Er zijn 31 resultaten gevonden

Return

door Vlagman
10 dec 2019, 23:01
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Blijf het altijd beetje treurig vinden om zo hard feest te vieren als een andere club onderuit gaat. Zegt een hoop over het eigen karakter als het je zo diep zit.

Ik juich liever voor het eigen spel.
door Vlagman
15 dec 2019, 16:57
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Mark heeft zichzelf opgezadeld met problemen. Dit is fucking PSV, wij kunnen geen gearriveerde spelers halen. We halen altijd spelers met potentieel, aan de trainer de taak om hier het maximale uit te halen. Mark is qua winst% volgens mij de slechtste PSV trainer ooit. Dit ligt niet aan de spelers,...
door Vlagman
18 dec 2019, 21:20
Jump to forum
Jump to topic

[BEK] GVVV - PSV (woensdag 18 december 2019, 20:45 uur)

Leuk dat Mitro even getest wordt als echte spits tegen de amateurs. Maar zelfs hier speel je met 10 man met die vent.
Als je een pylon voor het doel zou zetten zou het gevaarlijker zijn als je er tegenaan schiet.
door Vlagman
05 jan 2020, 03:03
Jump to forum
Jump to topic

Armindo Tué Na Bangna (Bruma)

Van zo'n bericht krijg ik echt kromme tenen. Naast dat dit heldere licht zelf niet zijn zaakjes op orde heeft is het ook uiterst armoedig dat PSV niet gewoon een heel simpel overzichtje heeft met data van alle spelers.

Dit had je dus ook voor een champions league duel kunnen gebeuren.
door Vlagman
05 jan 2020, 14:59
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Er was laatst een interview met die onruststoker die bij Pow werkte en is overgestapt naar VI. Die zei inderdaad dat hij heel voorzichtig en diplomatiek te werk moet gaan, anders wordt hem gewoon helemaal de toegang ontzegd. Opzich is dat een trend in het hele voetbal. Ik kan me nog herinneren dat ...
door Vlagman
19 jan 2020, 17:29
Jump to forum
Jump to topic

[ED] VVV-Venlo - PSV (zondag 19 januari 2020, 12:15 uur)

De teneur onder sommige forumleden doet me sterk denken aan wat B100 van Bassie en Adriaan altijd zei als zijn plannetje werd gedwarsboomd: "Ik heb ook altijd pech :cry: " Ja het klopt, we missen spelers. Maar het is wel gewoon VVV. Als je in het ene topic constant Ajax de maat zit te nemen over "Eu...
door Vlagman
19 jan 2020, 18:43
Jump to forum
Jump to topic

[ED] VVV-Venlo - PSV (zondag 19 januari 2020, 12:15 uur)

Ja het klopt, we missen spelers. Maar het is wel gewoon VVV. Als je in het ene topic constant Ajax de maat zit te nemen over "Europese top" Dat doen ze zelf. Wij doen dat niet, dus deze vergelijking slaat werkelijk helemaal nergens op. Nou ja, jij hebt het inmiddels vaker geroepen dan Edwin vd Sar ...
door Vlagman
21 jan 2020, 21:53
Jump to forum
Jump to topic

Jeroen Zoet (verhuurd aan FC Utrecht)

misschien kan Utrecht hem ook nog een keer verhuren aan VVV ofzo
door Vlagman
26 jan 2020, 00:30
Jump to forum
Jump to topic

Steven Bergwijn

guus schreef:
25 jan 2020, 23:22

Dat “gastje” is mede veranwoordelijk voor de prestatie op het veld en die zijn van hem ver onder de maat en dat ligt niet aan zijn medespelers.
Ok, prima, Bergwijn halen we er uit. En nu ? Wie komt er op die plek die beter invulling geeft aan die positie ?
door Vlagman
26 jan 2020, 16:15
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Met al die blessures staat er bij hun ook een partij rommel in. Varela, Babel , Veltman, Siem de Jong, Babel . Hoop dat ze ook zo tegen Getafe aantreden. Ryan Babel.....en Bryan Babel? Het was een foutje, en ik zit met een schuin oog te kijken en vind het bij nader inzien toch terecht dat ik hem 2 ...
door Vlagman
26 jan 2020, 21:27
Jump to forum
Jump to topic

Sfeertopic Algemeen

PCGC schreef:
26 jan 2020, 20:34
Wij zijn de club!

Fuck John en Toon! Oprotten
Nee joh, je koopt gewoon een kaartje voor de voorstelling. Je bent een fan van de ploeg, maar je bent niet de club.

Als de film in de bioscoop je niet bevalt sla je dan ook het glas bij Pathé uit de draaideur ?
door Vlagman
26 jan 2020, 23:14
Jump to forum
Jump to topic

Ernest Faber

Beetje respect voor Faber graag. Ik vind hem ook niet geschikt als trainer van Psv maar laten we blij zijn dat hij er gaat zitten. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er nu ook maar één trainer te vinden is die nu in Psv stapt. Faber is een noodverband en ik denk dat hij zich de tering is gesch...
door Vlagman
27 jan 2020, 08:54
Jump to forum
Jump to topic

Sfeertopic Algemeen

Klopt ja, supporter zijn inderdaad de club. Lees je eens in wat een voetbalclub zonder fans zou zijn....juist helemaal niets. 0,0% bestaansrecht. Nee, je bent toeschouwer. Ga naar binnen en op je stoeltje zitten. Kijk links naast je, kijk rechts naast je. Dan zie je nog 34.999 toeschouwers en geen ...
door Vlagman
27 jan 2020, 08:57
Jump to forum
Jump to topic

Sfeertopic Algemeen

Ik ben het gewoon niet eens met de tendens die hier heerst dat je jezelf als supporter maar overal bij neer moet leggen (maar oh wee, hoe belangrijk ze zichzelf vinden). Want PCGC zegt het gechargeerd, maar heeft gelijk. Zonder supporters is er geen PSV. Zonder dat 'kleine groepje' die er voor zorg...
door Vlagman
27 jan 2020, 09:06
Jump to forum
Jump to topic

Sfeertopic Algemeen

O dat mag wel? Wacht even dan schrijf ik het op. Schelden mag niet, uitfluiten ook niet, want dan ben je supporter af. Maar een wit zakdoekje, een spandoek of spreekkoor mag weer wel? Nog iets anders waar we ons aan moeten houden om een echte supporter te zijn? Ja, nog zeker een paar dingen: Normaa...
door Vlagman
27 jan 2020, 23:28
Jump to forum
Jump to topic

Steven Bergwijn

Oude man Hiddink zou toch ook langzamerhand denken, godver het was eigenlijk de bedoeling dat ik op mijn oude dag naar een leuk PSV kon kijken. Wat is er in godsnaam gebeurd dat ik hier weer sta.
door Vlagman
28 jan 2020, 08:34
Jump to forum
Jump to topic

Steven Bergwijn

Engelse media hebben het weer over 30 mln pond. Ik denk niet dat dat het geval is helaas. Die bedragen werden in de Engelse media vooral nog voor de bekendmaking van de transfer gebruikt (mirror) ik denk dat ze dat gewoon hebben overgenomen. Inmiddels zijn er redelijk specifieke bedragen genoemd zo...
door Vlagman
31 jan 2020, 22:16
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

Ach joh, til er niet zo zwaar aan. Ik heb de hele aflevering gezien was prima. Sommige mensen kijken ernaar alsof het het 8 uur journaal is. Het feit dat ze van Bommel niet tot de sokken affakkelen houdt niet in dat ze het voor hem opnamen. Hij werd de hele uitzending door in de zeik genomen. Het wa...
door Vlagman
02 feb 2020, 15:03
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Denk je? Ik denk dat zo ongeveer iedereen wel door heeft dat er voor PSV weinig te halen valt in Amsterdam vandaag. Ik vind niet dat je iemand mag afrekenen op een verlies vandaag, zeker niet met dit elftal. Sowieso kun je altijd van Ajax verliezen en dit jaar is het helemaal geen schande.. Ik teke...
door Vlagman
02 feb 2020, 15:42
Jump to forum
Jump to topic

[ED] Ajax - PSV (zondag 2 februari 2020, 16:45 uur)

Rodriguez niet fit. Kan nog niet meer dan een uur spelen. Faber durft em nog niet op te stellen uit angst voor blessures.

Rustig brengen zo'n jongen die we voor 10 wedstrijden hebben.
door Vlagman
02 feb 2020, 18:29
Jump to forum
Jump to topic

[ED] Ajax - PSV (zondag 2 februari 2020, 16:45 uur)

milansandro schreef:
Gewoon vrije trap Kuipers voor Ihattaren..
ziege maar ook zagge schreef:
Nu dan weer een blunder, jammer Björn

Hier wordt toch ook gewoon de man op gezocht door Mo ?

Geen penalty dan ook geen vrije trap hier
door Vlagman
02 feb 2020, 19:46
Jump to forum
Jump to topic

Steven Bergwijn

Lekker Steve. Dat was ook wel belangrijk om je gelijk even in de eerste wedstrijden te laten zien tegenover het publiek dat je niet kent. Gelijk wat credits gewonnen.

Kijk em eens glunderen. Lang niet gezien.
Veel beter op zijn plek nu.
door Vlagman
08 mar 2020, 19:11
Jump to forum
Jump to topic

Armindo Tué Na Bangna (Bruma)

DeTaurus schreef:
08 mar 2020, 19:10
Ik vraag me af hoe dit mogelijk is.

Hij moet toch bekeken zijn zou je zeggen?
Hij schijnt gescout te zijn op basis van foto's
door Vlagman
10 mar 2020, 17:32
Jump to forum
Jump to topic

[ED] PSV - FC Emmen (zaterdag 14 maart 2020, 19:45 uur)

\ Plus als Brabander mag je ook nog gewoon naar Ajax of Feyenoord om het virus zo te verspreiden. Nee, als Brabander wordt van je gevraagd om te doen aan sociale onthouding. Gewoon op TV thuis kijken dus. Waanzin. Hoelang gaat dit aanhouden? En wanneer gaan we dit inhalen? Zonder publiek had ik ook...
door Vlagman
24 apr 2020, 19:49
Jump to forum
Jump to topic

Eredivisie 2019/2020

Het enige mooie aan deze beslissing is dat ie op een vrijdag is gemaakt.

Zo meteen met plezier naar VI kijken, dat wordt een regelrechte slachtpartij.