Er zijn 366 resultaten gevonden

Return

door El Sordo
23 sep 2020, 11:14
Jump to forum
Jump to topic

Vincent Müller

Er zijn nu drie keepers voor het eerste, drie voor Jong en drie voor O18. Minimaal betaald voor een keeper die toch geen minuten gaat maken én Delanghe kan zich op deze manier volledig richten op zijn ontwikkeling bij Jong. Ik zie het probleem niet. Is er weer een probleem?
door deninho32
23 sep 2020, 23:08
Jump to forum
Jump to topic

Stadionzaken

Wat is er mis met de term 'je bek houden'? Rutte kan wel met wat moeilijkere woorden gaan strooien, maar dan snapt de halve Kuip niet wat hij bedoelt
door Balinho
24 sep 2020, 20:09
Jump to forum
Jump to topic

Yvon Mvogo (Gehuurd van RB Leipzig)

Schei uit. Boscagli verdedigt als een pupil aan de diarree. Mvogo had die bal nog bijna ook. Pakt een schot met vaart en een kutstuit in twee instanties, waar ook nog een enorm reactievermogen voor nodig was. En in de 45e minuut behoedt hij PSV voor de gelijkmaker.
door Eindhovenvoetbal
24 sep 2020, 20:29
Jump to forum
Jump to topic

Armindo Tué Na Bangna (Bruma)

Het is ook wel de pispaal van dit seizoen. Die is er bij PSV elk jaar. Malen lijdt bijvoorbeeld eng veel balverlies vandaag, Mauro idem. Maar Bruma wordt dan net even kritischer benaderd. Ik heb deze jongen nog niet opgegeven. Het is allemaal heel ongepolijst, maar wel vaak heel dreigend. Daarbij ge...
door Thijs85
24 sep 2020, 21:02
Jump to forum
Jump to topic

Philipp Max

PCMVB schreef:
24 sep 2020, 20:59
Enig nadeel van deze aankoop is dat Max te goed is. Volgend jaar kan je weer op
Zoek naar een nieuwe linksback. Dus John volgende aankoop graag een klasse minder.
Mark Rutte zei niet voor niks “gewoon die back houden”.
door Ykhim
25 sep 2020, 13:14
Jump to forum
Jump to topic

Maximiliano Romero

Ik heb geen band met m, gewoon omdat ie zo belachelijk weinig heeft gespeeld hier. Kan er ook niets aan doen. Het is lullig voor `m maar echt veel hebben we er niet van gezien. Zo eerlijk moet je ook zijn. Jezus man, wat een kille benadering van een hele treurige situatie. Ik weet uit first hand ho...
door Eindhovenvoetbal
25 sep 2020, 17:26
Jump to forum
Jump to topic

Eran Zahavi

Met de blessure van Romero is hij helemaal welkom. Verder valt het me op dat veel media/analisten het hebben over geen meerwaarde meer, maar PSV heeft meerdere aanvallers die gezien hun leeftijd dat wel hebben of kunnen worden. Naar mijn mening een fout die gemaakt wordt door per speler naar de eve...
door TylerDurdn
25 sep 2020, 21:26
Jump to forum
Jump to topic

Eran Zahavi

Hoho jongens, het is propaganda van ome Toon & Johnny in samenwerking met het Ed, Ad, VI en de Telegraaf. Geloven jullie dit nu zelf? Trap er nou niet in! Blablabla Etc
door Ykhim
25 sep 2020, 23:40
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Er is geen geld John, ga nou niet weer een speler voor bijna 10 miljoen halen!
door PCGC
26 sep 2020, 01:01
Jump to forum
Jump to topic

Maximiliano Romero

Het is een forum mensen. Alles mag besproken worden. Of het gepast is of niet, tja als je dat niet vindt zet je diegene maar op negeer of je laat de discussie links liggen. Ikzelf heb totaal geen zin om het nu over de financiële kant te hebben van Maxi’s blessure dus ik laat die discussie zelf gewoo...
door Maikel_91
26 sep 2020, 09:14
Jump to forum
Jump to topic

Maximiliano Romero

Oké, het is nu wel weer lang genoeg gegaan over elkaars manier van posten en eventueel schelden en weet ik wat. Klaar nu. Door over Maxi ipv over elkaar.
door nilssonH
26 sep 2020, 22:18
Jump to forum
Jump to topic

Ajax III

Altijd al een sympathieke jongen gevonden die Bazoer :mrgreen:
door ziege maar ook zagge
27 sep 2020, 16:04
Jump to forum
Jump to topic

[ED] Heracles Almelo - PSV (zondag 27 september 2020, 16:45 uur)

Er kan ook nog gewisseld worden he. Het is totaal niet gezond om afhankelijk te zijn van spelers, spelers houden het maar zelden een compleet seizoen vol en dus is het eigenlijk super verstandig om juist je schijnbaar belangrijkste spelers zo snel mogelijk een keer aan de kant te houden. En helemaal...
door LucNilis87
27 sep 2020, 16:27
Jump to forum
Jump to topic

Haha ben blij dat onze staf niet zo paniekerig handelt als sommige dramaqueens zich hier opstellen. Er is nog geen vuiltje aan de lucht, laten we het zo eerst eens rustig bekijken. We spelen niet met de beste 11, maar er staat nog steeds een goede ploeg.
door ShovingNE2
27 sep 2020, 17:36
Jump to forum
Jump to topic

Omdat PCGC zo'n beetje iedereen haat binnen psv. Die snakt naar 2 ding: weggaan van John en Toon. En als dat een kut seizoen kost dan heeft hij het er met liefde voor over.

Hij was ook de enige ter wereld die het een pingel vond. Maar dat standpunt bleek te achterlijk dus haalde hij bakzeil
door Ihattaren
27 sep 2020, 18:47
Jump to forum
Jump to topic

Ibrahim Sangaré

Direct in de basis in Rosenborg. Klaar met niveau Hendrix, Sadilek en Thomas
door Maikel_91
30 sep 2020, 20:45
Jump to forum
Jump to topic

Pablo Rosario

Siemen schreef:
30 sep 2020, 20:44
Wat heeft Rosario gedaan..?
Tegen Sangaré aangelopen op de training denk ik
door Tijn
30 sep 2020, 20:45
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Geen hele stabiele jongen volgens mij (of is die echt te flauw?)
door Noosa
30 sep 2020, 22:19
Jump to forum
Jump to topic

Yvon Mvogo (Gehuurd van RB Leipzig)

Het hele artikel uit VI Pro: Nu al veelbesproken in Nederland: het verhaal van PSV-doelman Yvon Mvogo Met twee blunders maakte Nederland kennis met Yvon Mvogo (26). Trainer Roger Schmidt en zijn staf hebben echter veel vertrouwen in de meevoetballende keeper van PSV. De doelman zelf is ook overtuigd...
door Momfer
02 okt 2020, 15:15
Jump to forum
Jump to topic

Nieuwe site met forum?

www.psvforum.nl is ook weer beschikbaar nu ik dit domein heb laten verlopen. Dit zou gezeik op kunnen leveren met PSV. Bovendien wordt dit forum in de toekomst waarschijnlijk uitgebreider, met het forum als kern. Meer dan een forum dus. Ok, ergens ook wel logisch om dan iig geen forum in de naam te...
door Heissenberrug
02 okt 2020, 22:09
Jump to forum
Jump to topic

PSV in Europa 2020/2021

Hier moet je inderdaad doorheen fietsen. We kopen spelers voor bedragen waar zij enkel van kunnen dromen en als we CL ambitie hebben dan moet je hier gewoon 6 overwinningen boeken. Als je deze ploegen als pot 4 ploeg in de CL zou krijgen dan ben je dolblij.