Er zijn 98 resultaten gevonden

Return

door J.B.
17 dec 2019, 10:39
Jump to forum
Jump to topic

Ernest Faber

Geef hem nou een kans. Om hem nu al af te fikken. Hij heeft nog geen wedstrijd gedaan. Ik vind het wat belachelijk dat sommigen nu al vol met kritiek zijn terwijl die gast nog geen potje heeft gedaan. Eerst kijken, dan beoordelen.
door Josef Dettelbacher
17 dec 2019, 14:36
Jump to forum
Jump to topic

Ernest Faber

Brael we lullen op het moment vind ik te zwart-wit. Ik zeg bewust we. Of alle schuld bij John, of alle schuld bij Mark, of alle spelers zijn goed, of alle spelers zijn slecht. Door het twee maanden aan te kijken met een nieuwe trainer, kun je veel beter nuanceren. Vast niet alle spelers zijn ruk, e...
door Josef Dettelbacher
19 dec 2019, 11:00
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

@Brael ik heb bij jou altijd het idee dat wanneer ik zeg "ik vind licht paars een mooie kleur", dat jouw conclusie/reactie is dat roze mijn lievelingskleur is.

Laten we allebei concluderen dat we maar matig een fatsoenlijke discussie met elkaar kunnen voeren, en het er maar bij laten.
door J.B.
22 dec 2019, 13:41
Jump to forum
Jump to topic

Sfeertopic Algemeen

Ze stonden ook goed achter de ploeg na 0-1. Dat niet alleen. Ook toen PSV het wat rustiger aan deed en PEC langer dan een minuut aan de bal was waren er fluitconcerten te horen. Ik vind heel die kern op Oost maar een aparte groep. Voor de buhne doen alsof ze zo achter de ploeg staan, maar het gros ...
door Maikel_91
22 dec 2019, 19:05
Jump to forum
Jump to topic

TV Series

The Witcher op Netflix is een absolute aanrader als je een beetje van Fantasy houdt.

Is gebaseerd op een Poolse boekenreeks en een reeks games. Serie bevalt erg goed.
door Maikel_91
01 jan 2020, 23:51
Jump to forum
Jump to topic

Erick Gutierrez - deel II

Guti heeft nog nooit echt een grote kans gekregen. Ja trouwens wel, aan het begin van het seizoen, toen hij gelijk de beste middenvelder van PSV was. Na zijn blessure werd meteen Hendrix erin geknald en die mocht er niet meer uit. Hoop dat hij na de winterstop eindelijk de kans krijgt om zich wat la...
door Vlagman
27 jan 2020, 08:54
Jump to forum
Jump to topic

Sfeertopic Algemeen

Klopt ja, supporter zijn inderdaad de club. Lees je eens in wat een voetbalclub zonder fans zou zijn....juist helemaal niets. 0,0% bestaansrecht. Nee, je bent toeschouwer. Ga naar binnen en op je stoeltje zitten. Kijk links naast je, kijk rechts naast je. Dan zie je nog 34.999 toeschouwers en geen ...
door Armada
31 jan 2020, 20:52
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Triest dat het zo moet lopen.

Die 'bedreigingen' vanuit eigen achterban, daar kots ik echt van.

Zijn wij dit nu geworden?

Voor mij is dit een absoluut dieptepunt.
door Vlagman
31 jan 2020, 22:16
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

Ach joh, til er niet zo zwaar aan. Ik heb de hele aflevering gezien was prima. Sommige mensen kijken ernaar alsof het het 8 uur journaal is. Het feit dat ze van Bommel niet tot de sokken affakkelen houdt niet in dat ze het voor hem opnamen. Hij werd de hele uitzending door in de zeik genomen. Het wa...
door nilssonH
01 feb 2020, 14:47
Jump to forum
Jump to topic

NBA

Wat een mooi afscheid van Kobe gisteren bij de Lakers. Echt kippenvel.
door deninho32
02 feb 2020, 15:11
Jump to forum
Jump to topic

Sfeertopic Algemeen

Sowieso, ons en wij.. Je bent hier toch gewoon op persoonlijke titel.. Of ben je een woordvoerder of zo?
door Maikel_91
02 feb 2020, 16:28
Jump to forum
Jump to topic

[ED] Ajax - PSV (zondag 2 februari 2020, 16:45 uur)

Neem nog even wat azijn jongens. Volgende week komen jullie aan dat Spakenburg een betere selectie heeft.

Drama queens.
door guus
29 feb 2020, 23:11
Jump to forum
Jump to topic

Opmerkelijke nieuwsberichten

Ik vind dat ineens massaal handgel kopen wel apart. Wassen die mensen normaal nooit hun handen? Is toch normaal dat je je handen wast na toiletbezoek, als je eten gaat koken en voordat je gaat eten enz.
door Ykhim
08 mar 2020, 11:49
Jump to forum
Jump to topic

Transferwindow winter/zomer 2020

Eens met m'n homie Ardbeg. Zo'n selectie doet mee om plek 5, en dan heb je het naar behoren gedaan. Laat ik op verzoek van de mensen in m'n inbox dan zelf maar een poging wagen :mrgreen: Onder de spoiler een wat gedetailleerder verhaal, maar samengevat worden deze jongens de nieuwe spelers: - Lyanco...
door Ardbeg
22 apr 2020, 10:51
Jump to forum
Jump to topic

Toffe Youtube kanalen

Oh vice, verschrikkelijk (op sommige cooking shows na). De stem van de slachtofferrol millenial wereld.
door deninho32
27 apr 2020, 10:11
Jump to forum
Jump to topic

Het grote drankentopic

Ik kwam net deze tegen :D
Afbeelding
door tijn0
30 apr 2020, 09:45
Jump to forum
Jump to topic

Covid-19

Niet iedereen heeft hetzelfde budget. Te veel mensen zitten nu aan hun max (kun je wat van vinden) en duurder winkelen kan dan gewoon niet. Weet niet of dat dan direct pittige garnaal krokketjes zijn.
door Maikel_91
16 mei 2020, 18:08
Jump to forum
Jump to topic

Opmerkelijke nieuwsberichten

ziege maar ook zagge Ik denk dat hij niet overdrijft. We zijn klaar met dit gedoe steeds hier. Mensen die vanaf hun morale high horse constant de mening van andere teniet doen puur omdat hij niet strookt in het eigen straatje. Er is een waarschuwing geweest om te stoppen met die persoonlijke aanval...
door PSV90
17 mei 2020, 14:04
Jump to forum
Jump to topic

Moderators / Admins

Mods als eerste bedankt voor de tijd en moeite die jullie steken in het in goede banen leiden van dit forum.

Wat mij betreft was het sluiten van het deel 'maatschappelijke discussies' niet perse nodig geweest, maar misschien komt een weekje afkoelen de sfeer daar wel ten goede.
door PCGC
26 mei 2020, 01:37
Jump to forum
Jump to topic

Moderators / Admins

Even wat anders. In het politieke topic merk ik dat de discussie weer naar een Marokkanen/buitenlanders discussiekant wordt getrokken. Moet bespreekbaar zijn, maar ik zou daar toch graag een ander topic voor zien zodat er es een politieke discussie kan plaatsvinden zonder dat daar iedere drie posts...
door Maikel_91
31 mei 2020, 11:12
Jump to forum
Jump to topic

Steven Bergwijn

Bergwiin heeft meer talent in zijn linkerteen dan Lozano in zijn hele lichaam Wat een belachelijke opmerking. Bergwijn is meer gepolijst en Lozano is meer doelgericht en sneller. Het is maar net wat jij als fan leuker vindt om naar te kijken. Lozano is een fantastische speler. Maar verbaast me niks...
door NESTA
01 jun 2020, 08:36
Jump to forum
Jump to topic

Amerika en Trump

Vandaag ook in 020 dus die demonstratie van dat werkschuwe tuig van KZOP. En in de oproep om te komen maken ze bekend dat ook in Nederland een George Ffloyd is: De laatste woorden van #GeorgeFloyd "Ik kan niet ademen" deden denken aan het disproportionele politiegeweld bij de arrestatie van Jerry A...
door milansandro
05 jun 2020, 06:52
Jump to forum
Jump to topic

Moderators / Admins

Ah... Het gaat nu dus over ideologie? Als je de "linkse" ideologie niet aanhangt ben je meteen een rechts extremist... Even kijken.. We worden nu al uitgemaakt voor debielen, gefrustreerde kleuters, en dus ook voor rechtsextremisten.. Fraai weer.. En maar bij de mods blijven klagen om schorsingen ui...
door milansandro
08 jun 2020, 18:49
Jump to forum
Jump to topic

Amerika en Trump

Kop.Spijker. Raak.
door ruuddevil
08 jun 2020, 20:05
Jump to forum
Jump to topic

Amerika en Trump

BAM. Je zou maar een agent zijn met een kut salaris en dan ook dit gezeik nog over je heen krijgen. Respect. Politie agenten verdienen net zoveel waardering als mensen in de zorg.