Er zijn meer dan 2316 resultaten gevonden

Return

door Massimo
05 sep 2019, 10:33
Jump to forum
Jump to topic

Armindo Tué Na Bangna (Bruma)

De aankoop van Doan kan je over twisten in zowel positieve als negatieve zin, maar Bruma vond ik eigenlijk wel een logische aankoop en op voorhand goed geanticipeerd. Op dat moment leek het dat zowel Lozano als Bergwijn zouden vertrekken. Je bent als kleinere club in Europa afhankelijk van wanneer e...
door Massimo
05 sep 2019, 11:11
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Nu de transfermarkt gesloten is kunnen we de balans op gaan maken. Ik vind dat Ajax redelijke zaken heeft gedaan. Spelers voor mooie transfersommen verkocht, een aantal goede spelers gehaald. Maar ik heb ook mijn twijfels over iemand als bijvoorbeeld Marin. En ook zitten we nog steeds met Labyad, D...
door Maikel_91
05 sep 2019, 13:08
Jump to forum
Jump to topic

PSV in Europa 2019/2020

[mention]Gestelnaar[/mention] [mention]tirzah[/mention] Lees de post van Jwoeloe een stukje hierboven eens. Het is zeer logisch dat PSV deze verschuiving heeft aangevraagd. Constant dat egoïstische gejammer over 'ja maar de supporters dan' iedere week wordt irritant. Het zou belachelijk zijn als de ...
door Maikel_91
05 sep 2019, 14:21
Jump to forum
Jump to topic

PSV in Europa 2019/2020

De supporters ZIJN de club einstein. Gewoon zwaar kut die zondag 20:00 wedstrijden, en dat verplaatsen steeds. Bij bekendmaken schema probeer je thuis de agenda zo aan te passen dat je iedere week kunt gaan kijken, jij als trouwe FOX hoer zal daar geen last van hebben nee. Mede supporters uitscheld...
door ShovingNE2
06 sep 2019, 21:22
Jump to forum
Jump to topic

Transferwindow winter/zomer 2019

Mocht een bescheiden bijdrage leveren aan een stukje in het ED over het transferwindow.

Samen met oa [mention]Garrincha[/mention]

door Afellay_Amrabat
06 sep 2019, 23:19
Jump to forum
Jump to topic

Memphis Depay

Wat een ge-wel-dige speler is dit geworden zeg. Absolute wereldtop bij Oranje.
door Joenepsv
07 sep 2019, 08:14
Jump to forum
Jump to topic

Mohammed Ihattaren

Verwacht ook dat hij voor Nederland kiest. Hij heeft het goede voorbeeld nu ook dicht bij zich. Afellay. Heeft van alle Marokkaanse Nederlanders toch de mooiste loopbaan gehad. en meer dan vijftig interlands gespeeld. Maar waar Ihattaren ook voor kiest, ik vind het prima. Dat is zijn keuze. De media...
door nilssonH
07 sep 2019, 12:03
Jump to forum
Jump to topic

Donyell Malen

Schitterende foto dit.

door Heruone
07 sep 2019, 15:31
Jump to forum
Jump to topic

Pablo Rosario

Datzelfde geldt mijn mening ook deels voor Rosario. Rosario speelt, ik noem een random getal, 30 ballen breed of terug en iedereen zal logischerwijs benadrukken dat Rosario conservatief is, niet voldoet en / of voetballend te kort komt, omdat hij immers de optie vooruit nooit zoekt. Terwijl er juis...
door Maikel_91
08 sep 2019, 12:28
Jump to forum
Jump to topic

[Oranje] Wat nu en welke kant op?

Er is niks mis met Memphis. Er is wat mis met de mensen die constant naar excuses zoeken om over hem te zeiken.

Laat die jongen gewoon zichzelf zijn.
door Chucky
08 sep 2019, 22:11
Jump to forum
Jump to topic

Transferwindow winter/zomer 2019

Je kan even zijn topic aanmaken, want het is een toppertje hoor. Ik ben je dienstmeid niet vriend. Als je iets gedaan wilt hebben kan je het op een fatsoenlijke manier aankaarten. Zoals al eerder is benoemd, topics kun je zelf aanmaken, succes ermee. Maikel, poets even mijn schoenen aub. Dankje.
door Thijs85
09 sep 2019, 08:43
Jump to forum
Jump to topic

Kwalificatie EK 2020

Op zich wel knap hoe hij al zijn teams onder verwachting kan laten presteren. Daarmee toch een van de weinige echt onderscheidende coaches...
door RIO
09 sep 2019, 09:22
Jump to forum
Jump to topic

PSV tenue

Draag hem met trots een keer per maand. Net alsof ik ongesteld ben
door
09 sep 2019, 20:28
Jump to forum
Jump to topic

Zakaria Aboukhlal

Ga nou eens weg met dat debiele verdedigen van Aboukhlal de hele tijd. Ruud heeft gewoon gelijk: hij was te schijterig om de concurrentie aan te gaan. Is misschien moeilijk om te lezen voor een fan als jij, maar het is zo. En daar is verder niks mis mee. We zijn niet allemaal geduldig.
door ziege maar ook zagge
09 sep 2019, 21:13
Jump to forum
Jump to topic

Het Nederlands Elftal

Als de NOS die vreselijke Snoeks nou eens ergens ver weg aan een boom zou binden bij een wedstrijd van Oranje zou dat m.i. al een hele hoop schelen... :evil:
door Grasmat
09 sep 2019, 22:32
Jump to forum
Jump to topic

Het Nederlands Elftal

Zijn er ook mensen die zich niet storen aan Frank Snoeks? Oprechte vraag uit nieuwsgierigheid. Ik weet dat smaken verschillen, maar dan nog.

(en ja ik weet dat je niet hoeft te kijken en een stream met ander commentaar kunt vinden, daar gaat het even niet om.)
door Park
09 sep 2019, 22:57
Jump to forum
Jump to topic

Donyell Malen

Mooi stuk over de rol van Malen in de wedstrijd, Malen is de aanvaller die door loopacties te maken zonder bal steeds dreiging in de diepte heeft https://www.vi.nl/pro/analyse/vanwege-deze-nuttige-acties-kiest-koeman-voor-malen Nederland heeft mede dankzij twee doelpunten van Ryan Babel zonder veel ...
door ruuddevil
10 sep 2019, 10:37
Jump to forum
Jump to topic

Zakaria Aboukhlal

Mag Aboukhut wel?

Ik vind het prima dat we die jongen voor 2 mln hebben verkocht. Wordt alleen een beetje moe van dat ventje dat hier blijft zaniken dat hij een kans had verdiend. Dat is niet juist omdat anderen beter zijn. Dus heeft hij gekozen voor een stapje lager met minder concurrentie. Prima.
door Maikel_91
10 sep 2019, 12:15
Jump to forum
Jump to topic

Het Nederlands Elftal

Veltman houdt het simpel? Veltman krijgt iedere wedstrijd door eigen toedoen een gele kaart. Verliest dan op bizarre wijze de bal en moet dan weer een overtreding maken. Elke wedstrijd heeft hij wel zo'n moment, een 'Veltmannetje'.
door Maikel_91
10 sep 2019, 14:02
Jump to forum
Jump to topic

Binnenlandse politiek

Er is een reden dat Baudet toentertijd het debat met Rutte via Facebook wilde laten uitzenden. Daar zit zijn hele aanhang namelijk.
Ze zijn niet te missen het het ongenuanceerde geschreeuw overal.
10 sep 2019, 14:12
Jump to forum
Jump to topic

Binnenlandse politiek

Maar vertel me, waarom is Nieuwsuur links? Waarom is EenVandaag links en waarom is het journaal links? Duidelijke voorbeelden en graag met onderbouwingen. Ik ben erg benieuwd. Maar voor iemand met jouw intelligentie moet dat geen probleem zijn. Ik ben benieuwd. Wat m.i. hier veel mee te maken heeft...
door Maikel_91
10 sep 2019, 14:13
Jump to forum
Jump to topic

Binnenlandse politiek

Twitter is hetzelfde, daar voert 'rechts' de boventoon.
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/alt-righ ... -nederland
door J.B.
10 sep 2019, 14:24
Jump to forum
Jump to topic

Opmerkelijke nieuwsberichten

Dat werkt tegenwoordig niet meer. Je moet betalen binnen de vastgestelde periode. Mocht je een verweer indienen en ook nog winnen, dan krijg je het bedrag teruggestort. Daar zijn ze voornamelijk mee begonnen toen velen (waaronder ik) gebruik gingen maken van standaard verweerschriften die online st...
10 sep 2019, 14:53
Jump to forum
Jump to topic

Binnenlandse politiek

Pauw en DWDD zijn in die laatste cijfers ongetwijfeld oververtegenwoordigd, een 'rechtse' talkshow wil het al gauw luchtiger houden enz. Bovendien ontwijkt Wilders de NPO wat nogal een effect heeft. Mij zeggen die onderzoeken dus niet zoveel, veel belangrijker is: is er toegang tot het publieke best...
door Heruone
10 sep 2019, 14:56
Jump to forum
Jump to topic

Pablo Rosario

Veldspelers in de as hebben de meeste balcontacten per wedstrijd, en daarmee de grootste impact op een team. Je hoeft niet per se balcontacten te hebben om impact te kunnen creëren. Situaties zonder bal zijn net zo belangrijk, misschien nog wel belangrijker dan de momenten met bal. Op het moment da...