Er zijn 408 resultaten gevonden

Return

door Menno1
04 okt 2019, 18:54
Jump to forum
Jump to topic

Donyell Malen

Malen is toch een oud Arsenal speler? :) Maar doet het echt uitstekend. Ik vind/vond het ook geen echte spits, maar in deze bezetting doet hij het prima. Lijkt inderdaad wel wat weg te hebben van Aguero; dat beweeglijke en die loop acties zonder bal. De hype neemt mooie vormen aan, alleen maar goed ...
door Maikel_91
06 okt 2019, 12:33
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Even voor de mensen die roepen dat er geen verbetering waarneembaar is onder Van Bommel. Kijk even dit gifje in deze tweet. https://twitter.com/Verkoulen/status/1180474491534790656 Dit soort combinaties zagen we vorig jaar of aan het begin van dit seizoen nooit hoor. En dit soort dingen komen steeds...
door TomPSV
06 okt 2019, 18:58
Jump to forum
Jump to topic

[ED] PSV - VVV-Venlo (zondag 6 oktober 2019, 16:45 uur)

Mario heeft nog steeds last van die 10-0. Niet zo serieus nemen, dat is het beste.
door
09 okt 2019, 00:38
Jump to forum
Jump to topic

Gastón Pereiro

Pereiro heeft teveel waarde gehad om in dat rijtje geplaatst te worden. Sla de statistieken er maar op na.

Dat hij niet het toptalent was waar we op hoopten, dat is duidelijk. Maar dat betekent niet dat het een totale mislukking was.
door ziege maar ook zagge
09 okt 2019, 15:14
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

De opmerking was van zichzelf al lollig genoeg, want oefenen met je mindere been hoeft natuurlijk totaal niet te leiden tot mindere prestaties van je voorkeursbeen.
door René1978
11 okt 2019, 11:20
Jump to forum
Jump to topic

Mohamed Ihattaren

Prachtig filmpje:
door StratumZuid
11 okt 2019, 12:14
Jump to forum
Jump to topic

Mohamed Ihattaren

Wil ook even kwijt dat ik diep respect heb voor de kracht die Mo haalt uit het beoefenen van zijn passie. Voornamelijk dat hij dit nu al inziet en ook merkt dat hij sneller groeit in zijn 'afleiding' van het leven door deze omstandigheden. Ik heb er lang over gedaan om tot dit inzicht te komen en be...
door Breur
11 okt 2019, 12:44
Jump to forum
Jump to topic

Het Nederlands Elftal

De Roon zorgt ervoor dat Frenkie verder naar voren kan voetballen en voor de middenlijn het spel zou kunnen bepalen in plaats van erachter. Verder kunnen daardoor Blind en Dumfries extreem ver naar voren schuiven en wordt het een 3-4-3 zeg maar. Mensen die denken dat vd beek zo maar op de plek van d...
door Maikel_91
11 okt 2019, 16:12
Jump to forum
Jump to topic

Mohamed Ihattaren

Het betalen van de begrafenis door de Marokkaanse bond is toch fake news? De voorzitter van de bond was wel aanwezig, maar dat is heel wat anders. Dat is eigenlijk al vreemd. Die zou ook niet naar de begrafenis van de vader van een Dervisoglu oid gaan (jaja, speculatie) Klopt, want Dervisoglu is ee...
door zondagintzuiden
14 okt 2019, 11:12
Jump to forum
Jump to topic

PSV tenue

Dat wordt allemaal de sportschool induiken, gezien die strakke shirts wat Puma normaal gesproken altijd maakt! :lol:
door deninho32
14 okt 2019, 15:12
Jump to forum
Jump to topic

Moderators / Admins

'Oke mannen en enkele vrouwen, Een tijdje terug kwamen we tot de conclusie met zijn alle dat er teveel op de man gespeeld wordt en mensen elkaar te vaak en te snel persoonlijk aanvallen. Toen kwam er het idee om een feedbacktopic te maken om daar zaken uit te praten. Dit was een succes, voor 5 minu...
door ruuddevil
15 okt 2019, 22:28
Jump to forum
Jump to topic

PSV tenue

En het uitshirt lichtblauw aub.
door StratumZuid
15 okt 2019, 22:45
Jump to forum
Jump to topic

PSV tenue

Kunnen we net zo goed alle shirtjes van Girona nemen ;)
door Juancho
20 okt 2019, 17:54
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

V. Bommel is al 1.5 jaar trainer en was daarvoor jeugd trainer. Kortom tijd vind ik een slap excuus. Vorig jaar hadden we een plan B met Luuk. Maar plan A, wat het dit seizoen ook is, daarzit maar weinig ontwikkeling in. Het is toch v. Bommel die kiest voor het blok? Waarom zijn er bijv niet op voor...
door NESTA
24 okt 2019, 19:37
Jump to forum
Jump to topic

[EL] PSV - LASK (donderdag 24 oktober 2019, 21:00 uur)

Wel een aparte opstelling ja. Maar met Mootje erbij heb ik er altijd alle vertrouwen in.
door grasveld
04 nov 2019, 13:16
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Even anders bekeken: zou het toeval zijn dat veel spelers totaal niet uit de verf komen bij ons? Heeft er gewoon mee te maken dat het een onsamenhangend zooitje is, waarbij er ook nog eens een slechte chemie lijkt onderling. Er heerst in mijn ogen nu geen klimaat waarbij iedereen volledig tot wasdom...
door Massimo
04 nov 2019, 22:01
Jump to forum
Jump to topic

Profielschets nieuwe trainer

Lijkt me erg leuk om een trainer te krijgen bij PSV die volle bak pressing speelt.
door Joenepsv
05 nov 2019, 22:48
Jump to forum
Jump to topic

Ajax II

Onana is echt een geweldenaar. Die pakt beslissende ballen. Bij onze zak aardappels is elk schot in de korte hoek raak.
door Menno1
07 nov 2019, 19:52
Jump to forum
Jump to topic

[EL] LASK - PSV (donderdag 7 november 2019, 18:55 uur)

Mij maak je niet wijs dat Gakpo, Bruma, Doan, Gutierrez, Ihattaren het voetbal verleerd zijn. Dat zijn allemaal internationals of jeugd internationals. Dit is puur een coach kwestie. Hij ramt het vertrouwen eruit met zijn idiote selectie praktijken. Hij zet het tactisch niet oed neer, er zijn geen p...
door Afellay_Amrabat
07 nov 2019, 20:25
Jump to forum
Jump to topic

Mitro erin, Gakpo en Bruma op de flank met ihattaren erachter. Hoe fucking moeilijk is dat?!
door Afellay_Amrabat
07 nov 2019, 20:44
Jump to forum
Jump to topic

Bruma nog de minst slechte. Verder 1 grote wanvertoning, wederom ingeleid met een fout van Zoet.
door Mouth of the south
07 nov 2019, 21:01
Jump to forum
Jump to topic

Mark van Bommel

Van Bommel kost de club tientallen miljoenen. Geen CL, geen kampioenschap, spelerswaarden die verdampen. En last but not least: hij maakt de club ten schande met dit spel.
door Armada
07 nov 2019, 21:27
Jump to forum
Jump to topic

Natuurlijk heb ook ik met groot afgrijzen zitten te kijken naar deze wedstrijd. Ook voor en na de 0-1 had ik geen enkel vertrouwen en deed het echt pijn aan mijn ogen. Zo'n 12 wedstrijden in de competitie en over de helft van de Europese groepsfase, een goed moment om eens te evalueren. Ja, de evalu...
door Armada
07 nov 2019, 22:37
Jump to forum
Jump to topic

Toni Lato

Lorenzo von Matterhorn schreef:
07 nov 2019, 22:35
Heeft waarschijnlijk niet eens gekeken en dat kan ik begrijpen. Lekker met zn meisje op de bank, flesje rood, blokje kaas. Lekker man.
En afsluiten met een ritje in de rups!