Er zijn 50 resultaten gevonden

Return

door J.B.
27 mei 2020, 17:42
Jump to forum
Jump to topic

Eredivisie 2019/2020

ShovingNE2 schreef:
27 mei 2020, 17:36
Nee hoor. De clubs zijn ook echt klaar met het gedrag van Ajax. Ze hopen echt dat die arrogante smoel een keer wordt afgestraft. Als Ajax echt serieus klappen krijgt trekken de andere clubs lachend champagne open. AZ voorop.
Ok dan, take it easy...
door tijn0
31 mei 2020, 10:37
Jump to forum
Jump to topic

Ajax III

Om mij even van mijn meest sneue kant als PSV-supporter te laten zien, niet beter dan de gemiddelde Feyenoorder, mijn top-10 Ajax momenten: Nummer 10: AC Milan - Ajax (3-2) Ajax leek op weg naar een stunt in de CL, maar toen kwam een laatste minuut. Te zien vanaf 5.30: https://www.dailymotion.com/vi...
door Ren Höek
31 mei 2020, 12:07
Jump to forum
Jump to topic

Steven Bergwijn

Het in mijn ogen grootste probleem met Bergwijn is hier al aangehaald: Hij is een slapjanus. De echte toppers staan op in de moeilijke tijden, als het zwaar wordt en er meer wordt gevraagd. Spelers als Memphis en Lozano deden dat, die stonden juist op die momenten op en namen het team op sleeptouw. ...
door Ykhim
04 jun 2020, 14:39
Jump to forum
Jump to topic

Memphis Depay

Totaal eens, maar ik ben positief mbt het punt dat we discriminatie op termijn wel kunnen uitroeien. We zijn nu zo dichtbij.. Dichtbij? Welnee joh. Ik waardeer het optimisme, daar niet van. Maar zo'n uitspraak lijkt eerder een gevalletje van de wens is de vader van de gedachte. Zowel voor de actie ...
door Grasmat
19 jun 2020, 18:45
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

Vrijheid van meningsuiting is weer een rekbaar begrip blijkbaar. Alleen als het in het straatje van de "juiste" mening past blijkbaar. Als er iemand geen racist is dan is het Derksen wel, met zijn voorliefde voor "zwarte" muziek. Nee weer lekker de gekwetstkaart spelen over een mening van iemand en ...
door koetje
19 jun 2020, 19:52
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

Schipje schreef:
19 jun 2020, 19:45

Wijnaldum heeft een geweldige verhaal op zijn insta geplaatst en je kan daar moeilijk mee oneens zijn.
Dat kan best hoor.

Je kunt de grap van Derksen geen discriminatie vinden en je kunt wat Akawasi heeft gezegd afkeuren.
door TomPSV
20 jun 2020, 16:42
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

Mensen als conservatieve tokkies neerzetten omdat ze niet overal racisme inzien en humor belangrijk vinden. Ik ga het stuk niet eens lezen. Die Eus is iets te veel in zichzelf gaan geloven.
door El Sordo
22 jun 2020, 13:56
Jump to forum
Jump to topic

Ajax III

Heb jij een Nintendo gekregen voor je verjaardag? Leuk hoor, ik heb net een Supernintendo gekregen. En ik was niet eens jarig. En iedereen moet het weten.
door Lorenzo von Matterhorn
20 jul 2020, 13:12
Jump to forum
Jump to topic

Interessante spelers voor PSV

RIO schreef:
19 jul 2020, 05:57
Er is gesproken met een oud speler. Weet niet of het gaat gebeuren maar het zou mooi zijn als je terugkomt. Tis niet Bruma, maar heb begrepen dat Schmidt wel open staat voor deze speler. Ligt eraan of zijn familie er zin in heeft.
Jetro?

Zouden zijn families er zin in hebben?
door Thijs85
23 jul 2020, 20:15
Jump to forum
Jump to topic

Erick Gutierrez - deel II

Inderdaad. Je definitie van “first” is een beetje afwijkend, @Maikel_91. Laat jij je ook nog elk weekend ontmaagden?
door Ribbelchips
24 jul 2020, 09:23
Jump to forum
Jump to topic

PSV tenue

koetje schreef:
24 jul 2020, 09:09
Fanatic-U-s schreef:
24 jul 2020, 09:06
Ja of de ouders van Fresku woonden vroeger in Eindhoven :roll:
Wikipedia vermeld wel de geboorteplaats van Fresku maar niet de plaats van verwerking.
Hij is ook nog niet dood, dus dat nog niet bekend is waar zijn lichaam verwerkt zal gaan worden is toch niet zo vreemd?
door Trixm
28 jul 2020, 11:45
Jump to forum
Jump to topic

PSV Jeugdopleiding Algemeen

Raw85 schreef:
25 jul 2020, 09:26
Gaat de hele jeugd nu eigenlijk Vollgasfussball spelen of doet ieder team wat anders qua tactiek/formatie?
De onder 19 lijkt wel oefeningen van Roger mee te nemen.
door Ykhim
01 aug 2020, 13:41
Jump to forum
Jump to topic

Transferwindow winter/zomer 2020

Ihattaren : misschien moet je je vastgeroeste mening wat betreft Doan en Bruma loslaten en met een meer open blik naar die twee kijken, want zo slecht was het gisteren niet. In elk geval een stuk beter dan waar ze vorig seizoen geëindigd waren. Verder is de gedachtegang natuurlijk ook niet juist, a...
door ruuddevil
25 aug 2020, 09:08
Jump to forum
Jump to topic

Roger Schmidt

Ik zou de afstandsschoten van Jorrit toch wel gaan missen.
door Jwoeloe
30 aug 2020, 12:46
Jump to forum
Jump to topic

Jordan Teze

Ondanks dat ik de wedstrijd gisteren niet heb gezien, zie je wel waarom Schmidt het in hem ziet zitten in balbezit. Een speler die de bal door de as durft in te spelen op een naar binnen knijpende speler die tussen de linies vrij komt. Fragment hieronder is daar een mooi voorbeeld van. Genoeg verded...
door trouwepsvfan
08 okt 2020, 15:30
Jump to forum
Jump to topic

Mario Götze

Als vrouw vind ik dat ik in deze ook best een mening mag hebben; je kunt de opmerking van Hans misschien ongepast vinden maar hij zei niet dat ze een lekker wijf ofzo was. Dat zei hij tussen de regels door (ik wil haar wel chauffeuren) en dan heb ik er zelf nooit zo'n probleem mee. Je moet er ook we...
door Josef Dettelbacher
08 okt 2020, 15:44
Jump to forum
Jump to topic

Mario Götze

trouwepsvfan schreef:
08 okt 2020, 15:30
Als vrouw vind ik dat ik in deze ook best een mening mag hebben
Kijk daar gaat het fout...

Dat mocht sowieso al, iedereen roept hier maar wat
door Gestelnaar
09 okt 2020, 10:26
Jump to forum
Jump to topic

Financiën

Klopt. We ontvangen nog 12 miljoen kortlopend en daarnaast ook 2 miljoen langlopend. Totaal 14 miljoen. https://i.postimg.cc/w7F02DPS/9-BEF7514-08-BB-4-D05-A6-CE-F28-BFE94-F437.jpg Echter, onder de langlopende schulden staat ook een post van 24 miljoen gerubriceerd aan transfergelden die bij de 13 ...
door Ykhim
12 okt 2020, 01:44
Jump to forum
Jump to topic

Mohamed Ihattaren

Ik vind het veel te makkelijk om het te hebben over negatief gelul, speculatie of gegis in de media. Doe je ogen open en je ziet toch precies wat er aan de hand is? Ihattaren kwam als een komeet, is ook een supertalent, maar sinds het overlijden van zijn vader en het ontslag van MvB is het 3x niks. ...
door tijn0
18 okt 2020, 14:37
Jump to forum
Jump to topic

[ED] PEC Zwolle - PSV Eindhoven (zondag 18 oktober 2020, 16:45 uur)

Zul je zien dat Theo Reitsma zijn comeback maakt.
door Ardbeg
18 okt 2020, 18:12
Jump to forum
Jump to topic

milansandro schreef:
18 okt 2020, 18:10
Eerlijk is eerlijk...
Matig debuut van Sangare..
Dat is echt onzin. Echt echt onzin. Wat beginnersfoutjes mogen. Hij doet t echt niet slecht.
door Ihattaren
18 okt 2020, 18:42
Jump to forum
Jump to topic

Misschien kan Arnold Bruggink even aan Milan van Dongen vragen hoe hij het heeft gevonden om op dezelfde grasmat te staan als Gotze