Er zijn 98 resultaten gevonden

Return

door Josef Dettelbacher
25 jun 2020, 20:48
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

Overigens nog wel een belangrijk detail dat nog redelijk onbelicht is gebleven: ze schijnen de afgelopen weken sowieso al aardige ruzies te hebben gehad, waardoor de sfeer verziekt was. Zou gaan over een daily VI show. Waarvan in het midden gelaten is wie het wel en wie niet wilde(n). Ah, misschien...
door TomPSV
29 jun 2020, 08:28
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

Fidan had haar sterkste uitzending. Eigenlijk viel ze tot nu toe iedere keer door de mand, maar eindelijk was ze hier eens kritisch en liet ze een wat rechtser geluid horen op de NPO. Arie B. ook gewoon NSB'er noemen. Mooi man.
door Grasmat
29 jun 2020, 08:43
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

Wauw, Genee lult zich steeds dieper het moeras in. Hij had die kritische vragen vast niet verwacht bij de NPO. :lol:

Die Fidan ook mooi enge Arie een NSB'er noemen op tv, heerlijk.
door Josef Dettelbacher
29 jun 2020, 09:41
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

Nu het hele item gezien. Genee komt er wat mij betreft erg zwak uit. Als je Pauw zo naast Genee ziet, dan merk je trouwens pas echt het verschil in kwaliteit van gesprek leiden/voeren. Pauw lekker rustig en elke keer messcherp, en Genee maar met z'n gebaren en herhaling van zetten, en wanneer puntje...
door deninho32
29 jun 2020, 10:04
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

En daarom is de tijd gewoon geweest om zulke grappen te kunnen maken, mijns inziens (afhankelijk van context allicht, voordat ik een absolute stelling doe En in zo'n enge wereld wil ik niet leven. Elke grap mag gemaakt worden. Mensen staan ook niet per definitie achter Derksen, maar achter het vrij...
door Josef Dettelbacher
06 jul 2020, 10:38
Jump to forum
Jump to topic

Covid-19

Ik snapte sowieso al nooit waarom mensen zo lang reizen om dan ergens bij een all inclusive hotel aan een zwembad te gaan liggen met een hoop andere mensen. Maar mensen, die dit nu doen, vind ik al helemaal belachelijk. Vroeger vond ik die vakanties in Griekenland en Egypte verschrikkelijk. Als kin...
door Chucky
06 jul 2020, 10:59
Jump to forum
Jump to topic

Covid-19

Ik snapte sowieso al nooit waarom mensen zo lang reizen om dan ergens bij een all inclusive hotel aan een zwembad te gaan liggen met een hoop andere mensen. Maar mensen, die dit nu doen, vind ik al helemaal belachelijk. Het ergste is dat dat ook nog eens vooral die simpele viruswaanzin en weg met a...
door PCGC
07 jul 2020, 13:36
Jump to forum
Jump to topic

Opmerkelijke nieuwsberichten

Van de andere kant kan het natuurlijk ook zo zijn gegaan zoals TB stelt: Zelfs als hier sprake van zou zijn, dan nog mogen zijn beveiligers de man niet op een dergelijke wijze aanpakken. Dat mag alleen de politie. Daar gaat het om. Wat Brael zegt hierboven, in sommige gevallen mag je geweld toepass...
door Maikel_91
18 jul 2020, 11:17
Jump to forum
Jump to topic

Moderators / Admins

Wat ik zeg, had ik zo moeten reageren? Waarschijnlijk niet. Maar als je zoveel tijd erin hebt gestoken in het onderhandelen met iemand en zorgen dat dingen voor iedereen goed verloopt. Dan word je boos als iemand gemaakte afspraken binnen nog geen 24 uur voor de zoveelste keer schendt. En dan vervol...
door tijn0
15 aug 2020, 13:03
Jump to forum
Jump to topic

Formule 1

Bizarre crash van supercoureur (toch @RaJitsu 😋?) Ocon in VT3!
door Maikel_91
18 aug 2020, 11:34
Jump to forum
Jump to topic

Het Nederlands Elftal

Laten we de F1 hier buiten houden, infantiele sport.. Laten we vooral respectvol blijven over sporten waar je zelf niet naar kijkt. Wat een belachelijk iets om meteen met termen als 'infantiele sport' te komen waarmee je gelijk iedereen die het wel volgt wegzet. Omdat jij het niet volgt is het niet...
door Maikel_91
19 aug 2020, 10:52
Jump to forum
Jump to topic

Formule 1

Ik sinds de 1e wereldtitel van Häkkinen, maar toen was ik een jaar of 9/10. Heb wel een keer wat seizoenen over geslagen wegens betaalkanalen enzo. Mag ik nu meediscussiëren of ben ik ook een domme Nederlander die alleen voor Verstappen kijkt? Heb trouwens ook nog die races gekeken waar PSV aan meed...
door Ykhim
04 sep 2020, 22:57
Jump to forum
Jump to topic

Het Nederlands Elftal

Ik snap het verwachtingspatroon van sommige mensen niet. Al die gasten hebben amper wedstrijdritme, voor velen de eerste serieuze wedstrijd in een hele lange tijd. Natuurlijk loopt het stroef en moeizaam. Maar vandaag zie je wel wat voor verschil het maakt om een aantal wereldspelers in je elftal te...
door deninho32
05 sep 2020, 17:02
Jump to forum
Jump to topic

Problemen met het forum

Ik ga even voor je kijken.
door Juancho
05 sep 2020, 17:21
Jump to forum
Jump to topic

Steven Bergwijn

Eerste alinea ben ik het met je eens, tweede niet. Als we straks bij een afscheid van een stadion maar halfvolle tribunes hebben, verliezen we ook onze uitstraling en cultuur. Oud-spelers spreken positief over ons, doordat we zoveel warmte geven. Als je daarmee stopt, gaan diegenen zich ook minder ...
door ShovingNE2
06 sep 2020, 08:06
Jump to forum
Jump to topic

FC Groningen

Gisteren in de binnenstad van Groningen. Ik hoop altijd dat dit soort gasten elkaar dood slaat. Of hier en daar wat letsel dat ze nooit meer kunnen lopen. Dat er na de vechtpartij gewoon 6 blijven liggen. Voorgoed. Door deze idioten zullen normale voetbalsupporters ook altijd klote behandelt worden ...
door Menno1
13 sep 2020, 18:55
Jump to forum
Jump to topic

Mohamed Ihattaren

Laten we aub niet vergeten wat hij allemaal meegemaakt heeft het afgelopen jaar. Heel de familie en buitenwereld wil iets van hem. Zal echt nog veel pieken en dalen meemaken, aan Roger om hem juist te prikkelen en Mo om de juiste reactie te laten zien. Ja deze flauwekul lees ik nu al een hele tijd....
door Tomm
13 sep 2020, 22:15
Jump to forum
Jump to topic

[ED] FC Groningen - PSV (zondag 13 september 2020, 16:45 uur)

Jwoeloe schreef: ↑
13 sep 2020, 21:55
Even opletten op de achtergrond. De sloopkogel was na 90 minuten nog niet klaar met de selectie. :mrgreen:

https://www.foxsports.nl/video/3261250/ ... leedkamer/
Dat werd onder vBommel ook al veelvuldig gedaan.
door Juancho
14 sep 2020, 17:39
Jump to forum
Jump to topic

De grote vraagbak

Backup PC is wat overdreven, een clone van mijn windows drive moet genoeg zijn. Mocht Windows weer corrupt raken of wat dan ook is het ff die clone terugzetten en alles draait zoals het draaide. Als ik het goed heb tenminste :). Ondertussen heb ik alles weer netjes draaien. Ik heb er zelfs een extra...
door Maikel_91
26 sep 2020, 14:19
Jump to forum
Jump to topic

Maximiliano Romero

Laten we gewoon hopen dat hij goed herstelt om vervolgens te vlammen voor PSV.

Wat naar dat geleuter over hem lozen terwijl die jongen net een hele zware blessure heeft opgelopen. Bah.
door Juancho
18 okt 2020, 00:10
Jump to forum
Jump to topic

Covid-19

Ik ben daarom ook wel veel meer voor om de eigen grenzen veel meer te sluiten. Zeker straks in de wintersport vakanties. Als mensen het zelf niet zien, moet het maar verboden worden. Gewoon dicht die grenzen en de mensen die zo graag de sneeuw in willen slaan maar een jaartje over. Wij hebben ook on...