Er zijn 98 resultaten gevonden

Return

door deninho32
14 okt 2019, 15:12
Jump to forum
Jump to topic

Moderators / Admins

'Oke mannen en enkele vrouwen, Een tijdje terug kwamen we tot de conclusie met zijn alle dat er teveel op de man gespeeld wordt en mensen elkaar te vaak en te snel persoonlijk aanvallen. Toen kwam er het idee om een feedbacktopic te maken om daar zaken uit te praten. Dit was een succes, voor 5 minu...
door Brael
18 okt 2019, 12:57
Jump to forum
Jump to topic

Binnenlandse politiek

Ach ja, maar het blijven foute figuren met slechts 3 zetels - en een hoog theatergehalte, inhoudelijk maar ook organisatorisch stelt het clubje m.i. weinig voor. Als ze groot zouden worden zou het een ander verhaal zijn en dat is ook het verschil met zo'n Baudet he, dat die gewoon tegen fascisme aa...
door colocolofc
19 okt 2019, 21:26
Jump to forum
Jump to topic

[ED] FC Utrecht - PSV (zaterdag 19 oktober 2019, 20:45 uur)

Voor de 1342ste keer. Hendrix kan echt niet meer.
door Juancho
19 okt 2019, 22:18
Jump to forum
Jump to topic

[ED] FC Utrecht - PSV (zaterdag 19 oktober 2019, 20:45 uur)

Tonynmgn schreef: ↑
19 okt 2019, 22:17
Word weer een arbitrale nederlaag.
Zal wel aan mij liggen maar ik snap echt helemaal niks van dit soort reacties. Ik zal wel een andere wedstrijd zien dan..
door ShovingNE2
20 okt 2019, 08:39
Jump to forum
Jump to topic

Jorrit Hendrix

Hendrix maakt vaker van dit soort domme acties. Is ook wel eens gespaard voor geel of zelfs tweede geel. Als het niet loopt is het een grote frustratiebom. Viergever probeerde volgens mij oprecht de bal weg te tikken maar was net te laat: terecht rood, maar niet bewust. Kan een keer gebeuren, doet v...
door El Sordo
01 nov 2019, 00:25
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

U2 is nooit goed te pruimen.
door deninho32
01 nov 2019, 09:51
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

J.B. schreef: ↑
01 nov 2019, 00:38
El Sordo schreef: ↑
01 nov 2019, 00:25
U2 is nooit goed te pruimen.
toppers fan? :mrgreen:
Dit is denk ik reden voor een schorsing, gaat echt te ver 😜
door Juancho
01 nov 2019, 11:36
Jump to forum
Jump to topic

Het grote muziektopic, voor liefhebbers en muzikanten!

Zoals gezegd, gisteravond de primeur van mijn nieuwe track met Misja Helsloot in A State of Trance van Armin van Buuren...

door Maikel_91
02 nov 2019, 09:21
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Gast, please. Ga googlen hoe je komma's moet gebruiken. Dit is geen doorkomen aan zo.
door voskat
02 nov 2019, 21:41
Jump to forum
Jump to topic

Konstantinos Mitroglou

Opportunisme...
Twee invalbeurten in een team in volslagen chaos en hij kan er opeens niks meer van.
door Menno1
07 nov 2019, 19:52
Jump to forum
Jump to topic

[EL] LASK - PSV (donderdag 7 november 2019, 18:55 uur)

Mij maak je niet wijs dat Gakpo, Bruma, Doan, Gutierrez, Ihattaren het voetbal verleerd zijn. Dat zijn allemaal internationals of jeugd internationals. Dit is puur een coach kwestie. Hij ramt het vertrouwen eruit met zijn idiote selectie praktijken. Hij zet het tactisch niet oed neer, er zijn geen p...
door NESTA
11 nov 2019, 09:30
Jump to forum
Jump to topic

Opmerkelijke nieuwsberichten

Een auto ongeluk gaan vergelijken met ontsnapte tbs-ers die opnieuw misdaden plegen. Juist ja. Misschien is het wel handig om te blijven vermelden dat het veroordeelde criminelen zijn waar je de maatschappij voor moet blijven beschermen, en elk voorbeeld waarbij het misgaat is er al eentje teveel. M...
door Grasmat
12 nov 2019, 20:09
Jump to forum
Jump to topic

De klimaatverandering

Blij dat ik de 130 nog bewust meegemaakt heb, kan ik dan over een aantal jaar zeggen als we inmiddels nog maar met 60 over de A2 mogen kruipen.

100 rijden op een rustige vierbaans snelweg? Volledig tegennatuurlijk. Succes met handhaven zou ik zeggen.
door Maikel_91
12 nov 2019, 22:00
Jump to forum
Jump to topic

TV Series

The Mandalorian op Disney Plus is wel een aanrader, ben nu bezig met de 1e aflevering maar ziet er echt fantastisch uit en is meteen tof.
door Ajacied1988
14 nov 2019, 09:46
Jump to forum
Jump to topic

De klimaatverandering

Daarnaast met 100 km per uur de linkse baan rijd je te traag. De rechtse baan moet je achter de vrachtwagens rijden en dan rijd je zelfs nog maar 90 km per uur. Met 100 km per uur gaan veel mensen zich vervelen, dus zullen er meer mensen andere dingen gaan doen waardoor je dus ook eerder aanrijdinge...
door J.B.
03 dec 2019, 15:26
Jump to forum
Jump to topic

Sfeertopic Algemeen

Maar zoiets werkt toch alleen maar als het georganiseerd en massaal gebeurt? Als er her en der een plukje supporters niet op komt dagen heeft dat echt nul impact. Als de resultaten zo blijven dan is dat een kwestie van tijd. Oh maar van mij mag het protest nu al hoor, want Mark stapt zelf niet op e...
door DeStilleAjacied
07 dec 2019, 13:31
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Ajacied1988 schreef: ↑
07 dec 2019, 12:28
Ajax moet voor de winterstop nog tegen Valencia thuis, AZ uit en Ado thuis.
Bedankt voor het uiteenzetten van het speelschema voor de winterstop. Ik kon het al niet vinden op de rest van het internet.
door 10. Nilis
12 dec 2019, 19:39
Jump to forum
Jump to topic

Erick Gutierrez - deel II

Dit was Ihattaren z'n fout, niet die van Guti. Maar dat zal ik wel niet mogen zeggen, want dat is 'ons Mootje'.
door Maikel_91
14 dec 2019, 12:53
Jump to forum
Jump to topic

Erick Gutierrez - deel II

Mensen die blijven ontkennen dat Guti begin dit seizoen veruit de beste middenvelder was van PSV snappen er bijzonder weinig van. Tot zijn handblessure ongenaakbaar. Daarna al dat vertrouwen wat hij heeft opgebouwd weer verloren omdat Van Bommel niet wist hoe snel hij Hendrix een basisplaats moest g...
door TomPSV
15 dec 2019, 15:39
Jump to forum
Jump to topic

[ED] Feyenoord - PSV (zondag 15 december 2019, 14:30 uur)

DeTaurus schreef: ↑
15 dec 2019, 15:36
Godverdomme die Guti zo ontiegelijk slecht.
Wat loop je nou de hele tijd te lullen man. Speelt helemaal niet onaardig.
door 10. Nilis
15 dec 2019, 15:44
Jump to forum
Jump to topic

[ED] Feyenoord - PSV (zondag 15 december 2019, 14:30 uur)

DeTaurus schreef: ↑
15 dec 2019, 15:36
Godverdomme die Guti zo ontiegelijk slecht.
Pleur nou toch eens op, achterlijke undercover jood.

Hebben we geen bans voor dit soort volk, mods?
door RIO
15 dec 2019, 16:12
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Tieft eens op. Kan iemand hem eraf schoppen. Vieze trol.
door SRF
17 dec 2019, 08:04
Jump to forum
Jump to topic

GastΓ³n Pereiro

Puur voetbaltechnisch gezien is en blijft Pereiro de absolute top van de Eredivisie. Als hij het op z'n heupen heeft is ie beter dan Bergwijn, Mo of Malen. Maar hij heeft niet altijd z'n dag en is onwaarschijnlijk grillig. Met de blessuregevallen voorin zou ik Pereiro nu nog maar zoveel mogelijk geb...
door cocufan1
17 dec 2019, 09:09
Jump to forum
Jump to topic

Ernest Faber

Ik had verwacht dat Faber 2 wedstrijden ging doen. Toon zou van het Bommel fiasco geleerd moeten hebben dat snel de makkelijke oplossing kiezen (de interne kandidaat met ambitie en diploma) niet altijd de beste optie is. Halverwege een seizoen liggen de beste trainers niet voor het oprapen. Of je m...