Wie is de Mol

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Juancho schreef: 29 mar 2023, 15:51 Voor het eerst dat ik Wie is de Mol Belgie kijk
De enige echte, maar het heet in België "De Mol" ;)
En inderdaad, die doen dat heel veel beter!

Ik heb alleen de 1e 3 seizoenen niet gezien (met Devlieger als presentator), maar de andere seizoenen daarna wel (met Gilles als presentator).
Sindsdien kan ik Wie is de Mol niet meer fatsoenlijk kijken, het verschil in kwaliteit is op alle gebieden te groot :grin:

De kinderen vinden Wie is de Mol leuker, dus ik kijk mee terwijl ik wat op de telefoon bezig ben. Terwijl De Mol alle aandacht opeist, dat moet ook anders mis je meteen iets. Ik las complimenten over Wie is de Mol van afgelopen seizoen, maar dat kwam dus vooral omdat ze enkele opdrachten uit De Mol hadden overgenomen, veelzeggend.

De Mol is qua productiewaarde ontzettend goed, maar ook de opdrachten zijn veel beter (vooral op psychologisch gebied) en de (onbekende) deelnemers worden erg knap uitgezocht, de groep klopt eigenlijk altijd.

Wie is de Mol is best leuk, De Mol is geweldig.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb vorig seizoen een jaar overgeslagen, maar zit er dit seizoen weer helemaal in. Mexico is sowieso een geweldige locatie en alles met Kees van der Spek erin kijk ik. Dus dit ook.

Het is nog vroeg in het seizoen, maar ik denk dat Anna de mol is.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

nilssonH schreef: 22 jan 2024, 13:18 Ik heb vorig seizoen een jaar overgeslagen, maar zit er dit seizoen weer helemaal in. Mexico is sowieso een geweldige locatie en alles met Kees van der Spek erin kijk ik. Dus dit ook.
Kees is wel het hoogtepunt van deze serie. Mag dan af en toe iets inspreken en dan lijkt het net een aflevering van Oplichters aangepakt.
Likes voor koetje :
nilssonH

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is de Mol