Er zijn 133 resultaten gevonden

Return

door Josef Dettelbacher
08 mei 2019, 14:46
Jump to forum
Jump to topic

<r><QUOTE author="Massimo"><s>[quote="Massimo"]</s>Bij het halen van jeugdspelers, waarvandaan ook, zou mijns inziens eerst het sportieve moeten prevaleren. De desbetreffende speler zou op termijn een versterking kunnen zijn voor het eerste en daarna komen de eventuele inkomsten wel. Niet eerst PSV ...
door
03 aug 2019, 23:52
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Opmerkelijk, zmoz. Zo'n visie laat weinig ruimte voor nuances. Onze situatie in de goal is daarvoor symbolisch: we hebben 87 keepers, waarvan zeker 84 kabouters en Ruiter. Verder Zoet en Unnerstall, allebei basiswaardig. De eerste keept al jaren verdienstelijk voor PSV, heeft prijzen gepakt, maar ve...
door J.B.
06 aug 2019, 17:08
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Joenepsv schreef:
06 aug 2019, 17:04
Ik zie ze wel verliezen vanavond. Zou wel lekker voor ze zijn. Dan zijn we in elk geval even af van die euforische stemming rondom die club. Dat komt me de keel uit nu.
O, die wordt alleen maar erger. Krijgen dan een favorietenrol in de EL. Ik zou nergens op rekenen
door Juancho
07 aug 2019, 09:38
Jump to forum
Jump to topic

Bart Ramselaar

Ramselaar is ook helemaal geen verkeerde speler. Ook zeker geen top maar wel een hele bruikbare speler. Dus alleen al in het kader van de breedte van je selectie is het bizar hoe v. Bommel hem laat vallen. Eigenlijk slaat dat ook helemaal nergens op.
door Johann Vogel
08 aug 2019, 21:51
Jump to forum
Jump to topic

Donyell Malen

Met snelle flank spelers die naar binnen trekken en een achterhoede die gewend is om een lange bal te spelen. Malen is het sterkst als hij in de diepte wordt aangespeeld, maar spelers om hem te bedienen hebben we niet
door Lorenzo von Matterhorn
09 aug 2019, 17:59
Jump to forum
Jump to topic

Ons forum

Niet om te janken hoor, maar.. Ik begin te twijfelen of ik dit forum nog wel zo leuk vind. Ergens zou het veel leuker zijn als alle posts anoniem zouden zijn. Het is hier veranderd in een clubje leden die een beetje populair lopen doen en zich echte forumpersoonlijkheden vinden. Wellicht komt het do...
door Maikel_91
10 aug 2019, 12:33
Jump to forum
Jump to topic

Ons forum

Ik sluit me aan bij [mention]Joenepsv[/mention], kom uit regio Arnhem waar ik mijn PSV ei nergens kwijt kan. Dus dit forum is echt perfect. En vind het ook oprecht een leuk en gezellig forum waar we allemaal wat aan bijdragen. Dat er veel geouwehoert wordt is totaal geen probleem in mijn ogen, we bl...
door
11 aug 2019, 00:58
Jump to forum
Jump to topic

Transferwindow winter/zomer 2019

Een hoop lieve mensen kwamen met de vraag of ik niet weer eens een lijstje met leuke, Zuid-Amerikaanse namen zou kunnen droppen. Niet per se als transfersuggesties, maar gewoon omdat het kan. Ik ben de beroerdste niet, dus hieronder wat spelers die interessant zijn. De een wat haalbaarder dan de and...
door Josef Dettelbacher
11 aug 2019, 22:18
Jump to forum
Jump to topic

Nieuw? Stel je even voor!

Josef Dettelbacher. Ik moest een nickname verzinnen en had niet lang ervoor gebraden gehakt op brood, dus vond het wel prima zo. Ik was in de periode 2002-2005 actief op het psv.nl forum. Dat was net zo kleinschalig als hier, alleen wat diverser qua publiek. Zelfs nog twee dates met leuke dames aan ...
door
12 aug 2019, 00:03
Jump to forum
Jump to topic

Nieuw? Stel je even voor!

Grappig topic, ik kan natuurlijk niet achterblijven! Ik ben Ykhim, geboren en getogen in Eindhoven, tegenwoordig samen met mijn kersverse Mexicaanse vrouw woonachtig in regio Amsterdam, al zal dat ongetwijfeld spoedig veranderen. Je wil hier namelijk niet langer dan een paar jaar verblijven. Ik heb ...
door Mercer
13 aug 2019, 19:55
Jump to forum
Jump to topic

Dolberg die door Bergwijn welkom wordt geheten met Malen op de achtergrond en ik kan aan de zuurstoffles. :lol:
door M.Delgado
19 aug 2019, 15:48
Jump to forum
Jump to topic

Gelukkig behoor ik niet tot degene die een naam te horen hebben gekregen, heb er ook niet naar gevraagd, dat zal wellicht wat schelen. Het is uiteraard allemaal super interessant en sommigen vinden het ook erg leuk om interessant te doen maar we zullen snel genoeg zien met wie PSV op de proppen komt.
door Juancho
21 aug 2019, 12:38
Jump to forum
Jump to topic

Bart Ramselaar

Hoe langer een speler niet heeft gespeeld, hoe beter ze worden gemaakt. Dat gaat bij Ramselaar ook op, althans als ik de berichten hier lees. Heeft nooit aangetoond over een langere periode wat toe te voegen aan PSV. Niet erg, maar om Van Bommel hiervan nou de schuld te geven. Deze jongen komt gewo...
door Maikel_91
21 aug 2019, 13:06
Jump to forum
Jump to topic

Oude beelden

Was het 1e jaar dat ik als klein mannetje PSV echt ging volgen, deze goal maakte zo'n enorme indruk op me.
door Mercer
21 aug 2019, 14:46
Jump to forum
Jump to topic

Nicolas Gonzalez

Weet vrij weinig over deze (Speedy) Gonzalez. Kan dus onmogelijk een concreet oordeel vellen. De onderstaande beelden vluchtig bekeken maakt dat ik juist meer wil zien omdat hij me kan bekoren. Kan ogenschijnlijk overal RA/LA/CA/AM uit de voeten. Geregeld doet hij zelfs denken aan Ziyech, Tadic en N...
door Menno1
26 aug 2019, 01:00
Jump to forum
Jump to topic

Krankzinnig. Je hebt ze alle 3 niet nodig Straks heb je Bruma - Mitr - Jahanbaksh als je basis. Dat betekend dus dat al die geweldige talenten geen klap zijn opgeschoten. Sterker nog, Bergwijn staat dan op een plek waar hij minder tot zijn recht komt dan de jaren er voor, dus ga je er op achteruit. ...
door Menno1
26 aug 2019, 07:28
Jump to forum
Jump to topic

Haal een scorende middenvelder en je bent klaar. Als PSV dit talent wat voorin nu beschikbaar is vergooid, dan zijn ze knetter gek. Dat eeuwige neersabelen van je eigen jeugd. Gek word ik er van. Gakpo’s rendement ligt hoger dan welke aanvaller dan ook. Geen club in Europa dat een talent als Ihattar...
door Heruone
26 aug 2019, 20:04
Jump to forum
Jump to topic

Geen idee (ik acht hem inmiddels niet meer haalbaar), maar het is een ongelofelijk goede speler. Gastje is inmiddels 21 (wordt in November 22) en was vorig jaar in 31 wedstrijden betrokken bij 28 doelpunten in de Oekraïense competitie. Geweldige speler die naar mijn mening een beetje loopt te verpie...
door Mercer
27 aug 2019, 20:51
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Er staat wel een ploeg waar ik veel zin in heb en iets in mij zegt dat we kampioen gaan worden.
door Sensation
29 aug 2019, 20:52
Jump to forum
Jump to topic

[vEL] Apollon Limassol - PSV (0-3) (donderdag 29 augustus 2019, 19:00 uur)

Lekker goaltje hoor

En ja Malen gewoon weer lekker naar de zijkant, voetbalt daar gewoon makkelijker zonder 2 cv’s in z’n nek
door milansandro
14 sep 2019, 23:03
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Ik heb deze ff weggeplukt van Voetbalzone.. Heerlijk leesvoer :lol: Een gebed;lieve Jezus, ik wil U bedanken dat ajax, deze zomer, het belangrijker vond om spelletjes te spelen. In hun poging problemen te veroorzaken, bij mijn cluppie, brachten ze onze zoon Stevie aan het wankelen. De verleiding was...
door ruuddevil
19 sep 2019, 18:59
Jump to forum
Jump to topic

[EL] PSV - Sporting CP (donderdag 19 september 2019, 18:55 uur)

Afellay_Amrabat schreef:
19 sep 2019, 18:48
Koert Westerman..bah. dat wordt dus Fox kijken.
Daar zit Leo Driessen, dat is een stuk erger.
door Josef Dettelbacher
26 sep 2019, 08:15
Jump to forum
Jump to topic

Ritsu Doan

Vrij kort door de bocht hier. Geen bijzonder basisdebuut, dus vergeet het maar.

Man, mag iemand de kans krijgen om te wennen aan de manier van spelen en in het team te groeien, eventueel zenuwachtig zijn bij zijn debuut?
door Makaveli
29 sep 2019, 09:09
Jump to forum
Jump to topic

PSV O19

Huh? Natuurlijk is dat relevant. Wat een vreemde redenatie om bij een stelling of een uitslag wel of niet geflatteerd is de tegenstander volledig buiten beschouwing te laten. Aangezien die tegenstander voor de helft toch echt die uitslag bepaalt... Volledig buiten beschouwing laten is iets anders d...
door TomPSV
06 okt 2019, 18:13
Jump to forum
Jump to topic

[ED] PSV - VVV-Venlo (zondag 6 oktober 2019, 16:45 uur)

Nu tijd voor Thomas en/of Afellay wat mij betreft.