Veronica Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 516 times
Been thanked: 1012 times

Veronica Inside

Bericht door deninho32 » 25 aug 2017, 18:48

Afbeelding

Veronica Inside (voorheen Voetbal Inside, Voetbal Insite, RTL Voetbal Insite en Voetbal International, kortweg VI) is een praatprogramma op Veronica, voorheen op RTL 7, waarin drie analytici en presentator Wilfred Genee in een café-achtige setting discussiëren over de laatste ontwikkelingen op de voetbalvelden. Er worden wedstrijden, strategieën en prestaties van hoofdrolspelers geanalyseerd. Johan Derksen is al sinds de start de vaste analyticus en René van der Gijp sinds 2008. Daarnaast schuiven onder anderen Hans Kraay jr., Jan Boskamp, Gertjan Verbeek en Valentijn Driessen afwisselend aan. De kijkdrempel van het programma ligt laag dankzij het weinige gebruik van vaktermen en veel humor, waardoor het programma in vergelijking met andere voetbalprogramma's hoge kijkcijfers heeft. Bij het programma hoort ook een voetbaltijdschrift, boekenuitgeverij, YouTube-kanaal en een app.

In 2011 won het programma, destijds onder de naam Voetbal International, de Gouden Televizier-Ring.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

deninho32
Site Admin

Bericht door deninho32 » 25 aug 2017, 23:26

Beetje lauwe uitzending vanavond..

PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 370 times
Been thanked: 704 times

Bericht door PCGC » 27 aug 2017, 05:32

Ik vind het sowieso een erg lauw seizoen. Weinig (harde) grappen.

Hopelijk gaat dat nog komen en moeten de heren er nog een beetje inkomen.
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

deninho32
Site Admin

Bericht door deninho32 » 27 aug 2017, 10:42

Inderdaad de harde grappen is precies wat het leuk maakt!

deninho32
Site Admin

Bericht door deninho32 » 28 aug 2017, 22:02

Aardige uitzending wel..

Ailon
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Sjaak Swart Dementinos
Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Ailon » 28 aug 2017, 22:06

deninho32 schreef:Aardige uitzending wel..
Maar zo zo deze keer.

Wel een geweldig l.lverhaal van Genee over Frenkie de Jong met zijn keuze voor Ajax.
Frenkie heeft helemaal niets gekozen. Zijn vader heeft voor hem gekozen anders had hij gewoon bij PSV gezeten.
Plus dat ook Willem II een ordinair spelletje heeft gespeeld.
Nada mesmo em cidade proletária

koetje
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 216 times
Been thanked: 331 times

Bericht door koetje » 28 aug 2017, 22:39

Willem 2 vroeg veel geld. Dat is hun recht.

Vervolgens bood Ajax een stuk of 4 huurlingen aan en een beter salaris aan F. de Jong. Willem 2 was vereert en als Ajax van het zuiden maakte ze gulzig gebruik van dit aanbod. F. de Jong mocht vervolgens de rest van het seizoen bij Willem 2 blijven.

Streppel had er wel schijt aan. Alle Ajax-huurlingen kwamen snel op de bank terecht en supertalent F.de Jong op de tribune.

Dat is het verhaal.

Ailon
Nationale topspeler

Bericht door Ailon » 28 aug 2017, 22:47

koetje schreef:Willem 2 vroeg veel geld. Dat is hun recht.

Vervolgens bood Ajax een stuk of 4 huurlingen aan en een beter salaris aan F. de Jong. Willem 2 was vereert en als Ajax van het zuiden maakte ze gulzig gebruik van dit aanbod. F. de Jong mocht vervolgens de rest van het seizoen bij Willem 2 blijven.

Streppel had er wel schijt aan. Alle Ajax-huurlingen kwamen snel op de bank terecht en supertalent F.de Jong op de tribune.

Dat is het verhaal.
Ben je niet helemaal juist geinformeerd.
Het verhaal Streppel klopt maar dat is slechts het halve verhaal.
Nogmaals, de vader van Frenkie heeft Ajax doorgedreven en eigenlijk tegen de wil van zijn zoon in.

koetje
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door koetje » 28 aug 2017, 22:50

Ailon schreef: Ben je niet helemaal juist geinformeerd.
Nogmaals, de vader van Frenkie heeft Ajax doorgedreven en eigenlijk tegen de wil van zijn zoon in.
Dat verhaal ken ik inderdaad niet. Maar een vent(je) met persoonlijkheid kiest overigens gewoon zijn eigen plan.

Ailon
Nationale topspeler

Bericht door Ailon » 28 aug 2017, 22:58

koetje schreef:
Ailon schreef: Ben je niet helemaal juist geinformeerd.
Dat verhaal ken ik inderdaad niet. Maar een vent(je) met persoonlijkheid kiest overigens gewoon zijn eigen plan.
Overigens was toen alleen Andersen als huurling een soort ruilmiddel.
Over Zivkovic, Ligeon en de Sa bestond al een overeenkomst tot huur en was geen voorwaarde voor de overgang van de Jong.
En persoonlijkheid... och als 18jarig knaapje ga je niet zo snel tegen een dominante vader in.

En met het ordinaire spelletje van Willem II bedoel ik dat ze in geval van de Jong jeugdopleiding partner RKC een oor probeerden aan te naaien.

koetje
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door koetje » 28 aug 2017, 23:16

Ailon schreef: Overigens was toen alleen Andersen als huurling een soort ruilmiddel.
Over Zivkovic, Ligeon en de Sa bestond al een overeenkomst tot huur en was geen voorwaarde voor de overgang van de Jong.
En persoonlijkheid... och als 18jarig knaapje ga je niet zo snel tegen een dominante vader in.

En met het ordinaire spelletje van Willem II bedoel ik dat ze in geval van de Jong jeugdopleiding partner RKC een oor probeerden aan te naaien.
Ja inderdaad, die andere drie waren in deal met Dijks betrokken. Die zomer hebben Ajax en Willem 2 elkaar (in ieder geval kortstondig) de liefde verklaart.

Dat hij niet tegen zijn 18 jarige dominante vader inging is meteen de onderbouwing dat het toen nog geen persoonlijkheid was.

PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 29 aug 2017, 05:51

https://www.televizier.nl/ring#/2516732

Zou mooi zijn als Wilfred Genee wint en ze weer een klap uitdelen aan al dat plebs in Hilversum
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 968 times
Been thanked: 1323 times

Bericht door ruuddevil » 29 aug 2017, 12:13

Ailon schreef:
deninho32 schreef:Aardige uitzending wel..
Maar zo zo deze keer.

Wel een geweldig l.lverhaal van Genee over Frenkie de Jong met zijn keuze voor Ajax.
Frenkie heeft helemaal niets gekozen. Zijn vader heeft voor hem gekozen anders had hij gewoon bij PSV gezeten.
Plus dat ook Willem II een ordinair spelletje heeft gespeeld.
Niemand luisterde naar hem dus Wilfred herhaalde het voor de zekerheid drie keer.

RaJitsu
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 19 times
Been thanked: 34 times

Bericht door RaJitsu » 29 aug 2017, 14:02

PCGC schreef:https://www.televizier.nl/ring#/2516732

Zou mooi zijn als Wilfred Genee wint en ze weer een klap uitdelen aan al dat plebs in Hilversum
Juist het plebs hecht waarde aan dit soort onzin, stemt er op, of heeft er überhaupt aandacht voor. Niet dat het typische VI-publiek niet net zo goed prima onder die term te scharen valt. Of dacht jij een of ander underground medium te hebben met een flink gesponsord programma op RTL? Er is sowieso weinig meer establishment gedrag dan roepen dat je zo anti-establishment bent of graag willen horen bij een dergelijke groep.

Dat domme verhaal van Gijp over die bokswedstrijd sloeg natuurlijk alles. Laat ze het lekker over voetbal hebben.

Wat PSV betreft zie je wel dat ze zich flink gaan vasthouden aan dat het allemaal niets is en iedere positieve prestatie afgedaan zal worden als incident.

Mick Jagger
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 65 times
Been thanked: 122 times

Bericht door Mick Jagger » 12 okt 2017, 22:15

PCGC schreef:https://www.televizier.nl/ring#/2516732

Je hebt je zin gekregen.

SKERLA
International
Clubvoorkeur:

Bericht door SKERLA » 13 okt 2017, 07:58

Mooi ook hoe de NOS het bericht brengt:

Eva Jinek wint zilveren ster

Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla

Wilfred Guinee won de prijs bij de mannen.
Eensch.

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 921 times
Been thanked: 2620 times

Bericht door ShovingNE2 » 13 okt 2017, 08:33

Ik gun het Wilfred wel. Het programma vind ik al tijden erg matig, maar het is wel een vakman. Mooi.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 698 times
Been thanked: 1056 times

Bericht door Menno1 » 13 okt 2017, 11:19

Volledig terecht. Wilfred is best een pedante eikel ook al is het erg gespeeld. Maar hij is wel erg snel, ad rem en heeft zijn zaakjes vaak beter voor elkaar dan die andere twee clowns.

Libach is goed maar ook allemaal autocue. Beau is aardig maar Wilfred is beter.

Vooral natuurlijk leuk dat niemand in Hilversum hem dit en VI gunt.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 915 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 13 okt 2017, 13:34

Ik zie dat programma van ze echt never nooit, de paar keer dat ik keek kreeg ik het idee dat het maar weinig met voetbal te maken heeft, voor hetzelfde geld hadden ze het over vingerverven. Flauwe grappen (Gijp) + bot cynisme (Derksen) + iemand die als kop van jut fungeert (Genee) = sowieso succes, toch? Desalniettemin prima natuurlijk, een beetje plat vermaak op tv.

Ik vind het veel opvallender dat Lubach zoveel stemmen krijgt met zijn toch wat intellectuelere insteek. Hartverwarmend bijna 8)

RaJitsu
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 19 times
Been thanked: 34 times

Bericht door RaJitsu » 13 okt 2017, 21:44

Menno1 schreef: Vooral natuurlijk leuk dat niemand in Hilversum hem dit en VI gunt.
Denk dat je die anti-establishment ontzettend overschat. VI ís establishment. Daarnaast is het toch een publieksprijs? Dan zegt het net zo veel als wanneer bijv. een Feyenoorder een prijs wint.

Verder vind ik Genee op de radio en bij inhoudelijke gesprekken veel beter dan wat hij bij VI doet. Daar laat hij het gesprek aan tafel zelden interessant worden de laatste jaren. Het is gewoon het runnen van het VI concept zodat het voor het generale publiek dat niet echt voor de voetbalinhoud kijkt, interessant blijft.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 698 times
Been thanked: 1056 times

Bericht door Menno1 » 13 okt 2017, 21:56

RaJitsu schreef:
Menno1 schreef: Vooral natuurlijk leuk dat niemand in Hilversum hem dit en VI gunt.
Denk dat je die anti-establishment ontzettend overschat. VI ís establishment. Daarnaast is het toch een publieksprijs? Dan zegt het net zo veel als wanneer bijv. een Feyenoorder een prijs wint.

Verder vind ik Genee op de radio en bij inhoudelijke gesprekken veel beter dan wat hij bij VI doet. Daar laat hij het gesprek aan tafel zelden interessant worden de laatste jaren. Het is gewoon het runnen van het VI concept zodat het voor het generale publiek dat niet echt voor de voetbalinhoud kijkt, interessant blijft.
Dat ben ik met je eens. Genee is veel beter dan alleen VI. Daarom gun ik hem die prijs ook wel. Zou graag Genee bij Fox zien ipv die poedel bijvoorbeeld.

Ailon
Nationale topspeler

Bericht door Ailon » 16 okt 2017, 22:30

Ik heb wederom een poging gedaan om een uitzending van Voetbal Inside uit te zitten bij gebrek aan betere tijdsbesteding.

Zal wel aan mij liggen maar ik blijf het een programma vinden voor geestelijk minder bedeelden (met excuses aan degenen die zich ten ontechte voelen aangesproken).
Een wedstrijdje bashen, afzeiken, kleineren, voor schut zetten, treiteren en minachten op basis van vooringenomen, pedante meninkjes die voor het grootste deel kant noch wal raken door drie geperverteerde randdebielen onder leiding van een gedegene(e)reerd sujet van wie je nooit een tweedehands auto zou kopen.

Ik ben er dus weer ingetrapt... en dat pleit allerminst voor mij omdat ook deze aflevering weer naadloos aan mijn verwachtingen heeft beantwoord.
Anderhalf uur van je kostbare leven achteloos in de vuilnisbak geflikkerd.. Ik leer het ook nooit..

Heya Hallvar
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 4 times
Been thanked: 65 times

Bericht door Heya Hallvar » 16 okt 2017, 23:00

Ailon schreef:Ik heb wederom een poging gedaan om een uitzending van Voetbal Inside uit te zitten bij gebrek aan betere tijdsbesteding.

Zal wel aan mij liggen maar ik blijf het een programma vinden voor geestelijk minder bedeelden (met excuses aan degenen die zich ten ontechte voelen aangesproken).
Een wedstrijdje bashen, afzeiken, kleineren, voor schut zetten, treiteren en minachten op basis van vooringenomen, pedante meninkjes die voor het grootste deel kant noch wal raken door drie geperverteerde randdebielen onder leiding van een gedegene(e)reerd sujet van wie je nooit een tweedehands auto zou kopen.
Het volk krijgt de programma's die ze verdient. De gemiddelde kijker houdt van plat vermaak en is net zo lui als de makers van het programma. Normaal wordt een "deskundige" zonder feitelijke kennis weggehoond, maar hier kan het allemaal, ten koste van veelal hardwerkende anderen.

PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door PCGC » 16 okt 2017, 23:14

Eens, heerlijk programma!

koetje
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door koetje » 16 okt 2017, 23:50

En toch wordt er regelmatig meer zinnigs over voetbal gezegd dan door Youri Mulder, Arno Vermeulen, Tom Egbers en alle voetbaljournalisten van natafelen bij Kees bij elkaar.

Plaats reactie