Er zijn 366 resultaten gevonden

Return

door Mouth of the south
10 apr 2020, 11:39
Jump to forum
Jump to topic

Eredivisie 2019/2020

Jorritsma is niet alleen burgemeester van Eindhoven, maar ook nog voorzitter van de Veiligheidsregio Zuid-Oost Brabant. Daarmee is hij eindverantwoordelijk voor de veiligheid binnen 21 gemeenten. De man neemt zijn verantwoordelijkheid momenteel en dat doet hij erg goed. Zolang Guus Meeuwis nog denkt...
door J.B.
10 apr 2020, 11:55
Jump to forum
Jump to topic

Eredivisie 2019/2020

Morgen weer een prima interview van Jorritsma. Als je 3 dagen op rij de publiciteit zoekt kan het dag 4 ook wel zonder dat je weersproken wordt door welke instantie die je aanvalt ook. Ik zou er ook nog een groot dubbelinterview met Pasen achteraan gooien. Je weet nooit immers. Er is ook altijd wel...
door J.B.
11 apr 2020, 10:25
Jump to forum
Jump to topic

Covid-19

Luitjes, het COVID-19 topic kan dicht. https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1248630671754563585 Ah, Trump gaat aftreden.. Het niveau van je post is nog lager dan wat je Trump toedicht. Je wilt wss graag leuk gevonden worden door een meerderheid en sommige individuen bashen is populair, dus je...
door Maikel_91
19 apr 2020, 17:48
Jump to forum
Jump to topic

Interessante spelers voor PSV

Ik ook, in de Mané rol. Want is hetzelfde type speler. Omdat ze allebei een snelle linksbuiten zijn? Verder houdt de vergelijking nogal snel op namelijk :lol: Inzicht in passing, meeverdedigen, druk kunnen zetten. Maargoed, was even vergeten dat hier alleen maar negatief gepraat mag worden over Bru...
door ShovingNE2
25 apr 2020, 23:59
Jump to forum
Jump to topic

Covid-19

Ik zie niets als complot. Ik ben nou eenmaal niet zo goed gelovig dat als iemand roept dat de pandemie de schuld is van de klimaatverandering dat ik huilend op de grond val en alles maar geloof. Ik loop er niet kritiekloos achteraan. Zeker niet als Covid-19 de schuld is van klimaatverandering. Maar ...
door PCGC
09 mei 2020, 11:50
Jump to forum
Jump to topic

Mohamed Ihattaren

Het kind mag niks meer van sommigen. Geen (heel veel) geld uitgeven aan een auto, en dan ook niet op zijn social media de blits maken, want oweee er zijn mensen die het moeilijk hebben. Voor de Corona crisis waren er ook mensen die het lastig hadden, overal ter wereld. Toen hoorde je de moraalridder...
door Thijs85
17 mei 2020, 12:31
Jump to forum
Jump to topic

Erick Gutierrez - deel II

Je ziet veel potentie bij hem en ik heb hem eigenlijk wel meer goede wedstrijden zien spelen. Bij de start van het seizoen vond ik hem mogelijk onze beste speler, totdat ie een blessure opliep en hij erna niet meer terug in het team kwam. Ik zou hem nog wel eens kans willen geven.
door TomPSV
17 mei 2020, 12:36
Jump to forum
Jump to topic

Heeft ook maar 1450 speelminuten in 2 seizoenen gekregen. Dat zijn net 16 hele wedstrijden, waarvan het grootste gedeelte invalbeurten. Had het weleens willen zien als hij zoveel kansen als Rosario had gekregen. Hij moet maar eens zorgen dat ie duels gaat winnen. Slappe hap bij `m. Begin dit seizoe...
door El Sordo
17 mei 2020, 12:46
Jump to forum
Jump to topic

Was tot zijn blessure de beste middenvelder van PSV. Aanvallend slim en steeds meer goede intercepties. Daarna helaas weinig kans gekregen, ook in een elftal dat slecht liep. Zou hem er graag nog bij houden, als hij onder Schmidt de stijgende lijn van begin 19/20 door kan zetten (zowel defensief als...
door tijn0
18 jun 2020, 19:48
Jump to forum
Jump to topic

PSV tenue

ShovingNE2 schreef:
18 jun 2020, 19:43
Ik haal juist bijna nooit het thuisshirt. Dat krijg ik wel van een speler.
Wil je niet dat 'ie past?
door Mod Team
18 jun 2020, 20:31
Jump to forum
Jump to topic

Gele en rode kaarten

Rode kaart
Lid: Kaypsv
Tijdsduur: Permanent
Reden: Kan geen bier tappen.
door NESTA
27 jun 2020, 17:45
Jump to forum
Jump to topic

Arjen Robben

Feyenoord troeft Groningen af met Diemers. Groningen haalt Robben. Prachtig. :lol:
door Ren Höek
29 jun 2020, 13:55
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Een klein berichtje van VI over eventuele belangstelling van PSV in een bepaalde speler en de paniek en rampspoed slaan alweer toe bij sommigen :lol:
door Ykhim
29 jun 2020, 14:02
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Ook mooi: over een typische de Jong-actie spreken, terwijl hij nog geen handjevol transferwindows heeft gehad. Het neigt eerder naar een typische PSV-actie, mocht het überhaupt waar zijn. De voorgangers van JdJ hadden hier ook een handje van.

Maar goed: die LB gaat er sowieso komen. Hoe dan ook.
door Thijs85
29 jun 2020, 16:37
Jump to forum
Jump to topic

Menno schiet het voor met het geld dat hij recentelijk verdiende aan aandelen. Hij had er wel even bij moeten zeggen dat ze het geld niet uit moeten geven aan 16-jarige aanvallers. Linksbuitens om exact te zijn. Kan je er mooi genoeg van hebben Toch zonde hoe autocorrect de beste grap, die je nu du...
door ShovingNE2
29 jun 2020, 17:23
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Ik snap de irritatie wel hoor. Wij fans verwachten nu eerst een linksback, of sowieso een versterking voor de defensie. Sommige supporters (het zijn supporters ja. Britney Spears heeft fans, een voetbalclub heeft supporters :P ) denken nog steeds in volgorde van halen. Eerst die halen en dan de vol...
door El Sordo
29 jun 2020, 18:01
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Het transferwindow is nog niet eens open, loopt na 1 juli door tot september en het stress- en angstzweet van enkelen is alweer mijlenver te ruiken. Schattig.
door Maikel_91
29 jun 2020, 18:02
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Als ik zie hoe daadkrachtig De Jong is geweest met betrekking tot trainer en diens staf heb ik er vertrouwen in dat er aan het eind van de transferperiode een goede selectie zal staan.
door Ardbeg
02 jul 2020, 10:59
Jump to forum
Jump to topic

PSV tenue

Ik vind het verbazingwekkend hoe mensen nu ineens beginnen te klagen. Dezelfde shirts kosten al jaren ongeveer hetzelfde. Mensen lezen niet. Gruwelijk slechte eigenschap.
door ShovingNE2
03 jul 2020, 12:42
Jump to forum
Jump to topic

Derrick Luckassen

Mouth of the south schreef:
03 jul 2020, 12:40
Je wil het niet begrijpen of je kunt gewoon niet beter. Zeg het maar.
fijne dag pik. Ik stopte daar met lezen.
door ShovingNE2
03 jul 2020, 16:26
Jump to forum
Jump to topic

Phillip Cocu

Voor wie het leuk vindt kan ik een stream fixen zonder reclame ellende en hoge kwaliteit. Moet ik alleen even weten wie zondag Derby - Nottingham Forrest uitzendt.
door Grasmat
09 jul 2020, 22:30
Jump to forum
Jump to topic

Ja joh, hendig. Ik kan als het moet zelfs de Shoving samen poserend met Luckassen en een PSV shirt photoshoppen.
door Menno1
17 jul 2020, 20:19
Jump to forum
Jump to topic

Transferwindow winter/zomer 2020

Het Kanon schreef:
17 jul 2020, 19:47
Weer een gerucht?

https://transfer20.com/el-psv-piensa-en-bono/
Schmidt wil een voetballende keeper:

Na 30 seconden weet je al dat dit gerucht best eens waar kan zijn :)
door ruuddevil
18 jul 2020, 08:45
Jump to forum
Jump to topic

Roger Schmidt

Ik heb nog wel een tip voor Roger: probeer Sadilek eens als linksback. Thank me later.