Er zijn meer dan 2316 resultaten gevonden

Return

door ruuddevil
01 sep 2019, 21:02
Jump to forum
Jump to topic

Cody Gakpo

Mo_El schreef:
01 sep 2019, 20:52
Ihattaren schreef:
01 sep 2019, 20:50
Hoe deed Aboukhlal het bij z'n debuut?
Indrukwekkend
Raakte geen knikker. Ik zou zeggen wordt AZ supporter, zijn wij van je af.
door
01 sep 2019, 21:57
Jump to forum
Jump to topic

Armindo Tué Na Bangna (Bruma)

TomPSV schreef:
01 sep 2019, 21:54
Is voor mij echt een basisspeler. Echt een stuk verder dan Gakpo.
Ik hoor Menno1 in de verte schreeuwen. Hij komt eraan, momentje nog.
door
01 sep 2019, 23:15
Jump to forum
Jump to topic

Studio Voetbal

Raffie die finaal op z'n pik getrapt was toen werd gezegd dat Ajax countervoetbal speelde, maar vooral ook toen hij las dat Lozano de Ligt dolde :lol:
door ziege maar ook zagge
01 sep 2019, 23:59
Jump to forum
Jump to topic

Opmerkelijke nieuwsberichten

Dat, en tussen degenen die het heel goed doen zitten een hoop gerenommeerde kranten, daarom word ik altijd een beetje vinnig als mensen doen alsof 'de media' je dit of dat zouden willen laten geloven... zoals nepnieuws standaard roept 'Dit wil de MSM je niet vertellen!' enz. Hele volksstammen gelove...
door Maikel_91
02 sep 2019, 10:50
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Hoezo hing de 2-1 van RKC in de lucht dan? Hebben ze zoveel uitgespeelde kansen gecreëerd? Er kwam wat druk ja, maar dat heeft niet tot echt kansen gecreëerd. Ik heb na de 1-1 geen moment het idee gehad dat PSV de wedstrijd niet zou gaan winnen. Mooi is ook dat Van Bommel eerst continu verweten word...
door Maikel_91
02 sep 2019, 10:57
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Waarom brengt hij eerst Hendrix dan? Was goed om Mitro in de brengen, ik sta als eerste in de rij om dat te oreren. Had hij alleen meteen moeten doen en Pablo laten staan en bijvoorbeeld Mo naar het middenveld brengen of een ander poppetje. Het is een voorbeeld dat hij niet weet waar hij mee bezig ...
door nilssonH
02 sep 2019, 12:05
Jump to forum
Jump to topic

Transferwindow winter/zomer 2019

Rosario wordt nog net niet weggehoond, maar Wanyama zou dé missing link zijn? Dan heb je hem denk ik weinig zien spelen de laatste tijd.
door
02 sep 2019, 12:06
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Ziyech mag van mij persoonlijk best denken dat de kwaliteit van de Eredivisie te laag is momenteel. Maar ik vind persoonlijk niet dat je dit hoeft te uiten in de media door te zeggen dat de eredivisie geen uitdaging is. Dit kan je toch best voor je houden? Ziyech heeft ook gewoon gelijk, maar dat v...
door El Sordo
02 sep 2019, 12:46
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Ik zie Ajax niet snel punten laten liggen dit seizoen maar hey, wie weet. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/cc/Wojak_cropped.jpg Waarom niet. Zelfs in de tweede seizoenshelft van vorig jaar, jeweetwel met al die wereldtoppers en intergalactisch voetbal, hebben ze 11 punten verloren. Het e...
door Thijs85
02 sep 2019, 14:59
Jump to forum
Jump to topic

Je sluit je bierbuik? Veelzeggend dat autocorrect dat er van maakt :mrgreen: Ben ik een van de weinige leden die zijn posts na plaatsing altijd nog even nakijkt? Ik kom wel vaker een soort geheimtaal tegen hier :lol: Edit: Om ook ontopic te blijven, prima invalbeurt van Bruma! Mooi dat hij weer fit...
door Maikel_91
02 sep 2019, 15:14
Jump to forum
Jump to topic

Je sluit je bierbuik? Veelzeggend dat autocorrect dat er van maakt :mrgreen: Ben ik een van de weinige leden die zijn posts na plaatsing altijd nog even nakijkt? Ik kom wel vaker een soort geheimtaal tegen hier :lol: Edit: Om ook ontopic te blijven, prima invalbeurt van Bruma! Mooi dat hij weer fit...
door TomPSV
02 sep 2019, 16:21
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Erg leuk om John zo open te zien reageren op vragen op Facebook. Gaat gewoon in op spelers, bijvoorbeeld dat er een mogelijkheid is om Mitroglou te kopen maar dat er geen koopoptie is. En dat ze nog gaan proberen om Pereiro te verlengen nadat de deal met Spartak Moskou niet doorging door Pereiro en ...
door TomPSV
02 sep 2019, 16:30
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Nog een paar updates voor de mensen die het niet kunnen volgen: -Moeilijkste transfer? Misschien Bruma wel. Strijd met Porto. Porto wilde heel ver voor hem gaan. Bruma wil zich in de kijker spelen bij het nationale team en dacht misschien dat het in Portugal eerder zou lukken, maar ik heb hem toch o...
door
02 sep 2019, 16:44
Jump to forum
Jump to topic

SC Heerenveen

Zoals met Lonwijk? :mrgreen:
door
03 sep 2019, 07:50
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Het verschil is dat Huiberts het geld wel kon uitgeven aan aanwinsten, maar dit niet deed. De Jong deed dit wél, maar moest enkel (te) lang wachten op de gewenste CV, al dan niet omdat het budget vrij beperkt is. Nadeel is dat zo'n beetje elke CV die wat toevoegt niet op tijd was gekomen: Lyanco, Ál...
door Maikel_91
03 sep 2019, 13:21
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Eerst roepen dat De Telegraaf een Ajax krant is, om ze vervolgens te gebruiken als bron om Ajax vrij te pleiten. This ain't it chief. Overmars is een vuile rat die dit trucje al vaker heeft uitgehaald bij PSV met Guardado, De Jong en Ramselaar. Dat hij dit nu weer probeert is zeer aannemelijk. Engne...
door Massimo
03 sep 2019, 18:16
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

A. Baumgartl was niet eerste keuze van PSV. B. Baumgartl was i.v.m. het jeugd EK niet eerder beschikbaar geweest.
C. Bruma heeft 2 van de 4 goals gemaakt tegen Basel.
door
03 sep 2019, 19:58
Jump to forum
Jump to topic

Lul niet zo. Ik zeg toch verdorie nergens dat een aankoop per definitie beter is? Ik zeg dat áls ze beter zijn, ze gewoon horen te spelen. Net als dat áls Ihattaren beter is, hij gewoon in de basis hoort. Hoe moeilijk kan het zijn zeg.
door
03 sep 2019, 22:39
Jump to forum
Jump to topic

Omdat je mee wil doen om de prijzen en alle posities dubbel bezet wil hebben. Gedurende een seizoen vallen er altijd wel een paar om, waarna ze een tijdje aan de kant staan. Dan wil je toch competitief blijven. De talenten gaan hun kansen linksom of rechtsom overigens toch wel krijgen, zie je ook nu...
door Sensation
04 sep 2019, 08:18
Jump to forum
Jump to topic

We kunnen twee volstrekt gelijkwaardige voorhoedes opstellen. Bergwijn-Gapko-Malen-Ihattaren of Bergwijn-Bruma-Mitro-Doan Met de dubbele programma's tot de winterstop (interlands, EL, beker) een grote troefkaart om uit te spelen. Precies dit! Laten we blij zijn dat we voorin zoveel kwaliteit hebben...
door El Sordo
04 sep 2019, 09:49
Jump to forum
Jump to topic

Veronica Inside

Ik vind het vooral bijzonder hoe een grote groep, die altijd vooraan staat om te roepen dat iedereen een wat dikkere huid moet hebben en niet zoveel moet klagen als Derksen & co weer eens iemand of meerdere iemanden beledigt, nu niet dezelfde standaard aanhoudt en vooral denkt te moeten benadrukken ...
door J.B.
04 sep 2019, 16:04
Jump to forum
Jump to topic

PSV in Europa 2019/2020

PCGC schreef:
04 sep 2019, 16:03
Toontje weer goed zijn best gedaan voor de fans. Dacht dat 20.00uur maar eenmalig was.
Het is ook nooit goed he..
door Sensation
04 sep 2019, 17:02
Jump to forum
Jump to topic

PSV in Europa 2019/2020

"Ach" inderdaad. Als je nooit uit gaat boeit het inderdaad ook niet. En hoezo iets geven om je mede supporters, whatever who gives a fuck?! Doe ff normaal gek, je hebt geen idee wie ik ben of wat ik doe of naar welke wedstrijden ik ga. En over iemand die niks om mede supporters geeft, wie postte hi...
door TomPSV
04 sep 2019, 18:06
Jump to forum
Jump to topic

PSV in Europa 2019/2020

Toch jammer dat Lord Bendtner niet meer treffen bij Rosenborg :lol:
door
04 sep 2019, 22:03
Jump to forum
Jump to topic

En wat wil je nu precies bereiken door je punt voor de 853e keer te maken?