Er zijn 17 resultaten gevonden

Return

door Menno1
21 jan 2020, 20:45
Jump to forum
Jump to topic

Ricardo Rodriguez

DeTaurus schreef:
21 jan 2020, 19:41
Shoving is geen domme jongen dus ik hoop dat hij zich ook een beetje verbaast als hij om zich heen kijkt daarzo.

Moderators: Het account van DeTaurus is gehackt. Kan iemand even actie ondernemen?
door Menno1
26 jan 2020, 21:51
Jump to forum
Jump to topic

Toon Gerbrands

Van Bommel heeft nog steeds contact met een aantal spelers. Achterbakse lul is de boel verder aan het afbreken en hij lacht zich ziek. Dit dus. Toon heeft zichtbaar fouten gemaakt. Hij koos veel te snel voor het aanstellen van zowel van Bommel, Faber als de Jong. Dat werd verkocht destijds als iets...
door deninho32
27 jan 2020, 09:09
Jump to forum
Jump to topic

Sfeertopic Algemeen

Het probleem is dat die mensen zich veel te serieus nemen en denken dat zij de club zijn en dat zij bepalen wat de leiding doet. Je bent een nummer en meer niet. Die spice girls werden al niet serieus genomen door het overgrote deel van de supporters, maar nu helemaal niet meer. Ze zijn er altijd en...
door ruuddevil
28 jan 2020, 08:36
Jump to forum
Jump to topic

Steven Bergwijn

Als we een bonus per gemiste kans krijgen worden we rijk!
door Josef Dettelbacher
31 jan 2020, 11:50
Jump to forum
Jump to topic

Ricardo Rodriguez (Gehuurd van AC Milan)

Mooi gezegde, ga ik eens tegen mijn vrouw zeggen.
door Maikel_91
31 jan 2020, 21:07
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Triest kutvolk dat de club naar de klote helpt. Zijn geen 'fans' maar jochies met hele kleine pikkies die zich een grote meneer voelen als ze in een groepje 'stoer' kunnen doen. Kotsmisselijk wordt ik ervan dat dit soort volk denkt dat ze de bedrijfsvoering binnen PSV zouden kunnen bepalen. En het e...
door ziege maar ook zagge
02 feb 2020, 15:07
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Ik kijk al een hele lange tijd voetbal. Ik heb een hoop 'crisis' gezien bij topploegen. Ook bij Ajax gaan ze met regelmaat rollend over straat. Maar dit slaat echt alles. Dit is gewoon PSV civil war. Als je Rik hoort over tweedelingen in supportersgroepen, de gelederen binnen de club tot aan het ka...
door Mrs.Unibet
02 feb 2020, 15:24
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Wie mee naar Ajax-uit is weet dat het geen '20 capuchonnetjes' zijn waar Van Bommel op steun kan rekenen. Dit heeft ook niets met appen met de harde kern te maken, die steun komt niet enkel vanuit hen. Er is gewoon een enorme tweespalt binnen de club en de supporters; (fanatieke) supporters die hem ...
door Mouth of the south
15 feb 2020, 21:25
Jump to forum
Jump to topic

[ED] ADO Den Haag - PSV (zaterdag 15 februari 2020, 19:45 uur)

Wat speelt Lammers een zwakke partij. Mist eigenlijk alles als centrumspits. Schaduwspits zou kunnen. Maar met zo''n gebrek aan kracht gaat dat em niet worden.
door Woodenshoes
16 feb 2020, 16:44
Jump to forum
Jump to topic

Sam Lammers

Nou, je moet me geen woorden in de mond leggen. Ik vind Lammers een prima voetballer, maar dan wel voor het niveau Heerenveen. Ik ben van mening dat PSV meer kwaliteit op die positie hoort te hebben. Maar ja, een kinderhand is snel gevuld als je Lammers hebt in een kwaliteitsarmoedige selectie, waa...
door koetje
07 mei 2020, 21:38
Jump to forum
Jump to topic

Covid-19

Interessante site. Zweden komt er niet te best af overigens.

https://www.endcoronavirus.org/countries
door Menno1
01 sep 2020, 17:19
Jump to forum
Jump to topic

Mohamed Ihattaren

Maar nogmaals: het gaat om het onderliggende probleem dat leidt tot overgewicht en luiheid op het veld, niet de individuele gevolgen daarvan. Die knop moet om. Dit vooral. En die trekjes mogen er wel eens uit. Het is dat het een pSV'er is, maar als dit een Ajacied was geweest had ik hem stuitend ar...
door ruuddevil
07 sep 2020, 22:34
Jump to forum
Jump to topic

Interessante spelers voor PSV

Ik heb aan Pamela Anderson gedacht toen ik 13 was. Is helaas niets geworden.
door Johan-Cruijff
19 sep 2020, 16:58
Jump to forum
Jump to topic

Ajax III

Ik krijg altijd een naar gevoel bij mensen in groepen die vinden dat zij voor een ander kunnen bepalen wat de norm is. En als je dat niet doet, dan hoor je er niet (meer) bij. Enge vorm van grootheidswaanzin. Of dat nu gaat om een studentenvereniging, een supportersgroep - in dit geval de F-Side - o...
door ShovingNE2
21 sep 2020, 18:45
Jump to forum
Jump to topic

Stadion zaken

Ah uiteraard alle experts die deze maatregelen nemen zullen er naast zitten en Atalanta - Valencia was puur toeval. Nee, maar dat waren vol gepakte stadions iedereen heel dicht op elkaar en nul maatregelen. Dat gaat trouwens wel op voor de eerste ring van Feyenoord. Niet voor PSV of de Arena. Maar ...
door Grasmat
02 okt 2020, 18:47
Jump to forum
Jump to topic

PSV in Europa 2020/2021

Ykhim schreef:
02 okt 2020, 18:44

Dat je moet overwinteren lijkt me volstrekt helder, maar het wordt ongetwijfeld geen abc'tje.
Nee, met die Grieken en Cyprioten is het eerder een α,β,γ 'tje