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics

Spreken hier over “press resistance” dus de mogelijkheid om onder druk te kunnen voetballen. Een van de kwaliteiten die hij juist bezit
Op niveau Heerenveen, waar hij af en toe even onder druk wordt gezet, kan hij dat prima inderdaad. In de wedstrijden tegen ons zag je dat als er weinig of verkeerd druk op hem werd gezet, hij makkelijk met zijn passes kon strooien (wat een echte kracht van hem is). Als hij echt onder druk kwam te staan, lukte het hem ook niet meer om eruit te voetballen.

Maar volgens mij ga ik je niet overtuigen als ik niet met filmpjes of artikelen aankom en ik heb geen zin om er zoveel tijd in te steken, dus gaan we het de komende tijd wel zien. Laten we hopen dat jouw artikelen gelijk hebben en ik niet.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ardbeg schreef: 04 jan 2022, 11:15 Iets zegt me wel dat als hij Luiz De Oliviera Huerlho Santos had geheten, dat het een topaankoop was.
We waren inderdaad laaiend enthousiast toen Erick Guttierrez voor ons tekende.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 04 jan 2022, 11:19
Rikkert1234 schreef: 04 jan 2022, 11:14

Lees wat scoutingsrapporten over Veerman.

https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... y-veerman/

https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics

Spreken hier over “press resistance” dus de mogelijkheid om onder druk te kunnen voetballen. Een van de kwaliteiten die hij juist bezit
Op niveau Heerenveen, waar hij af en toe even onder druk wordt gezet, kan hij dat prima inderdaad. In de wedstrijden tegen ons zag je dat als er weinig of verkeerd druk op hem werd gezet, hij makkelijk met zijn passes kon strooien (wat een echte kracht van hem is). Als hij echt onder druk kwam te staan, lukte het hem ook niet meer om eruit te voetballen.

Maar volgens mij ga ik je niet overtuigen als ik niet met filmpjes of artikelen aankom en ik heb geen zin om er zoveel tijd in te steken, dus gaan we het de komende tijd wel zien. Laten we hopen dat jouw artikelen gelijk hebben en ik niet.
Laten we gewoon hopen dat hij het goed doet inderdaad want zijn we beide gebaat bij :)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joey Veerman