Er zijn 408 resultaten gevonden

Return

door ThoresenKoolhof
08 nov 2019, 12:42
Jump to forum
Jump to topic

[ED] Willem II - PSV (zondag 10 november 2019, 14:30 uur)

Goh wat kijk ik hier naar uit zeg. Toch ga ik voor een voor iedereen momenteel onverwacht scenario, 3-4 winst voor PSV, van Bommel begint overigens gewoon weer in dezelfde opstelling als tegen Linz, je moet namelijk gewoon vast blijven houden aan je tactiek zo vind Mark nou eenmaal. Na 3-0 achter te...
door Menno1
17 nov 2019, 17:09
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Geloof er niks van. En hoop het eigenlijk ook niet. Dat spastische roepen om Hiddink altijd bij elke tegenslag moet ook eens ophouden. Alsof er geen andere opties bestaan...
door ThoresenKoolhof
19 nov 2019, 22:18
Jump to forum
Jump to topic

Toon Gerbrands

Onbegrijpelijk inderdaad dat PSV naar dit soort landen op trainingskamp gaat, dat de familie van Bommel/van Marwijk niets geven om de mensenrechten is bekend, zeker opa Bert lijkt een voorliefde te hebben voor landen waar men schijt heeft aan de mensenrechten, grof geld scheppen is belangrijker, maa...
door grasveld
28 nov 2019, 22:16
Jump to forum
Jump to topic

Toon Gerbrands

Waarom kijkt niemand naar die 50 miljoen aan aankopen die het voor geen meter doen. Als ze er al in staan. Omdat iedereen denkt dat die aankopen onder een normale coach wel eens kunnen voldoen Net als Malen en Mo die onder Van Bommel doorgebroken zijn? Slaat toch nergens op. Als het topvoetballers ...
door ruuddevil
30 nov 2019, 17:59
Jump to forum
Jump to topic

Jetro Willems

Ja en als Shoving de lul van Ron Jeremies had dan was ie nu beroemd.
door ShovingNE2
07 dec 2019, 09:16
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Ajacied1988 schreef:
07 dec 2019, 09:09

Dit wil ik niet zeggen, Crisis is het zeker nog niet bij Ajax
Afbeelding
door Ardbeg
07 dec 2019, 22:06
Jump to forum
Jump to topic

Ibrahim Afellay

Wat ik persoonlijk prettig vind aan Ibi is dat het ogenschijnlijk een doodnormale jongen is zonder die bling bling waar -heel generaliserend- dat soort jongens vrij gevoelig voor zijn. Geen patserige kettingen of horloges, reclamezuil aan plakplaatjes, geen rare fratsen bij het juichen, etc. Ik heb...
door NESTA
08 dec 2019, 08:47
Jump to forum
Jump to topic

Ibrahim Afellay

Manuel Da Costa.
door ziege maar ook zagge
10 dec 2019, 13:40
Jump to forum
Jump to topic

Ibrahim Afellay

Ribbelchips schreef:
10 dec 2019, 13:13
Iemand met zo'n blessureverleden zal ook echt wel weer vertrouwen in zijn eigen gestel moeten krijgen.
Andersom ook he, in Gestel heeft men vooralsnog zo'n beetje de mening: eerst zien, dan geloven.

:mrgreen:
door guus
11 dec 2019, 00:05
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Lorenzo von Matterhorn schreef:
11 dec 2019, 00:00
Hoor ons eens met de waan van de dag meelachen hier. Ik zou de selecties direct ruilen als ik de kans had. En hetzelfde geldt voor de plek op de ranglijst.
Welterusten! Ik vier nog even feest want die kutclub ligt uit de CL.
door Ribbelchips
11 dec 2019, 10:42
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

De media wil heel graag het beeld creëren dat heel Nederland achter Ajax staat in Europa, vergelijkbaar met Oranje op een groot toernooi. Zodat ze hun eigen overduidelijke supporter-schap rond de wedstrijden maar een beetje kunnen verklaren. Het blijft echt bizar om het verschil in beleving te horen...
door Ribbelchips
11 dec 2019, 11:41
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Ga weg. Als je in 2015 de straat op ging in een willekeurige stad boven de rivieren en vroeg wat de persoon in kwestie van de Mexicaan Guardado vond dan kreeg je als antwoord dat zijn/haar voorkeur toch uit ging naar de Chinese of Turkse keuken... Absoluut niet vergelijkbaar met die verafgoding van ...
door ruuddevil
11 dec 2019, 13:02
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Je kon er op wachten: ze gaan de Europa league winnen.
door RIO
14 dec 2019, 09:59
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Van mij mag AZ ook winnen. Liever derde en AZ de titel dan Ajax kampioen en wij tweede
door NESTA
15 dec 2019, 17:40
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Prima interview. Psv heeft best prima gevoetbald. Dumfries had die pingel nooit moeten veroorzaken en die 2e pingel sloeg nergens op. Je verliest hier omdat je je kansen niet maakt. Even los van de keuzes wat betreft opstelling en tactiek Een prima analyse als dit een incident zou zijn geweest. Het...
door Afellay_Amrabat
16 dec 2019, 09:33
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Denk dat iedereen dit toch wel pijnlijk vindt, maar ja.
door DeTaurus
18 dec 2019, 13:19
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

https://www.vi.nl/nieuws/john-de-jong-over-wintertransfers-januari-geen-maand-waarin-je-grote-dingen-doet Weer zo’n drogreden. Januari geen goede maand kom op zeg. Dat slaat toch nergens op. Misschien geen goede maand om te barbequen maar de transfermarkt is gewoon open. Alles in onze selectie vraa...
door ShovingNE2
19 dec 2019, 12:30
Jump to forum
Jump to topic

Het Positieve supporters-topic

In 2019 hebben wij al onze bekerduels gewonnen!
door tirzah
19 dec 2019, 13:22
Jump to forum
Jump to topic

John de Jong

Ik blijf erbij dat dit een prima selectie is waarmee je kampioen KAN worden. Als je bedoelt kampioen van de tweede divisie ga ik een eind met je mee. Al zal dat gezien gisteravond ook op dat niveau niet meevallen, want ik heb sinds voorjaar 1961 PSV nog niet zo'n wanprestatie zien leveren. Destijds...
door Eenhoopjob
09 jan 2020, 22:26
Jump to forum
Jump to topic

PSV tenue

Maar dat is niet zo. DIt zijn gewoon fan designs. De naam van de twitter ontwerper staat er letterlijk onder.. Dat klopt, want ik ben de ontwerper van deze shirts :) Via de website van Footyheadlines zijn er kleuren ‘uitgelekt’. Op basis daarvan heb ik drie ontwerpjes gemaakt. Ik ben verder (helaas...
door Ardbeg
20 jan 2020, 22:33
Jump to forum
Jump to topic

PSV tenue

20 jan 2020, 22:30
Waarom willen jullie een v-hals? Ik wist niet dat v-hals-shirts de laatste jaren überhaupt nog gemaakt worden..
Zelf ook geen fan van. Ik vind een ronde het mooist, zonder kraag.
door guus
27 jan 2020, 09:37
Jump to forum
Jump to topic

Toon Gerbrands

En komen er tijden
Van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
Wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
Eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
Vooruit PSV
door J.B.
29 jan 2020, 11:25
Jump to forum
Jump to topic

[ED] Ajax - PSV (zondag 2 februari 2020, 16:45 uur)

29 jan 2020, 02:55
Gakpo Lammers Madueke
Ihattaren
Sadilek Thomas
Aanholt Viergever Hendrix Dumfries
Unnerstall

Ik heb alles geprobeerd. Een fatsoenlijke opstelling maken met deze selectie is niet mogelijk.

Wel leuk trouwens.. 7 jeugdspelers
Is Sadilek al fit?
door ruuddevil
03 feb 2020, 21:48
Jump to forum
Jump to topic

Mohamed Ihattaren

Zo lang hij een jeugd contractje heeft met nog maar 2 jaar te gaan is hij voor de helft ook 'haalbaar.' Maar goed, zo lang hij een contract heeft hoeft PSV hem niet te verkopen natuurlijk. In ieder geval niet aan Ajax. Dat zou echt te fucking pijnlijk zijn. Is het niet zo dat een jeugdcontract kan ...
door milansandro
06 feb 2020, 07:39
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

En dan ook dit zinnetje: " bevestigd wat iedere voetbalfan al wist"...
Alsof iedere voetbalfan hiermee bezig was... :lol: :lol: :lol:
Gigantische k.tclub...in al haar geledingen..