Er zijn 22 resultaten gevonden

Return

door Ardbeg
11 aug 2019, 22:10
Jump to forum
Jump to topic

[ED] PSV - ADO Den Haag (zondag 11 augustus 2019, 20:00 uur)

Mo_El schreef:
11 aug 2019, 21:59
Hele saaie pot, had veel hoger kunnen uitvallen. Maar dit komt allemaal door het feit dat wij teveel domme spelers opstellen.
Wat ben jij een irritante jankerd.
door Jwoeloe
12 aug 2019, 22:01
Jump to forum
Jump to topic

Zakaria Aboukhlal

Moet nog wel een stuk rustiger worden voor de goal. Had er vandaag toch 2 kunnen/moeten maken, 1 op 1 situaties. Verder komt er wel veel gevaar vanaf. Sowieso verlengen!
door ziege maar ook zagge
13 aug 2019, 16:56
Jump to forum
Jump to topic

Opmerkelijke nieuwsberichten

In Iran is de hoofddoek ook een religieus symbool, alleen wordt het daar door de overheid verplicht en dus idd door velen ervaren als onderdrukking. In Nederland heeft o.a. Wilders ertoe geleid dat moslimmeiden meer behoefte kregen aan een eigen identiteit en is het dus - naast nog steeds religieus ...
door Joenepsv
13 aug 2019, 20:18
Jump to forum
Jump to topic

Zakaria Aboukhlal

Aboukhlal is een groot talent. Mag wat mij betreft wat meer kansen in het eerste krijgen maar dat is aan Bommel. In vergelijking met Gakpo is die natuurlijk veel verder. Volwassener. Zie dit jaar wel voor hem als het jaar dat hij echt moet aanhaken. Zo niet heeft hij misschien eerst een verhuurperio...
door Juancho
15 aug 2019, 13:01
Jump to forum
Jump to topic

[vEL] PSV - FK Haugesund (1-0) (donderdag 15 augustus 2019, 20:30 uur)

Ik gooi er eens een positieve uitslag in: 5-0!! Die gasten kunnen er helemaal niks van en zullen ongetwijfeld onder de indruk zijn van spelen in zo'n groot stadion....

2x Malen
1x Bruma
1x Bergwijn
1x Gakpo
door Josef Dettelbacher
21 aug 2019, 12:54
Jump to forum
Jump to topic

HBO naar WO

Hij heeft al een voorlichtingsdag of 2 meegemaakt. Maar hij is gewoon benieuwd en wilt niet de foute keuze maken bijvoorbeeld. Hij is zeer gemotiveerd juist en wilt koste wat het kost slagen in iets. Dan zou ik persoonlijk niet gaan voor de kortste route naar het WO. Gewoon die BIM studie volgen, d...
door Brael
21 aug 2019, 12:55
Jump to forum
Jump to topic

HBO naar WO

Ik vind het helemaal geen slecht plan om te kijken bij welke opleiding je uiteindelijk een goedbetaalde baan krijgt. Ik heb zelf een studie gedaan in de richting die ik gewoon leuk vond (nooit gekeken naar baanperspectieven). Vrijwel alle studiegenoten die ik ken, deden hetzelfde. We hebben allemaal...
door Breur
21 aug 2019, 13:07
Jump to forum
Jump to topic

HBO naar WO

Dus gewoon niet goed voorbereid/gepland. Dat zal hij wel moeten leren, ook dadelijk in je werkzame leven is goed plannen en omgaan met prioriteiten een belangrijk onderdeel van je carrière.
door Juancho
22 aug 2019, 21:39
Jump to forum
Jump to topic

Mohammed Ihattaren

Wat nou te jong voor de basis. Gewoon weer de beste van het veld. En dat zegt veel...
door Mick Jagger
22 aug 2019, 22:40
Jump to forum
Jump to topic

Mohammed Ihattaren

Sommige jeugdspelers hebben in hun eerste jaren als prof moeite met scoren, zoals Bergwijn of Ihattaren's grote voorbeeld Afellay vroeger, maar dat lijkt bij Ihattaren wel goed te zitten. Heeft er al twee inliggen en allebei waren het prima goals. Bovendien nog maar drie goals verwijderd van Doan's ...
door Menno1
22 aug 2019, 22:44
Jump to forum
Jump to topic

Mohammed Ihattaren

Die gaan we natuurlijk niet laten banken voor een fucking huurling of een dure Japanse aankoop toch? En nee, Malen en Bergwijn ook niet. Ik vind het een dilemma. Ihattaren is zó ontzettend goed, echt een talent dat je misschien eens in de 10 jaar in je opleiding hebt zitten. Maar hij is 17 hè. We k...
door DeBruyne
22 aug 2019, 23:19
Jump to forum
Jump to topic

Konstantinos Mitroglou

Vanochtend rond gekomen, nog niet mee getraint, zijn debuut al gemaakt zonder een truitje uitgereikt te hebben gekregen van mr. Van der Kuijlen. Misschien heeft hij zijn nieuwe huis nog niet eens gezien. Wat een verhaal nu al :D
door Chucky
22 aug 2019, 23:22
Jump to forum
Jump to topic

Konstantinos Mitroglou

En mede daardoor is de aankoop van “buitenkansje” Bruma onbegrijpelijk. Die zit uiteindelijk Malen/Gakpo/Ihattaren in de weg...
door TomPSV
22 aug 2019, 23:28
Jump to forum
Jump to topic

Konstantinos Mitroglou

Als je de groepsfase haalt heb je weer minimaal 6 extra wedstrijden en als ze de beker dit jaar serieus nemen zijn dat ook weer een aantal potjes. Iedereen voorin gaat genoeg spelen. Moeten ze niet nog een aanvaller halen wat ze wel van plan lijken te zijn.
door Breur
22 aug 2019, 23:49
Jump to forum
Jump to topic

Konstantinos Mitroglou

Zo ik ben net thuis maar wat een cultheld onze rasputin! Het ziet er niet uit maar de bal komt waar die moet komen, klasse! Natuurlijk verder gewoon malen nog voorlopig in de spits, maar een fijn plan b is dit!
door nilssonH
26 aug 2019, 19:24
Jump to forum
Jump to topic

Zakaria Aboukhlal

Als je een groot talent bent, speel je op je 19e wel in PSV 1. Sommigen spelen op hun 19e al in Oranje. Een aardig talent zou ik het dan eerder noemen. Maar aardig talent is niet goed genoeg voor PSV. Dat je op je 19e al in de basis moet staan om interessant te zijn voor PSV is natuurlijk onzin. La...
door Menno1
26 aug 2019, 21:00
Jump to forum
Jump to topic

Zakaria Aboukhlal

Waarom lopen de talenten weg. Eerst Lonwijk en nu dit. Beide spelers die PSV wou houden. Geen geduld misschien? AZ dat hem misschien een basisplek heeft beloofd? In geval Aboukhal kan PSV weinig meer bieden dan de 'Malen rol'. Dat zou voor Zakaria toch al een geweldig mooie stap zijn. Volgend seizo...
door El Sordo
26 aug 2019, 23:54
Jump to forum
Jump to topic

Zakaria Aboukhlal

Hou toch op man.
door Menno1
09 sep 2019, 22:45
Jump to forum
Jump to topic

Zakaria Aboukhlal

Ik ben het er niet mee eens dat Aboukhlal te licht is bevonden. Stond gewoon bekend als een goed/groot talent. Anders heeft AZ ook geen interesse. Het is gewoon een heel simpel verhaal: - PSV wou zijn contract verlengen, want is gewoon een groot talent. - PSV heeft geen plek in PSV 1 voor hem. Verhu...
door Maikel_91
10 sep 2019, 20:27
Jump to forum
Jump to topic

TV Series

Peaky Blinders schijnt goed te zijn.
door deninho32
19 sep 2019, 22:52
Jump to forum
Jump to topic

Mohammed Ihattaren

Lorenzo von Matterhorn schreef:
19 sep 2019, 22:08
Het topic van onze lieveling telt al 34 pagina's maar niemand heeft gezien dat zijn voornaam verkeerd staat gespeld.. Schandalig..
Aangepast!
door Skywalker
20 sep 2019, 11:24
Jump to forum
Jump to topic

Mohamed Ihattaren

Heel de media zal deze jongen afbranden wanneer die een slechte wedstrijd gaat spelen. Hier heeft Mo wel gelijk in. Zie Luuk de Jong die men niet meer moet oproepen wat Huntelaar, Dost en Weghorst zijn veel beter Zie Dumfries die niet meer in de basis moet want Dest en Veltman zijn veel beter Zie D...