Marco van Ginkel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hou toch op zeg, drie wedstrijden??? Totaal geen opzet toch?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

De Realist schreef: 13 nov 2023, 20:50 Hou toch op zeg, drie wedstrijden??? Totaal geen opzet toch?
Als het opzet was is het echt briljant, want dat lukt niemand zo. Belachelijk om hier meer dan 1 wedstrijd voor te geven. Sterker nog ik vind dit prima gestraft met een rode kaart zonder schorsing,
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Geen opzet? Hij schopt die gast toch gewoon onderuit omdat ie er niet meer voorbij komt?

Wel aardig out of character dit.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Opzet heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Hij raakt zijn tegenstander boven de enkel, daar kan rood voor gegeven worden. Het lijkt mij vooral ongelukkig en erg streng van de VAR + scheids, maar ik verwacht dat deze schorsing blijft staan.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ren Höek schreef: 14 nov 2023, 10:45 Opzet heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Hij raakt zijn tegenstander boven de enkel, daar kan rood voor gegeven worden. Het lijkt mij vooral ongelukkig en erg streng van de VAR + scheids, maar ik verwacht dat deze schorsing blijft staan.
Helemaal eens. Het is ongelukkig waarschijnlijk, maar opzet doet er niet toe. Door hem in te zetten neemt hij een risico.

De rode kaart van Heracles was vergelijkbaar toch? Hij zet de sliding verkeerd in en het gaat net te snel waardoor hij niet de bal maar de enkel van Til heeft. Ook gewoon rood toch?
Likes voor ShovingNE2 :
Ren Höek
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Maar wat probeert ie daar dan te doen? Ik snap die hele actie niet... Wat kon ie daarmee bereiken behalve die man neerleggen?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dat het rood is daar is iedereen het over eens
Drie wedstrijden schorsing is veel te zwaar
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kom toevallig deze video van 22/23 tegen. Wie weet kan er inconsequentie in straffen uitgehaald worden. Voor mijn gevoel is het altijd 2+1.

Wie zin heeft:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 14 nov 2023, 10:47
Ren Höek schreef: 14 nov 2023, 10:45 Opzet heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Hij raakt zijn tegenstander boven de enkel, daar kan rood voor gegeven worden. Het lijkt mij vooral ongelukkig en erg streng van de VAR + scheids, maar ik verwacht dat deze schorsing blijft staan.
Helemaal eens. Het is ongelukkig waarschijnlijk, maar opzet doet er niet toe. Door hem in te zetten neemt hij een risico.

De rode kaart van Heracles was vergelijkbaar toch? Hij zet de sliding verkeerd in en het gaat net te snel waardoor hij niet de bal maar de enkel van Til heeft. Ook gewoon rood toch?
Die rode kaart lijkt me ook terecht, maar waarom moet daar altijd per se een schorsing op zitten? En dan zeker eentje van drie wedstrijden? Dan straf je toch veel meer dan passend is bij een overtreding waarbij de intentie duidelijk niet hetzelfde is als de uitwerking ervan?
Likes voor Thijs :
Grasmat
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee zeker niet. Maar ik vraag mij af of er ooit wel eens anders wordt geoordeeld. En dan heb ik het liever consequent 2+1 dan dat Volendam iedere keer weer goed wegkomt.
Likes voor ShovingNE2 :
Thijs
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Snuifdoos Kieft, daar komt al jaren niks zinnigs uit. Maar dit vind ik de overtreffende trap. Marco van Ginkel een niet heel boeiende persoonlijkheid noemen. Waarom is dat relevant? Kieft vindt iemand waarschijnlijk pas interessant als die een verslaving heeft gehad en dan vervolgens met een huilverhaal komt van kijk mij eens, ik ben clean. De André Hazes juniors van deze wereld. Geef mij Marco van Ginkel maar, echt een topgozert.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... -ogen.html
Likes voor ruuddevil (totaal 3):
MC Hammer29.04.2007ziege maar ook zagge

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marco van Ginkel